Hahahaha. Interpolis, eeeeeten! Ik zou trouwens in een reclamespotje voor Menzis spelen, die DigiD shizzle. (Da's toch van Menzis?) Als m'n moeder mee had gewerkt
uuuh Ik heb net mijn te kleine groene sjabrak aan het zusje van talisa gegeven. Maar ik heb nog wel een zomerdeken en een hoop hoofdstellen en frontriemen en teugels en dat soort rotzooi.
Uuh.. Een lichtblauwe geruite zomerdeken met witte en donkerblauwe ruitjes.
Zoiets als op de foto, maar dan met ruitjes.
En ik heb 3 hoofdstellen hier liggen. verschillende. Eentje met haken waar het bit kan worden aangeklikt met goudkleurige gespen, en een normale neusriem, Ik heb een hoofdstel met een aansnoerneusriem en een frontriem met koperen clichés (ofzo ) En nog allemaal teugels en frontriemen en losse onderdelen, waar je wel wat van kan maken. En beugelblokjes (scheve), Halsters, longeerbitstukjes, zwepen en nog veeel meer.
Nohhh hoeveel moet je hebben voor die deken (welke maat is dat?) Eentje met haken waar het bit kan worden aangeklikt met goudkleurige gespen, en een normale neusriem, Ik heb een hoofdstel met een aansnoerneusriem en een frontriem met koperen clichés (ofzo ) . En beugelblokjes (scheve), en wat voor halsters heb je?
Ok, ik zal even kijken, want we hebben zelf ook nog een zadel liggen alleen ik weet niet of die compleet is .. En ik weet ook nog niet zeker of ik geen zadel heb, ligt eraan hoe snel ze nieuwe singelstoten eraan kunnen maken bij de Divoza
Die deken moet ik even nakijken welke maat dat is Het hoofdstel is iig een full, maar die valt vrij klein Mencis moest hem op het 2 na grootste gaatje. (maargoed heb dat ding maar 10 x gebruikt ) Ik heb rode halster, groene, zwarte, uuuh Veel Ohja ook nog een blauw halster met stiksels erop met bijpassend halstertouw, en een bordeaux rood halster, die ook klein valt (is een full)