Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
djinnie schreef:Zo, vandaag een fijn dagje op stal gehad. Lekker met Moon gewandeld en wat leuke spullen bij Sta-Rho gekocht. Was gezelli, Nous!
Binar schreef:Dus als iemand zin heeft om Biz te wandelen of om Ko te rijden dan kan je je hier aanmelden![]()
(

Marieke_ schreef:Binar schreef:Dus als iemand zin heeft om Biz te wandelen of om Ko te rijden dan kan je je hier aanmelden![]()
(
Ow ik heb wel zin, maar ik kan niet
Maar ik kan het iedereen aanraden
AnitaJoeri schreef:en hoe moeten die rubberen springschoenen aan dan.
Ik naar receptie in madestein geweest had meteen zin om weer te gaan rijden met Joepi.Hoop dat het zadel wat is als je zo een stuk moet rijden en niet te veel maccies onderweg he
Ik ben nu al aan koken voor morgen,ik ga tenslotte naar strand dus morgen minder tijd.Ga gevulde kipfilet maken met noten en voor zo heb ik kruidenboter met gevuld stokbroodje met gehakt.Mmmmmmmmmmmm
djinnie schreef:He Nous, ik kan wel met Bizzie stappen, eind van de middag... Kokolien rijden doe ik toch maar niet...hahahaha, stappen vandaag was al eng genoeg (nee, ko deed niets, ik ben gewoon een muts..) Ik mag van Syl ook maandag op Parretje rijden, dus misschien doe ik dat wel, maar ben helaas niet zo'n held... oeps...![]()
![]()
![]()
Eind van de komende week wil ik wel weer wat proberen te rijden, maar wacht toch nog wel even... Stappen is ook leuk....

Xeeniepeenie hierso 
Anders wil ik wel weer even stappen 

!
Ging ik zo een half uur wandelen ... Jaaajaaa
woewa schreef:Xeeniepeenie hierso
Loopt biez nogsteeds niet lekker dan ?Anders wil ik wel weer even stappen
Wandelen, hihi
Vind ik leuk met Biez!
Vorrige x was ook leukGing ik zo een half uur wandelen ... Jaaajaaa
)
djinnie schreef:Dan heeft het inderdaad weinig nut, Nous... Ach ja... Ik wandel toch ook met mijn eigen koetje, dus heb in ieder geval wat te doen...
oke 
Zou jij dan een half uurtje met Bizje willen stappen??
Binar schreef:Xeen, hoe laat ben jij op stal dan, denk je? Als jij eind ochtend/begin middag ofzo kunt wandelen zou op zich wel fijn zijn dan hoef ik me 's ochtends niet te haasten![]()
Aniet, moet ik nou die springschoenen alvast omdoen of ga je het zelf proberen