wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LieZ_Horses

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:30

Elmootjuh schreef:
ow jah dat is minder oftewel gewoon poedersuiker Ach gut ik leef met je me.. Knipoog ik heb een van mijn paarden 2 weken geleden moeten laten inslapen omdat hij een ocd tje had die niet ingekapselt was en zo door zijn been heen schoof opereren gaf te veel risico zou maar 20% kans hebben dat hij het zou halen....

Sterkte!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 13:04

hij is idd super sanne! Tong uitsteken je voelt het gewoon niet aankomen..
maar kan je wel weer gewoon slapen met dat gips? en hoelang moet je hem nu nog? Gaaaap Knipoog

vanavond afscheidsavond Verdrietig ga zeker wel huilen! maar heb er wel zin in Lachen we gaan ook filmpjes van kamp kijken met alle ouders en broers en zussen enzo! Gaaaap echt voor schut! Verdrietig Tong uitsteken

gr. Tessa

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 16:08

afscheidsavond was echt erg gister!
eerst gingen we dus die filmpjes van kamp kijken maar ik sta er niet zo vaak op Verdrietig & Lachen
en daarna musical
toen pauze en er moesten al een paar kinderen huilen en dan gingen de ouders wat doen en werd elk kind 1 voor 1 op het podium gehaald en werd er een klein gedichtje voorgelezen over je en kreeg je een jaarboek enzo.. en daarna afscheidslied en toen huilde al best veel kinderen en ik was eerst helemaal hyper maar moest later ook huilen.. in totaal huilde iets van 5 kinderen niet van de 30 Tong uitsteken maar was wel leuk maar telkens als er iemand naar huis ging weer iedereen huilen enzo..
vanochtend was de halve klas op school om mee te helpen opruimen enzo..

mijn gedichtje staat ook iets over binky is Bloos Tong uitsteken
maar ik kan de manege (vooral binky natuurlijk Bloos) echt niet missen 4 weken! Gaaaap

gr. Tessa

ps: sorry voor dit lang berichtje Bloos Knipoog Tong uitsteken

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:30

Nou de fjorden komen morgen al! Schiet lekker op.

En mijn conditie gaat vooruit, want Tommie moet elke dag een uur wandelen....

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:43

Super!

K kom snel n keer kijken naar de Fjorden!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:50

AnnemiekvM schreef:
Nou de fjorden komen morgen al! Schiet lekker op.

En mijn conditie gaat vooruit, want Tommie moet elke dag een uur wandelen....

Tommie hinnekte vandaag weer naar me! Lovers
Helemaal vergeten te vertellen net aan de telefoon, hihi.
Zo lief, hij deed het even niet meer, vast omdat jij me zo lang niet gezien had.
Maar vandaag deed hij het dus weer, schatje, hij wist vast dat hij wat lekkers kreeg!! Vork

De Fjorden komen idd morgen, leuk leuk!

@ Tessa, jammer hè afscheid nemen van de basischool, maar de middelbare is ook heel leuk hoor!! *LOL*

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:58

jammer genoeg zie ik de fjorden pas als ik terug ben van vakantie Verdrietig maar wil een van julie foto's maken en die op bokt zetten kan ik ze nog ff bewonderen! Lachen Tong uitsteken (als julie willen dan)

@ Sanne: idd afscheid nemen was moeilijk Verdrietig vooral voor een meisje uit mijn klas die was van iets van 9 uur tot half 12 aan het huilen! Gaaaap Tong uitsteken
heb ook wel zin in de middelbare maar het is niet leuk om afscheid te nemen wij hadden ook een hele gezellige klas en gingen dit jaar heel weinig werken Tong uitsteken

gr. Tessa

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:58

Nou, ik heb geen traan gelaten toen ik van de basisschool afging hihi....
Maar heb het daar wel leuk gehad hoor! Ik was alleen erg toe aan een andere school. Het had lang genoeg geduurt.

Zo ga ik weer naar de manege. Even de komende week indelen, met Tommie wandelen en lesgeven.
Al wil ik eerst even langs de ruitersportzaak om een mooi setje voor Tommie te kopen als hij weer aan het werk mag. Ik wil die van Scapa met beige en bruin!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:01

Haha, hoe bedoel je ook setjes verslaafd!!!
Ik vond het jammer dat de basisschool tijd voorbij was, maar geen traan gelaten...
Nou Tom zal zo'n nieuw setje ook vast weer leuk vinden, hij heeft ook zo weinig. Ach gut Vork
Ik moet vanmiddag ook lesgeven.

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:37

whahaah als je erbij was ging je automatisch huilen omdat iedereen ging huilen! Bloos Tong uitsteken
wij hebben een grasveld en daaromheen zijn 3 scholen en daarvan is er een waar ik op zit dus.. en een van die andere scholen hadden dinsdag de afscheidsavond en een paar kinderen uit mijn klas hebben gezien dat ze er echt heel erg blij uit kwamen! Gaaaap vind het niet raar dat je niet echt huilt (beetje dan Bloos Tong uitsteken) maar als je er blij uitkomt vat ik niet! Gaaaap Tong uitsteken

maar veel plezier met lesgeven Haha! Tong uitsteken

xxTessa

Elmootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:38

haha ik kwam ook blij van de afscheids avond af ik was kei blij dat ik naar het voorgezet onderwijs mocht Haha! maarja na 4 maanden VO wou ik weer naar groep 8 terug Verdrietig maarja

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:47

Ik heb de Fjorden al bewonderd! Ze zijn erg leuk.
Urni, heeft allen lange manen... Clown Dat is de manege pony.
Ze voelen zich beide al behoorlijk op hun gemak!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:05

Zodra je een tijdje op de middelbare school zit, wil je graag weer terug naar de basisschool. Maar zodra je weer verder gaat studeren of gaat werken denk je met heimwee terug naar je middelbare school. Wat was het leven toen nog relaxt...hihi.

