Hallo ! Ze was weer even in het oude huis en kan dus nog mooi even een verslagje van de verhuizing op Bokt plaatsen ! Nou Ploomie wilde dus mooi de trailer niet in
maar juf Inge heeft haar er met de bezem op gezet
. Toen was ze wel redelijk pissed off op de trailer: stond redelijk te rampestampen van nijd. Na de rit kwam ze bezweet van de trailer af, ze keek nieuwsgierig in de rondte, snuffelde en briesde hier en daar eens wat en ging toen tevreden in haar nieuwe stalletje staan. Ze schijnt s'avond nog wel wat onrustig te zijn geweest, maar daar heb ik niks van gemerkt. Ik had een Lik-it klaargehangen voor haar
die had ik dus in het midden gehangen (anders zet ze hem namelijk schrap tussen de trailies en is ie zo weg) maar even goed was ie vanmorgen helemaal "empty".
S'morgens om zes uur was ik wakker, dus ik kijken bij haar op stal, toen lag ze heerlijk. S'morgens heb ik haar uitgebreid gepoetst en dat vond ze wel gezellie. Daarna mocht ze het land op. Daarna ben ik aan de gang gegaan met dozen. Toen ik daarmee klaar was ging ik nog eens bij haar kijken en toen zag ik haar staan: in haar prive landje, ze keek uit over de Waddenzee, stond een fris zeebriesje. Toen dacht ik echt: wauw ! Ik nog roepen naar haar, uiteraard kwam ze niet....
Nou, straks ga ik dus weer naar Oosterland en vanavond ga ik voor het eerst daar rijden.
Laatst bijgewerkt door Ilzas op 09-09-05 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt