Bij ons was Xandra weer in een pottenbui, Bo reed vlak achter haar dus op het strand moest Xan natuurlijk wel even van zich laten horen

@ fenna: Jouw rit klinkt ook erg lekker zeg... Jammer dat Foxje zo hard werd aangepakt, vind ik echt helemaal niets voor hem. Het is zo'n schat en hij kan er ook niets aan doen dat hij bang is voor traktors etc. En tja als Fox bang is kan Manda-Muts natuurlijk niet achterblijven.
Djolly liep gisteren ook weer in de beginnerles mee, dat gaat dus echt helemaal niet! Zodra het woord draf wordt gezegt vliegt mevrouw er vandoor en springt ze al bijna in galop aan. In stap loopt ze juist weer niet echt door. Maar goed djol past echt niet in zo'n lesje.
@ antoinette: Wat fijn dat je weer zo lekker op Jackie hebt gereden

Cavello was met rijden inderdaad een heel braaf paard (Tenminste dat denk ik want ik heb nooit op hem gereden) Je zag wel goed dat hij in zijn stal steeds wat chagerijniger werd. Het is inderdaad heel erg zonde van dat paard en hij paste misschien niet zo goed op de manege, maar dat geld voor wel meer paarden eigenlijk.... Djolly vind ik ook echt geen manegepaard! En van Vaylet vind ik het ook zó zonde. Het was zo'n schatje en ze heeft maar een maand of 3 op de manege gestaan...

Nalina vond ik ook geen manegepaard en Safier was ook zo weg....
Gelukkig is Aad nog zo wijs geweest om Joranda weer weg te doen. Ook een ontzettend lief paard maar niet voor de manege!