Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gefeliciteerd!!

sjorsie schreef:@ pascha7: sorry dat ik even inbreek in jullie topic: maar als je een opfok zoekt die goed is en niet ver uit de buurt moet je www.kickersteyn even bellen, ik sta daar ook met een hengstveulen en 2 jarige vanaf volgende week en het is daar goed geregeld en niet extreem duur
en jullie hebben een GEZELLIG stalgenootje aan Naadje24, haha
Azzaro schreef:hmm naja ik ben zoo super tevreden over nicole! Elk paard en ruiter worden er alleen maar beter vanZe heeft gewoon zo´n goede techniek en ze pakt een paard niet zomaar te hard aan! als het nodig is is het nodig en daarna is ze ook weer eerlijk!Daar gaat het om eerlijkheid!
Ik vind Carlijn marieke en luuk ook wel lekker lesgeven hoor! Maar nicole past gewoon bij mij!
Naadje: je kan wel een keer bij mijn les komen kijken
Ellen: Gefeliciteerd yeahh
Sumisha: Wij kennen elkaar niet heel goed je zal me denk wel gezicht herkennen van stal! Maarre welkom terug
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen of wil je dat liever niet zeggen=

pascha7 schreef:gefeliciteerd ellen

Azzaro schreef:jaa hier schijnt de zon
Hm ik heb over 2 weekjes pas weer les want nicole gaat op vakantie 10 dagen waarschijnlijk als alles doorgaat
Lekker daar op je vakantie adresje? Hier schijnt de zon gelukkig, wel bewolkt maar geen regen
Ik zou idd gewoon even rondneuzen Naadje en kijken wie het beste bij jou en je paardje past. Ik heb iedere maandagavond van 20.00-20.30 uur les van Luc dus als je eens wil komen kijken... je bent welkom
naadje24 schreef:edit: ik wil zeker even bij carlijn kijken,ze sprak me wel aan zo op het eerste gezicht..
Dabo schreef:thnxx mensen! Ik ben inderdaad vandaag jarig![]()
![]()
Ohja, ik had tegen iedereen gezegd, bel me als er watis, met Bella ofzo, want ik heb mobieltje mee... wat denk je? heb ik WEER geen bereik hier!! GROTE mast hier op het dak, maar bereik? IK niet![]()
poedersuiker telfort
Dit is dus al de 3e keer. Vorig jaar in Vaals, van de zomer op Vlieland en nu hier... geen bereik![]()
grmpppfff.... ik ga gelijk mijn abbonement opzeggen. Helaas kan dat pas over 11maanden, heb net weer nwe afgesloten... damn!
ShirleyA schreef:
Andere dag...... was ie er niet?