De fjordjes staan idd lekker op stal. Ze zijn rustig, dus dat is fijn. Morgen ga ik Urnie de manege laten zien en zondag klim ik er maar eens op.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:15

Dan sta ik paraat zondag!! Hoop dat hij even een dolle bui heeft!! *LOL* *LOL* *LOL*

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:16

Leuk Annemiek!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:06

Mijn profeil weer veranderd, het komende jaar doe ik er echt niets meer aan!!!! Clown Haha!

Elmootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:20

AnnemiekvM schreef:
Zodra je een tijdje op de middelbare school zit, wil je graag weer terug naar de basisschool. Maar zodra je weer verder gaat studeren of gaat werken denk je met heimwee terug naar je middelbare school. Wat was het leven toen nog relaxt...hihi.
.

idd annemiek dat zeg je heel goed nu ik 5 dagen in de week werk als hoefsmid en ik zie me broertje rond lopen (( groep 7 basisschool )) dan denk ik echt van damn ik wou dat ik dat leven nog had zoveel vrijtijd als hij heeft Verdrietig nu hbe ik werkdagen van kwart over 7 smorgens tot half 8 savonds Verdrietig maarja gelukkig wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk werk Haha! Bloos

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 11:31

Heb alweer een hele morgen achter de rug, haha.
Ik ben op mijn oude manege(zwanenburg) wezen kijken vanmorgen.
Mijn nichtje van 8 rijdt daar nu een jaar, heb d'r nog nooit zien rijden.
Ze was apentrots dat ik bij d'r kwam kijken en iedereen daar moest ook weten dat ik haar grote nicht ben.
Best wel schattig, iedereen denkt nu geloof ik ook dat ik bijna Anky ben, want ze liep op een schattige manier erg op te scheppen over ''d'r grote nicht..'' Clown Clown
Verder heb ik Sandra uitgebreid geknuffeld en gedaan!
Sandra is vroeger van mijn oom en tante geweest, ik ging vaak daar op Sandra rijden, echt een schatje was 't.
Omdat mijn oom en tante verder zelf niet konden rijden en mijn nichtje toen nog veel te jong was (2), hebben ze haar naar anderhalf/ 2 jaar weggedaan. Naar zwanenburg.
Ze is nu inmiddels een jaar of 27, ziet er erg oud uit en is best vermagerd. Ach gut
Anika was ook mee en die had een camara mee, dus nog wel wat leuke foto's gemaakt.
Zal er vanavond wel 'n paar laten zien.

Zo moet ik weer weg, lesgeven!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:57

Ik meld me ook weer even. Echt leuk dat we nu een fjord op de manege hebben! We hoorden het van dominiques moeder toen we op kamp waren. Het kamp was trouwens erg leuk. De meesten van ons zaten op een fjord. En ik zelf zat op een dikke fjord met een enorm lange en dikke voorpluk, met de naam Spluk. Een geweldig paard, ze kon enorm hard! De buitenritten, die vaak 2 uur of langer duurde, waren erg gaaf! We hebben gezwommen met de paarden, naar het springbos geweest, gecross (echt heeeel hard!), op dagtocht geweest en nog veel meer. We waren met 8 mensen van stal. Het was erg leuk maar toch wel weer blij dat ik weer thuis ben: moe! Tong uitsteken maar dat was iedereen denk wel. Nou ik peer hem weer, ik ga maar eens bij me paardje kijken want die heb ik wel een week lang niet gezien!

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:00

Zo hehe, ik ben weer bijgelezen ben super benieuwd naar de nieuwe Fjorden!! Haha! Morgen ben ik er weer moet weer werken vanaf half 1 tot half 6 Tong uitsteken (lekker rustig)
Maarja nu het Fjorden paard het was echt super gezellig en ik zat op een super leuk paardje Tjikken Haha! maar ben wel moe dus heb geen zin om een heel verhaal te tikken dus als je meer wil weten vraag je het maar lekker op de manege! Knipoog
En Ennn DE HOEFSMEDEN ZIJN ZEKER WETEN DE ERGSTE KLAS VAN DEURNE!!
ik ben 2 keer mee geweest nou waar hun t over hebbbenn Tong uitsteken

Elmootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:48

jacqii schreef:
En Ennn DE HOEFSMEDEN ZIJN ZEKER WETEN DE ERGSTE KLAS VAN DEURNE!!
ik ben 2 keer mee geweest nou waar hun t over hebbbenn Tong uitsteken

haha dat is alleen zo als de klas samen is maar de jongens appart zijn allemaal hele aardige gasten Bloos en idd volgens mij heb ik jouw wel eens gezien op school Haha! Tong uitsteken enzo erg waren we toen toch niet Schijnheilig

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:50

hahah!! Maaar ingrid heeft me vertelt waar jullie het tijdens de les over gehad hebben toen jullie ons hadden gezien!! Knipoog

Elmootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:51

haha jah idd zoveel knappe meiden lopen er niet op school rond en als er dan eindelijk wat leuks rond loopt op school praten wij daar graag over Knipoog Haha! Bloos

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:53

Hahaha, Echt jongenss he!

Elmootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:57

haha wat is er met jongens zo slecht zijn we toch niet??? de enige jongens waar je bij ons op school voor op moet passen zijn de jongens uit den haag en rotterdam Haha! dat zijn players maar de rest is heel normaal hoor Haha! komen jullie aankoment jaar weer kijken?? Haha!