Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sence schreef:Ik heb geen kast :S
We hebben gewoon een sleutel van de zadelkamer. Daar ligt nu eerst alles. Sence schreef:Denk het ook jaWe hebben gewoon een sleutel van de zadelkamer. Daar ligt nu eerst alles.
Sence schreef:Het leasen is echt veel beter dan de lessen! De lessen zelf ook.
?
.
Sence schreef:Eh ja, en hoe weet jij dat dan allemaal?
denk dat als je met minder rijd en met mensen rijd die alleen maar op dat paard rijd en voor wedstrijden gaan dat je dan niet meer op de basis dingen (zoals beginners leren) en dat je wat verder komt en leert doen!
.
.
Meer als in 10 normale lessen wel

JuuLePuuL schreef:Geeft Marisca nog les?
En wie least wapper nu? Gaat dat goed?
De basis is minder aan het hoofd gezet??? De basis daar begint het toch allemaal mee? Je moet altijd terugvallen op de basis...ook al heb je problemen met oefeningen op hoger niveau, dan zul je de oplossing bij de basis moeten zoeken.
Jammer dat de meeste mensen nu niet meer daar terecht kunnen en noodgedwongen moeten stoppen na 15 jaar daar gereden te hebben, de manege gesponsert te hebben bij o.a. wedstrijden. En een bedankje van de baas kan er niet af.
Gelukkig werk ik op een manege en leas ik een paardje elders maar denk eens aan al die anderen.