Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:33

Haha, nou ben meteen achter de comp gekropen (m'n eten staat hier koud te worden omdat jullie zo nieuwschierig zijn ).

Kwa te groot zien viel het wel mee. Het voelde voor mij in ieder geval niet erg raar. Dat meisje vond het ook wel mee vallen. Maarja, het blijft natuurlijk niet de meest ideale combinatie.

Rijden vond ik zelf niet zo heel goed gaan. Hij kwam een beetje (te) vaak tegen de hand(grotendeels mijn schuld, te weinig buitenteugel). Galop was helemaal niet zo'n succes . Heb nog even in de buitenbak gereden, ze zei dat hij daar sneller was. Volgens mij was hij toen al een beetje moe haha, in ieder geval was hij ook daar erg braaf (god zij dank!). In het begin was ik nog erg zenuwachtig maar gelukkig ging dat wel over. Echt vreselijk als iemand echt zo beoordelend naar je zit te kijken . Dat engels praten ging me ook niet echt goed af als ik terug denk wat voor rare dingen ik heb gezegd ze zal wel denken! haha.

Maar, er komt van het weekend nog iemand anders kijken (die niet te groot is) dus het is nog even afwachten. Nou ja, ik wacht het maar rustig af....

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:36

Ohw en het blijkt trouwens dat Eva Sonnen daar les geeft (voor de Hollandsche gangers onder ons), wel grappig. Ze herkende me nog (had haar ook nog een keer op wedstrijd gezien), dus we hebben even staan babbelen (was wat te vroeg natuurlijk).

ohw ja, en ik heb zowel Diva als Nora gezien, beide erg leuke beestjes!!

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:07

Maar als de eigenaar zoiets heeft van"ja!" dan lijkt het ou ook wel wat pluut? Zou wel leuk zijn, weer een bijrijpaardje. Hoe vaak ga je 'm dan doen?

Eva Sonnen.. Eva Sonnen.. Eva Sonnen.. hmm iemand een hint?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:10

Kom op, Eva moet je wel kennen! Van Eva en Cicille (weet ik veel hoe ik dat schrijf). Donker krullend haar. Reed een paard....uhm...Joost misschien??? Had een golden retriver...willem! Veel mensen (including myself) gingen hem wel eens uitlaten in het park...

Mijn moeder kwam trouwens nog heel bezorgd vragen of ik een nare ervaring had gehad. Omdat ik m'n eten pakte en meteen naar boven ging. Zei ik: nee, de bokkers zijn nieuwschierig zei: maar ik ook...haha, tja...

edit: zal nog even antwoord geven op je andere vragen . Het lijkt mij een leuk diertje. Ook fijne lokatie! Hoorde dat ze ook flink wat verbeter plannen hebben. In de advertentie stond 2 keer per week, dus denk dat dat het in eerste instantie zal worden. Ze zei dat ze volgend jaar waarschijnlijk zelf wat minder tijd heeft dus dan waarschijnlijk 3 dagen ofzo. Dat vind ik eigenlijk wel perfect.
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 27-04-06 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:16

Reem schreef:
Maar als de eigenaar zoiets heeft van"ja!" dan lijkt het ou ook wel wat pluut? Zou wel leuk zijn, weer een bijrijpaardje. Hoe vaak ga je 'm dan doen?

Eva Sonnen.. Eva Sonnen.. Eva Sonnen.. hmm iemand een hint?

Ow...kleine Evaatje ...jah...die ken ik nog wel.Was altijd gek van Robin .
Leuk hoor...

Enneh Pluut....1e keer op vreemd paard is vaak niet zo'n geweldig succes.Helemaal niet als je bij gaat rijden of kopen .Gewoon lekker volgende keer weer....beetje wennen aan elkaar.
Ga voor je duimen dat het je paardje wordt hoor

Groetjes,Tinky

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:19

Ja, klopt! Ze was ook altijd gek op Robin!

Ja, inderdaad, de eerste keer is altijd een beetje lastig. Opzich als ik het paard wel ken van zien zeg maar en de eigenaar heb zien rijden valt het meestal wel mee, dan heb je meestal wel een idee wat je kunt verwachten (hoewel dat dan ook wel ineens heel erg mee/tegen kan vallen)

ladyjoy

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:05

Goedenavond allemaal

Hier ben ik weer haha heeeeel vrolijk
niet normaal.. zo heb ik me echt heel lang niet gevoeld

Kom van Cheyenne, nou we gaan het officieël 'doen': ik als bijrijdster en zij als mijn lieve geweldige super bijrijdpaardje

Gisteren had haar baasje les op haar, en t ging niet goed. Instructrice verwacht dat ze vr/za hengstig zal gaan worden, dus het ging niet zo goed. Toen ging ik vandaag rijden, had me al voorbereid haha maar het viel allemaal reuze mee! Eerste 15/20 minuutjes pakte ze vaak het bit vast en was ze wat aan het klieren, maar daarna begon ze te ontspannen en wat naar beneden te lopen. Veel figuren gereden en gegaloppeerd: ging geweldig! En dat voor de tweede keer!
Ik ben helemaaal blij, en zij ook wel een beetje met mij! hehehe (ik ben namelijk een heel lief 'baasje' wat mooie spulletjes koopt en lekkere dingen mee neemt haha).

Heb ook heel gezellig met Franca (Yen d'r baasje) staan praten! Vind dat t wel klikt, t leeftijdsverschil is ook niet zo heel groot. Veel over Yen en mijn manegeverleden gehad, was leuk.

Zondag weer, en dan komt mn moeder + zusje (van 8) mee. Kan niet wachten!

