manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 18:08

haha was net op zoek naar een kaartje met alle stranden van vlissingen (voor de reelaer-meeting) en toen kwam ik dit ineens tegen
http://www.vlissingen.nl/vlissingen/show/id=366540
op deze site staat ergens een 360 graden foto boek.. nooit geweten dat we dat hadden Maar wel leuk om te zien.

en Nel, hoe ging t rijden op voiceje? was ze blij dat jij weer eens op der rug zat? was ze een beetje braaf? ging t goed met je rug? *tog nog stiekem gegalopt? *

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:16

aardige reactie hoor!
Maarre ik was gister pas om kwart voor 2 thuis van het oppassen dus was geen nut meer om naar de stad te gaan, misschien ook handiger om, als je wil stappen Bianz, even te bellen en dit niet op bokt te zetten want dat lees ik toch nooit op tijd....

Ga nog een keer bij de KOW solliciteren, nu voor een baan voor 24 uur per week, wel in arnemuiden, das wel jammer, maar wel een erg leuke locatie....

Gister weer een vermoeiend dagje Paardoes gehad, mochten gelukkig wel paardrijden, en volgende week ook, snap dus niet waarom er vorige week zo moeilijk gedaan moest worden, maar goed, zal vast aan ons liggen. Heb t idee voor de show voorgedragen, hannah zou het met joyce bespreken. Annemijn en ik hadden het thema Think Pink bedacht, hebben we toch nog kleding voor hahaha....... enne Denice, maak je niet te veel druk om de kleur rijbroek okee? Denk alleen dat door dit thema Stud zijn vrouwelijke kanten iets te veel naar voren komen, zie m al lopen met een hengstenvlecht in zijn manen en roze lintjes erin...schattig!!! Hij wordt al een echte teddybeer met zn dikke vacht.

Enne Thirz, hoest met je blauwe kont hahaha.......lijkt me niet verstandig om morgen te gaan zwemmen met onze verkoudheden, bellen nog wel een keer van de week om wat af te spreken oke? En had je al de uitnodigingen binnen voor het arduin feest, zag dat het op vrijdag was i.p.v. zaterdag zoals ik dacht....... Gisteravond gelachen bij Bert Visscher, die waar wij samen zijn geweest, echt geweldig, vooral met de Povertjeskraam in het begin weet je dat nog, heb m opgenomen, dus kunnen m nog wel een keer samen kijken......
toedeloe allemaal..........

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 18:35

beetje te laat om om kwart voor 2 nog de stad in te gaan "Hoi!" & "Doei" Maar ging t oppassen wel goed? *wilden de kindjes een beetje luisteren?*
Pas maar op met kwade dingen over arnemuiden hoor mariek (hè Cis? ) wat voor baan is t?
Citaat:
Denk alleen dat door dit thema Stud zijn vrouwelijke kanten iets te veel naar voren komen, zie m al lopen met een hengstenvlecht in zijn manen en roze lintjes erin...schattig!!! Hij wordt al een echte teddybeer met zn dikke vacht.

haha Pink Teddy! Maar wel: "PInk Stud Ready For Pink Party " en dit keer istie wel uitgenodigd!
even de mensen die twijfelen over het thema overhalen >> Het is een handig thema want:
de meesten hebben al een roze shirtje
Roze is vrolijk
bijna alle muziek kan hierbij, alstie maar lekkr vrolijk is
en het thema is zeer origineel op indoor! Nog nooit eerder vertoond!

heb mijn uitnodigingen ook al (nouja onze uitnodigingen )

Zeg thirz, wil wel een heel verslag van alle leuke, spannende, rare momenten hoor ben benieuwd wat je nou allemaal wel nie meegemaakt hebt met Katie (nog leuke, lekkr ruikende jongens tegen gekomen ofzo? )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:50

Pfoe! Ik was gisteren nog wel in de stad, ik was ook nog even in nationaal maar toen waren jullie er denk ik nog niet (11.00 ofzo)...
Toen ging ik naar Rock en daar heb ik nog zitten kaarten met een aantal vrienden die ik al heel lang niet had gezien, was dus wel gezellie. Vanochtend ging ik met Frans mee naar kerk en daar moesten we al om 09.30 zitten dus we waren ook niet te laat naar huis gegaan.

Ik vind het thema Think Pink of course helemaal geweldig! Ik heb sowieso nog wel 2 roze dekjes! Ook heb ik 2 lila paars... dus dat is ook bijna roze ...

