En ik ben nou.. uhm.. 1m76 en hij is nog steeds vrij groot voor me..
noujah.. eigenlijk wel goed.. maar niet echt klein ofzoo

Bepaald niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Anneke_ schreef:dat zal leuk staan bij al die ponykampertjes.. of hebben die andere maten??
.
)
maud_23 schreef:Hoe zit dat 's avonds? Omdat je in verschillende groepen rijdt, ben je dan wel 's avonds bij elkaar? En bij welke activiteiten gelden die 12-14jaar en 15-18jaar groepen, met rijden of slapen of..?
MhoudvnT schreef:dus de ene groep slaapt hier en de andere daar en dan ga je weer rijde en dan slaapt de ene groep weer daar en de andere groe p heir ofzo?? en ik snap u nei met die activiteieten is dat dan weer verschillend dat de 1 gaat .. ende andere gaan .. ja weet nie wat ej gaat doen xd dus ff met puntjes gedaan hoopd at jullei me beetje snappen
rmej schreef:Je kunt er trouwens op de ruiterbewijsfoto's ook al wat zien.
Een héel groot paard mee op buitenrit met een meisje zonder groen hesje: Toermalijn, en datzelfde weekend en diezelfde buitenrit een haflinger met een Jongen erop: Tijgeroog.
Het paard met het blauwe dekje voorop op een vd foto's van afgelopen weekend, met paars Stal 't Reelaer shirt, is Cosenza.
Iemand link nr de desbetreffende foto??

, hé nog een paard
, HE NOG EEN
, jeetje daar loopt er nog een
, SNEL ERACHTERAAN"
) Maar met een paard wordt lastigg..
ik heb 0.0 verstand van de pony's daar )
Ezumii schreef:Das leuk met mijn paard
Die denkt "OH paardje, hé nog een paard
, HE NOG EEN
, SNEL ERACHTERAAN"
(De 2 jongens hebben nu beiden eigen paard mee)
WOEHH)
dan zou ik ook niet mee rijden met m'n eigen paard als ik jou was
Ezumii schreef:Is dat niet gewoon Maroc?
(ik heb 0.0 verstand van de pony's daar )
Rommel? Wat brabbel jij nou
) ONE BIG MESS
? Das een nieuwe
!
)
hestr schreef:Amrah dat er dus in een JT(1 bijv.) de groep nog wordt opgesplitst
) Ezumii schreef:Das leuk met mijn paard
Die denkt "OH paardje, hé nog een paard
, HE NOG EEN
, SNEL ERACHTERAAN"