Die propt 'm vast vol met snoepjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die propt 'm vast vol met snoepjes

Je wil nie eens even helpen van de linie halen dan ga je met Hsannetje weg...pffffffffff

ik heb al weer een paar dagen niet gereageerd

maar juf Inge heeft haar er met de bezem op gezet
. Toen was ze wel redelijk pissed off op de trailer: stond redelijk te rampestampen van nijd. Na de rit kwam ze bezweet van de trailer af, ze keek nieuwsgierig in de rondte, snuffelde en briesde hier en daar eens wat en ging toen tevreden in haar nieuwe stalletje staan. Ze schijnt s'avond nog wel wat onrustig te zijn geweest, maar daar heb ik niks van gemerkt. Ik had een Lik-it klaargehangen voor haar
die had ik dus in het midden gehangen (anders zet ze hem namelijk schrap tussen de trailies en is ie zo weg) maar even goed was ie vanmorgen helemaal "empty".

Llover schreef:Je wil nie eens even helpen van de linie halen dan ga je met Hsannetje weg...pffffffffff

maar ze is wel best wel hard tegen paarden enzo.. maar verder is ze ook weer aardig

Denise1984 schreef:Llover schreef:Je wil nie eens even helpen van de linie halen dan ga je met Hsannetje weg...pffffffffff
was dit niet voor mij bedoeld dan??
En Kimberly ik weet dat je dr niet mag..dus waarom op bokt wel dan?? wel eerlijk blijven he....gisteren zeg je nog: '' wat stom bla bla blaaaa'' }> dussss......

Leuk hoor
(heb vandaag ook een tijdje met die kleine rondgesjouwd op stal, ze wilde iedere keer bij mij blijven
)