Vandaag nog lekker op Shaar gereden, ze was helemaal door het dolle heen en wilde alleen maar hard. Dat was wel irri want ik moest dr heel de tijd tegen houden. Ook ging ze lekker met dr neusje de lucht in (wat ik dus juist niet wil maarja...). Ik was wel lekker uitgewaaid! Pfoe wat waaide het hard zeg!
Net nog even bij Shaar gekeken, ze was nog steeds een beetje vochtig terwijl ik vanmiddag al weer om half 2 terug was! Dus daarom word ze binnenkort toch maar wel geschoren! Ze heeft toch een deken op, dus dan maar een wat dikkere deken! De eigenaresse van de tinker Gjeldor was er ook. We hebben voor het eerst nu alle pony's bij elkaar gezet in de grote wei! Zo wat een gecross zeg! Sharon verdedigde haar geliefde tegen de invasie kleine dartmoortjes dus dat was wel lief van dr. Gjeldor en Sharon rende ook heel de tijd met zn 2en naast elkaar, net of Sharon een sightseeing tour aan het geven was, echt grappig! Gelukkig was er niet erg veel ruzie en Joy de leider van de kudde viel hem wel even aan, maar Gjeldor deed niets terug en dus gaf hij daarmee aan dat hij zich onderwierp. Dus dat was snel afgelopen. Nu staan ze allemaal weer op hun eigen plekje. Morgen gaan ze weer met zn allen in de grote wei. Dan zullen ze wel weer even gaan crossen. Ik had mn foto-toestel mee, maar het was te donker om foto's te maken. En ze renden ook zo hard dat ik het niet bij kon houden, dus dat schoot niet op!

Mariekje, ik hoop wel dat je die baan in Arnemuiden krijgt... vooral als het op een leuke lokatie zit! Inderdaad wel erg poedersuiker van die andere baan... en met dat opzeg termijn enz, wat een gezeur zeg!

Mensen... nog 2 weekjes en dan kom ik jullie weer helpen op Paardoes! Zien jullie er al naar uit?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:39

Tof dat je nog een keertje kunt solliciteren bij de KOW, en nu ook voor vaste uren! Maar hoe is het nu dan afgelopen met de beslissing bij VV over je contract, want daar heb ik nog niks over gehoord? Heeft het UWV daar nog iets aan kunnen doen? Of is het nog steeds zoals het was en kun je er echt pas in het nieuwe jaar onder uit?

O ja en ik snap natuurlijk wel dat ik gewoon kan bellen om te vragen of jullie uit gaan, maar ik dacht; ik plaats eerst gewoon ff een berichtje op bokt, dan hoor ik vast nog wel van iemand (he Annemijn!) dat jullie niet gingen omdat niemand kon/zin had. Anders had ik natuurlijk allang aan de telefoon gehangen, dat lijkt me logisch.

Enneh... gaan jullie weer een show rijden? Leuk! Ik vind pink ook een heel goed idee, moedig ik jullie aan in pink ok?? En ach, Stud kan wel voor even zijn mannelijkheid aan de kant zetten; zo'n kans krijgt hij natuurlijk maar één keer in z'n leven. In het roze lopen terwijl niemand rare gedachten krijgt, omdat het onderdeel is van een show...

En Cis, al spierpijn van t rijden? Volgens mij heb je wel lekker gereden he? En Nel heeft eindelijk ook weer ff op Voice kunnen rijden! En niet stiekem gegalopt geloof ik, toch?! Hahaha wie weet toen ik weg liep...

Nero had ook de wind in z'n kont vandaag zeg! Rustig draven was niet echt mogelijk, behalve op het laatst toen hij moe werd. Galopperen gaat nog niet echt makkelijk; hij wil liever heel hard scheuren en dan overspringen in galop als hij er zin in heeft, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ach ja, nog tijd zat om 'm een beetje leren kennen!

Hahaha Bar, je hebt ook een onuitputtelijke voorraad dekjes he? Hoeveel heb je er eigenlijk?? Wel tof dat de Tink meteen zo goed in de groep past! Een nieuw maatje voor Shaar d'r bij dus.

Ow en Annemijn, ben je al weer een beetje uitgeslapen? En moet je morgen alweer zo vroeg op? Nu ga je dinsdag zeker niet meer naar stage... Je houdt me tenminste gezellig wakker in de bus; anders val ik in slaap en ben ik zo gaar!!

En hoezo een blauw kont Thirz???

