straks pas
dan krijgt me vriendje weer nieuwe schoenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sjorsie schreef:LIQUITA schreef:
Eingenlijk wil ik er helemaal niks over zeggen, maar ik heb toch een vraagje. Waarom ga je alleen tegen haar zo tekeer? Er zijn toch meer paddocks en daar stonden ook al heel lang paarden in.
Tja.....ik vind het ook een beetje onzin dat een paard wat op het land staat, ook nog in de paddock moet. Maarjaah, dat is mijn mening!!!!
@ Liquita: Laat je mij er even buiten ja

sjorsie schreef:Ga jij even gauw je paard uit de paddock halen ajb, haha
nee, was gezellie gisteravond
sjorsie schreef:@ Liquita: dat ik om de situatie moet lachen betekent niet dat meteen ik Abel uit de paddock moest gaan halen, die stond er net in.En ja die staat op het land, maar dat moet ik toch zelf weten? Niet beginnen over '"andere paarden'' in de paddock als je Abel bedoelt
Maar laten we het hierbij houden.
haantje7 schreef:Wat voor nut heeft het om en paard in een paddock te zetten als hij lekker op het land staat of kan staan met vers gras ????
Maar iedereen doet zijn ding denk im dan maar !!!
haantje7 schreef:Nee niet over gehoord hij was er wel gister .
.

, zie mijn antwoord 3 of 4 blz. terug. LIQUITA schreef:
(* ga maar weer over wat gezelligs beginnen*)

LIQUITA schreef:Haha.....ik maak eigenlijk ook niks mee met mijn paard, die blijft met deze hitte ook lekker op het land staan. Ik hoop vanavond weer een lekker te gaan rijden.
Hoe gaat het met je tattoo?
....jeukt of brand helemaal niet meer en kan er gewoon over heen wrijven enz..

Sanniiy16 schreef:hehehe je hebt de smaak te pakken naadje??
Maar wat voor tattoo wordt de volgende??
Een roosje? van wild roos??
naadje24 schreef:
nee absoluut niet.....
het wordt een klein ankertje....
de betekenis erachter is mijn overleden vader,hij was schipper.....
edit: vroegah althans,later ander beroep maar schepen bleven zijn passie...ik heb toen dus ook een "zeemansgraf" voor hem ontworpen,zal wel eens een foto plaatsen..

l0rdJ schreef:over iets gezellig beginnen gaat helemaal lukken:)
ik ben niet zo een voorstander van ruzie, hihi
ik heb alle fotos gekregen van liquita,
en wat zijn ze geweldig ik zal morgen of zo wel even wat plaatsen ik ben er echt super blij mee!
Dus bij deze voor de zoveelste keer hihi Heel erg super bedankt Petra! Ze zijn geweldig
..............graag gedaan hoor!!!
bijdeze