Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:41

Dan neem je die melissa van Hannelore toch Die propt 'm vast vol met snoepjes

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:06

meisjes meisjes weten jullie nu nog niet dat de paardjes er strontvervelend van worden van al die snoepjes... en SL nee jij mag niet, je zou nikki al doen ja.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:52

Awwww flauwe neel,wist je niet he dat mensen fan van mij zijn hihi ( geloof trouwens ook dat er meer NIET fan van me zijn wahaha)......en jij wou niet meer Luc's verzorg penny meisje zijn dus mag t ook niet ..lekkuhh puhhh Je wil nie eens even helpen van de linie halen dan ga je met Hsannetje weg...pffffffffff

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:25

wist ik wel hoor van die snoepjes

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 20:44

Je meent t denise..wat knap dat je dat wist joh...hihi
Nou yaquinda is voorbereid en gaat morgenochtend Luukje op de linie zetten! goed geregeld zo nu mijn zus weg is. Paloma staat er hoor ik net!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:33

wat banketstaaf je nou met denise ik ben hasten niet hoor ik heb al weer een paar dagen niet gereageerd

en luc van de linie halen???? ik weet van nix volgens mij haal je wat mensen door elkaar
Laatst bijgewerkt door Denise1984 op 09-09-05 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:34

en ja het was goed gegaan hoor met yuquinda en luc :>

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:23

Goh heet ik denise

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 13:12

blijkbaar

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 16:34

Hallo ! Ze was weer even in het oude huis en kan dus nog mooi even een verslagje van de verhuizing op Bokt plaatsen ! Nou Ploomie wilde dus mooi de trailer niet in maar juf Inge heeft haar er met de bezem op gezet . Toen was ze wel redelijk pissed off op de trailer: stond redelijk te rampestampen van nijd. Na de rit kwam ze bezweet van de trailer af, ze keek nieuwsgierig in de rondte, snuffelde en briesde hier en daar eens wat en ging toen tevreden in haar nieuwe stalletje staan. Ze schijnt s'avond nog wel wat onrustig te zijn geweest, maar daar heb ik niks van gemerkt. Ik had een Lik-it klaargehangen voor haar die had ik dus in het midden gehangen (anders zet ze hem namelijk schrap tussen de trailies en is ie zo weg) maar even goed was ie vanmorgen helemaal "empty".

S'morgens om zes uur was ik wakker, dus ik kijken bij haar op stal, toen lag ze heerlijk. S'morgens heb ik haar uitgebreid gepoetst en dat vond ze wel gezellie. Daarna mocht ze het land op. Daarna ben ik aan de gang gegaan met dozen. Toen ik daarmee klaar was ging ik nog eens bij haar kijken en toen zag ik haar staan: in haar prive landje, ze keek uit over de Waddenzee, stond een fris zeebriesje. Toen dacht ik echt: wauw ! Ik nog roepen naar haar, uiteraard kwam ze niet....

Nou, straks ga ik dus weer naar Oosterland en vanavond ga ik voor het eerst daar rijden.
Laatst bijgewerkt door Ilzas op 09-09-05 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:09

Nou ben benieuwd hoor hoe het rijden daar is gegaan..klinkt verder wel leuk allemaal..behalve dan dat Inge dr met een bezem op de trailer heeft gezet..stomme Inge..die moet je dr niet aan laten zitten...tssss haaa
@ Denise..oww sorry hoor denise..neem me niet kwalijk..foutje he..en nee van de linie staat er niks dat jij dat ging doen..er staat dit:
Nou yaquinda is voorbereid en gaat morgenochtend Luukje op de linie zetten! dus en jij benne niet Yaquinda..ja ze smsde al dat het goed ging..en morgen zet ze ook Luc buiten en haalt ze hem binnen want ik zit de heele dag in Leiden...injecteren leren hihi

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:51

Hmms niet eens sorry tegen mij..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:11

Llover schreef:
Je wil nie eens even helpen van de linie halen dan ga je met Hsannetje weg...pffffffffff

was dit niet voor mij bedoeld dan??

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:14

ik heb trouwens nog steeds niet de sleutel van m'n huis gekregen
was gister daar en die werk lui waren in het huis er naast bezig ik zeg hoelang gaat het nog duren?. Zeggen ze ja we zijn al klaar daar de sleutels hebben we gister ingeleverd. Dus ik : maar het plafond zit er nog niet in. Dus hij bellen waren ze dus dat plafond vergeten nou wordt het er zo spoedig mogelijk ingezet. Kan ik nog langer wachten op de sleutel. Stomme woningstichting

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:46

Inge heeft mij anders wel heel geholpen met longeren hoor. Van mijn kant geen negatiefs over haar...

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:01

Ze helpt mij ook wel vaak met hasten enzo, vind ik alleen maar beter juist maar ze is wel best wel hard tegen paarden enzo.. maar verder is ze ook weer aardig

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:46

Denise1984 schreef:
Llover schreef:
Je wil nie eens even helpen van de linie halen dan ga je met Hsannetje weg...pffffffffff

was dit niet voor mij bedoeld dan??

neee dat was voor neeltje bedoeld...en dat wist neeltje wel hoor en dat van Hsannetje was grappig bedoeld omdat Inge haar zo noemt..Sandra vind ze H...kleding hebben namelijk..snappe..

En deedejee..ik zeg toch niet dat andere Inge niet geweldig mogen vinden?? Al lik je dr hielen hahaha mij best...maar ik niet gezien..ik hou niet van mensen die de ene keer aardig doen en de andere keer doen alsof je niet bestaat...en ze kijkt altijd zo arro van "wat meot je nou''..Ohja en t maakt mij niet uit joh als ze mee leest...who cares huh hihi En Kimberly ik weet dat je dr niet mag..dus waarom op bokt wel dan?? wel eerlijk blijven he....gisteren zeg je nog: '' wat stom bla bla blaaaa'' }> dussss......

Eeerlijkheid duurt t langs..and i know!!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:47

Balen man Denise van je huis...hoe lang moet je nu wachten dan??

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:52

ॡ_ Kim » I know we're cool zegt:
de ene keer doet ze gemeen en de andere keer doet ze weer vet aardig

Zie je op msn zeg je t ook..whihih sorry hoor...dus je vind t toch weer wel??

Dat bedoelde ik dus ook...de ene keer is ze aardig en de andee keer niet..je weet dus nooit wat je aan zo'n iemand hebt eigenlijk..ik zeg wel gedag enzo hoor..ik bedoel..dat hoort bij beleefd zijn..en dat ben ik dan nog wel hihi

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 20:55

Yeeeeeeeeaaaah ik ben tante geworden vandaag! Mijn zus is bevallen van een blakend gezonde zoon Jezz genaamd!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:56

haaaaa wat een gaafe naam joh!!! GEFELICITEERD HE~~

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:10

Tsjah dat bedoelde ik dus ook, maar ja..
Kim gefeliciteerd

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:11

ik moet maandag weer bellen naar de woningstichting.
Kim gefeliciteerd met je neefje

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:14

oww wat een gedoe he met de woningstichting..je betn off line denise? of klopt dat hihi

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:01

Gefeliciteerd Kim! Leuk hoor (heb vandaag ook een tijdje met die kleine rondgesjouwd op stal, ze wilde iedere keer bij mij blijven )

Bezempje doet wonderen soms, kan ontzettend helpen en ik weet het uit ervaring
Ach ja, na vier jaar deurne wordt je wsl ook wel wat harder en niet alleen tegen paarden...

Fijn dat Paloma het naar haar zin heeft daar, ben benieuwd hoe het rijden ging