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:25

Tsja ik heb zeker veel dekjes...
1 donkerblauwe anky pad
1 kersenrode anky pad
1 lilac anky pad
1 lila paars dekje
1 roze dekje
1 roze pad, andere kant is donkerpaars/aubergine
1 donkerblauw dekje met dr naam erop
1 donkerrood dekje met dr naam erop
1 groen zadelvormig dekje
1 geruit dekje
1 zadelvormig wollig wit dekje
2 witte dekjes met dr naam erop
1 zwart dekje met bont eronder met dr naam erop

Dat waren ze wel geloof ik, maar ik kan dr 1 vergeten zijn...

Een tijdje geleden had ik dr ook nog 3 aan paardoes gegeven

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 20:58

hoezo een dekjes verzameling
*zeg mariek eventueel is hier ons dekjes probleem ook mee opgelost * of we doen gwoon onze dekjes-versier middag inlassen, is ook een heel leuk origineel idee en iedereen is het zelfde!
uhm nee bianz, morgen hoef ik nie zo vroeg mn bed uit (ben nl vrij ) en dinsdag hoef ik ook nie naar mn stage dus je mag lekkr slapen *niet vergeten optijd uit te stappen hè!* (ben dinsdag ook lekkr vrij!)

(wat schrijft iedereen tog leuke lange antwoorden! Heel Goed! )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:38

nou hier de foto's van Nel op Voice. Ik mocht er eerst op om het 'wilde' paard moe te rijden,maar ik geloof ik dat ik eerder uitgeput was dan voice (te zien aan mijn rode hoofd)
Nero en bianz kwamen we ook nog tegen, maar die hadden wat relatieproblemen vandaag kan gebeuren he (nee hoor bianz jullie zijn een leuk duo!)
nou hier zijn de foto's
oja zou iemand mij op de lijst kunnen zetten voor indoor? Ik wil wel graag mee voor de gezelligheid en om hier en daar een helpende hand te bieden.

nou eerst maar bianz en nero
Afbeelding

Afbeelding

toen ik
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en toen Nel
Afbeelding

tussendoor nog even uitleg van die strenge trainster
Afbeelding

Afbeelding

nou het zijn er een hoop maar dat moet kunnen toch
ik ga morgen weer terug naar leeuwarden dus dan horen jullie wel weer wat van me.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:12

Hahaha nou mijn hoofd is ook rood van de relatieproblemen hoor Cis! En Nero maakt nog ff een buiging voor de foto hahaha! Wel leuke foto's van jou op Voice hoor; leuk stel! En zie Nel eens stralen... ze is blij! Enneh... die foto van mij erbij is niet zo charmant, kun je die niet ff verwijderen???
O ja, wil iemand mij ook op de lijst voor Indoor zetten; ik wil ook weer mee! Dan doe ik dezelfde taak als Cis hahaha! Houden wij elkaar wel bezig ok?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 16:13

Nou was echt blij om eindelijk weer op mn paardje te rijden, dan elke keer toe te kijken!
Vandaag heb ik ook een kwartiertje erop gereden, was echt leuk.
rug is gevoelig, maar heb alles voor voice over!!!

Ja thirz, hoe zit dat met je blauwe kont....?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 17:58

Tja voor indoor.. ik ben der pas zaterdag weer. Maar als niemand mij voor is geweest (en ik ben t nie vergeten) zal ik jullie der wel bij zetten *alles wat/ klusjes/helpende hand vrijwilligers*

owja wij hebben 3 uitnodigingen hier liggen en alleen mn pa en ik gaan (hebben we voor de zekerheid maar een extra persoon ingevuld.. tja je weet nooit of iemand later nog bedenkt "ik wil ook mee!" dus als er nog mensen zijn zonder uitnodiging, met zin en roze kleren wij hebben nog een uitnodiging over

*straal* *glim* Neline zit weer lekkr op voiceje! En met je rug ging t ook allemaal wel? Hopen dat t snel helemaal over is, want hoe wil je anders de show gaan rijden.... *en je kan weer lekkr iedere dag uren op je paardje hobbelen!*

Citaat:
Ja thirz, hoe zit dat met je blauwe kont....?

