en thirz, nie te vergeten je had de hele tijd mooi weer! *pff, mn duim is nog blauw!* de volgende keer zal ik ook duimen op een weekend zonder valpartijen ok?
zeg thirz, je moet je paardje wel een beetje beter opvoeden hoor... door rennen zonder ruiter! *volgens mij doen al je paardjes dat.. ikkan me ook zoiets herinneren van Nanda, bij een klein, lief vrijwilligertje net na de Indoor...
Citaat:
Al met al ben ik er goed vanaf gekomen, later zagen we op diezelfde weg allemaal van die afgekapte boomstronkjes uit de grond steken, blij dat ik daar niet op terecht gekomen ben!
Auw!
, Kont pijn, knie zeer, hoofd kapot en dan nog van geluk spreken.. *maar je hebt wel gelijk, stel je was met je rug plat op zoon boomstronkje gevallen
*
maar goed dat je der nix ernstigs aan over gehouden hebt.. *beterschapjes met je knietje
*
Bij ons op de manege zijn er 2 opeenvolgende zondagen ongelukken gebeurd. Eerst een ruiter die op haar eigenpaard zat getrapt door manege paard karinne (eigenpaard ruiter, scheenbeen gebroken net onder haar knie en naar t ziekenhuis gebracht met de ambulance)
en de week erna een ruiter van Hiltje afgevallen, die maar bleef bokken met zn kop tussen der benen. Zij had daarna last van der heup en had een scheef gevoel, maar verder weet ik niet of ze der wat aan overheeft gehouden...
ben wel benieuwd naar de luxe stallen Thirz (heel anders dan tijdens onze trekticht zeker) en heb je ook nog foto's van tijdens de tocht? niet vergeten te plaatsen hè
Citaat:
het thema voor de show vind ik super! ga nog niet te vroeg juichen, want straks mag t niet, maar ik duim al wel!
*pff, kan ik weer gaan duimen* Hoop ook egt dat we de show mogen rijden en dat iedereen die we opgeschreven hadden ook egt mee mogen doen (nie net zoals vorig jaar zegmaar..) whieie TINK PINK! Zeg , miss is t leuk om behalve roze shirtjes nog een Pink rokje aan te doen ofzo over de rijbroek (netals vorig jaar die kerst rokjes) Lijkt me ook wel leuk en we zijn ook meteen meer 1 groep en we hebben een egte outfit (al onze shirtjes zijn wel roze, maar allemaal een andere kleur en net even wat anders en eenheid is in zo'n show wel heel leuk
)