*o/*

Abiola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:19

Eva Sonnen is toch samen met Ramon de bedrijfsleider bij de Amsterdamse? Of staat jou eventuele bijrijdpaardje daar niet, Pluut? Wel leuk trouwens voor je als dat door gaat!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:25

ladyjoy schreef:

*o/*

heb je dat afgesproken? ik bedoel, ik vind het nooit zo fijn dat ik er later achterkom dan mijn verzorgster iemand heeft meegenomen..
Ik kan enigsinds begrijpen als mensen dat indd ook niet zo erg leuk vinden. (is geen kritiek, maar zou het wel zo verstandig vinden om het eerst te vragen.. )

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 06:51

PattyOosten schreef:
Eva Sonnen is toch samen met Ramon de bedrijfsleider bij de Amsterdamse? Of staat jou eventuele bijrijdpaardje daar niet, Pluut? Wel leuk trouwens voor je als dat door gaat!

eva en ramon zijn inderdaad de bedrijfsleiders maar ik weet niet hoe eva van haar achternaam heet.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 07:16

Ja, klopt, hoorde ook al van Petra(Schimmelig) dat het zo is!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 07:40

Hey, wat leuk allemaal, allemaal mensen met nieuwe paardjes... Ik hoop dat het wat wordt Pluutje...

En wat betreft dat engels... Ik heb een tijdje in Ierland gewoond en voelde me toen absoluut een beginner puur omdat ik de termen niet kende... Was toen erg frustrered. Uiteindelijk heeft een meisje van 12 me een en ander laten zien. Helaas kwam toen mond en klauwzeer, dus kon ik niet meer naar die stal toe.

Anyway... Solon zit vet in de staak. Wou gister even heel kalmpjes aan dressuren en dat ging heel fijn op de rechterhand... De linkerhand was echt DRAMA, met hoofdletters dus. Het leek wel een hobbelpaard... Zodra ik hem lings wou laten buigen ging hij in de staak en kwam omhoog. Uiteindelijk heb ik er dus echt veel te lang opgezeten om hem dan uiteindelijk toch een beetje in te laten buigen. Duurde ook even voordat ik het lef gevonden had om hem vooruit weg te rijden (spoortje erin dus). Wat een draakje zeg... En ik ben nu toch gewoon een beetje te voorzichtig met mijn rug enzo...

Ik ga dit zeker niet aan de fysio opbiechten

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:13

muiszje schreef:
ladyjoy schreef:

heb je dat afgesproken? ik bedoel, ik vind het nooit zo fijn dat ik er later achterkom dan mijn verzorgster iemand heeft meegenomen..
Ik kan enigsinds begrijpen als mensen dat indd ook niet zo erg leuk vinden. (is geen kritiek, maar zou het wel zo verstandig vinden om het eerst te vragen.. )

Ja tuurlijk en ze vindt het geen probleem! Ze snapt dat m'n moeder wil weten waar ik ga paardrijden, op wie en wie het baasje is.

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:36

Morgen koniginnendag
wie gaan er hier verkopen ?
Ooh Nu kan ik morgen niet op de MNA op Lieve Jamai springen

* maar verkopen is ook leuk lekker geld krijgen *

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:37

Ik ga me de lazerus lopen morgen
Heel rondje stad wordt het denk ik
En vanavond koninginnenacht hea!

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:42

Ik hoop dat ik vanavond en morgen überhaupt iets kan doen
Ik ging naar bed met een beete keelpijn, maar sta op zonder stem (letterlijk) en vreselijke keelpijn
*drinkt thee met honing*

Die Eva begint inderdaad te dagen, ik weet wel wie je bedoelt. Maar ik heb er geen gezicht bij

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:59

x_moontjuh_x schreef:
Morgen koniginnendag

Ooh Nu kan ik morgen niet op de MNA op Lieve Jamai springen

hihi ik zondag wel ( of zijn er dan geen lessen,jawel toch ?)

Jepp ik ga verkopen met m'n kleine broertje in 't vondelpark

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 10:04

Yep, ik moet ook van mijn 'overbodige' spulletjes af... Ik denk dat ik een plekje zoek op de apollolaan

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:36

Beethovenstraat is mischien ook nog een optie... ook altijd wel gezellig.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:54

Ben ook ziek.. maar het gaat al beter dus hoop morgen weer in de vroegste vroegte naar pep te kunnen zonder mega botsingen tussen voetgangers te veroorzaken

Ik ga vanaaf denk ik niets doen, vriendlief heeft paardrijden en ik ben nog redelijk zwak, dus koninginnennacht zit er voor mij niet in :S

Reem, ik hoop niet dat je hetzelfde hebt als ik,, is namelijk niet zo'n prettige griep..:S

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:08

Ow nee.. ik hoop niet dat dit een voor ontwikkeling is van griep Gelukkig voel ik me verder niet ziek, alleen een pijnlijke keel en een hele nare stem *denk aan oud vrouwtje*

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:31

moet je vanaaf wel werken dan?

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:19

Ik zat vanmorgen heel erg te twijfelen.. ik voel me namelijk niet ziek, maar praten gaat moeilijk. Heb ff met Stephanie overlegt en zij neemt neemt vanavond de telefoon op dus ik ga wel werken ja. Tot vanavond dus

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:48

[quote="Reem"]Ik hoop dat ik vanavond en morgen überhaupt iets kan doen
Ik ging naar bed met een beete keelpijn, maar sta op zonder stem (letterlijk) en vreselijke keelpijn
*drinkt thee met honing* quote]

je bent niet de enige
ik ook al sinds gister me soep is er ook al uitgekomen met een slijmbal erbij..

Jakkes niet leuk en ranzig

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:49

Yuck.