Shalimar schreef:Bij ons doe je bij de 2e keer pas theorie. En die moet je VOOR je het proefje rijdt maken.
Bij ons juist NA het rijden.
Grappig dat alles zo kan verschillen van elkaar.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shalimar schreef:Bij ons doe je bij de 2e keer pas theorie. En die moet je VOOR je het proefje rijdt maken.
Ilja000 schreef:Je kunt NOOIT 2 promotiepunten in 1 wedstrijd halen! Dat mag domweg niet volgens het reglemente van de FNRS. Ik wil iedereen die vragen hieromtrent heeft verwijzen naar www.fnrs.nl of www.ruiterpaspoort.nl of naar de reglementen zoals die in het blauwe proevenboekje staan.
Als jouw manege anders beslist, dan zou dat enkel kunnen in de oneven proeven, omdat de FNRS enkel de diploma's registreert om jouw vorderingen bij te houden.
Ilja000 schreef:ik zie de paspoorten wel regelmatig maar kijk ze echt niet allemaal na.C_hristel schreef:Oké. maar weetje bij ons op de manege moeten we altijd onze diploma rijden bij onze eerste keer dat we de proef rijden (in mijn geval de f6). Is dit dus fout? Vind ik raar want de jury ziet toch in je paspoort dat je het voor de eerste keer rijd en er wordt nooit wat over gezegd. Bij ons op de manege wordt ook aangeraden om er niet te snel doorheen te gaan. Ik heb de f5 ook iets van 3 keer gereden terwijl ik tog elke keer boven de 220 punten zat. Gewoon voor me zelf omdat ik de f6 nog niet zo zag zitten.
De jury ziet je paspoort niet! Voor een jury doet het er ook helemaal niet toe voor de hoeveelste keer je je proefje rijdt. Die beoordeelt gewoon wat hij/zij op dat moment ziet aan rijden.
Ilja000 schreef:Waar ik zondag ga jureren hebben ze 160 starts. Echt niet dat ik daar een paspoort zie![]()
Riss schreef:Oja, maar bij onze theorie klopte er iets niet, want niet al het leerwerk stond op het blaadje wat ik had meegekregen.
En toen ging dr dus 1 punt van af terwijl ik dat niet had kunnen leren.
Riss schreef:Oja, maar bij onze theorie klopte er iets niet, want niet al het leerwerk stond op het blaadje wat ik had meegekregen.
En toen ging dr dus 1 punt van af terwijl ik dat niet had kunnen leren.
sparretje schreef:Ilja000 schreef:Waar ik zondag ga jureren hebben ze 160 starts. Echt niet dat ik daar een paspoort zie![]()
Even offtopic, we zitten weer lekker vol he![]()
Tot zondag!
Ilja000 schreef:Dit keer zitten we geloof ik in hal 1.
Riss schreef:Mijn hoogste was 138
Best wel hoog ofniet?
Daarna heb ik nooit meer zo hoog gehaald, 1 x nog 132 ofzoiets
En daarna altijd tussen de 120 en 130 en 1 x 218