Ja thirz!
*als je dan tog bezig bent, vertel dan meteen maar een heel weekend-verslag!*

Haha tis was met die hafjes. Bianz relatie problemen met Nero en afgelopen zaterdag Marieke met Stud (die vond dat ie al wel op adem gestapt was en dat t nu tijd was voor zn avond hapje.. maar mariek vond dat ie nog ff moest blijven lopen terwijl we t over de show hadden ->> Conflict, maar uiteindelijk heeft marieke gewonnen Heel Goed! )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 18:39

Nou, hier dan nog een verslag....weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen! Ten eerste: ik ben er dus afgevallen! En als ik eraf val, doe ik het gelijk goed: tijdens de rengalop! (kan er nu wel weer een beetje om lachen ) We waren net gestart en ik had dus de teugels los gegooid en in de verlichte zit gegaan. Totdat mijn paard besloot een bocht naar rechts te maken. Ik zag dat die bocht niet ging lukken met de snelheid die we hadden, dus deed een poging om Indy bij te sturen, zodat we niet tussen de bomen zouden belanden. Ik kreeg Indy uiteindelijk recht, maar toen hing ik aan de zijkant. En aangezien dat we nog steeds in rengalop zaten, lukte het niet om dan weer op mn paard te klimmen, dus uiteindelijk hield ik het niet meer en ben ik gevallen.... mn hoofd kreeg een harde klap, en ook mn kont en knie deden zeer. Katie moest eerst nog 10 minuten achter mijn paard aan om hem te vangen en ik ben ondertussen goed opgevangen door voorbijgangers, de boswachter en de andere mensen uit onze groep. We moesten nog maar 1 1/2 uur rijden, dus heb ik ervoor gekozen de rit nog af te maken, als je ergens aan begint, maak je t ook af was mijn gedachte

Al met al ben ik er goed vanaf gekomen, later zagen we op diezelfde weg allemaal van die afgekapte boomstronkjes uit de grond steken, blij dat ik daar niet op terecht gekomen ben! En mn kont is erg blauw, evenals mn knie, voorlopig ff rustig aan doen dus. Voor de rest geen erge verwondingen, en ook geen hoofdpijn meer.
Al met al een supertocht, maar wel vermoeiend! De paarden hadden t na 2 dagen ook wel weer gehad, ze gingen echt snel de vrachtwagen op, dus dat viel ook weer mee! De mensen hebben over mijn val nog uren gepraat, dus ik heb ze in ieder geval nog kunnen plezieren Het is niet mijn slag mensen, maar uiteindelijk hebben we toch wel gezellige momtenten gehad! (nee, we hebben geen liedjes gezongen!) In maart komen ze weer, maar weet niet of wij ze dan weer begeleiden!!
Zal een andere keer nog een paar foto's plaatsen, onder andere waar de paarden moesten overnachten, t waren echt luxe stallen!

Zo, nu nog andere dingen:
- heb de toegangskaartjes voor t feest, dus daar kunnen we iig naar toe
- gelukkig dat je niet kunt zwemmen vanaaf, zie t nog niet echt zitten om in t water te springen met mn knie
- het thema voor de show vind ik super! ga nog niet te vroeg juichen, want straks mag t niet, maar ik duim al wel!
- super dat je weer kon rijden Nel, ik zie dat je hebt genoten!

Nou, tot de volgende keer maar weer!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:28

ik heb vandaag gewoon nog dat formulier ingevuld voor 2 personen dus ik hoor het wel...misschien dat ze aardig zijn en me toch nog een uitnodiging sturen en anders heb ik pech...
thirz, je hebt toch wel even met indy gepraat he, dat ie dat de volgende keer niet meer moet doen want anders blijft er niets van je over!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 20:39

en thirz, nie te vergeten je had de hele tijd mooi weer! *pff, mn duim is nog blauw!* de volgende keer zal ik ook duimen op een weekend zonder valpartijen ok?
zeg thirz, je moet je paardje wel een beetje beter opvoeden hoor... door rennen zonder ruiter! *volgens mij doen al je paardjes dat.. ikkan me ook zoiets herinneren van Nanda, bij een klein, lief vrijwilligertje net na de Indoor...
Citaat:
Al met al ben ik er goed vanaf gekomen, later zagen we op diezelfde weg allemaal van die afgekapte boomstronkjes uit de grond steken, blij dat ik daar niet op terecht gekomen ben!

Auw! , Kont pijn, knie zeer, hoofd kapot en dan nog van geluk spreken.. *maar je hebt wel gelijk, stel je was met je rug plat op zoon boomstronkje gevallen *
maar goed dat je der nix ernstigs aan over gehouden hebt.. *beterschapjes met je knietje *
Bij ons op de manege zijn er 2 opeenvolgende zondagen ongelukken gebeurd. Eerst een ruiter die op haar eigenpaard zat getrapt door manege paard karinne (eigenpaard ruiter, scheenbeen gebroken net onder haar knie en naar t ziekenhuis gebracht met de ambulance)
en de week erna een ruiter van Hiltje afgevallen, die maar bleef bokken met zn kop tussen der benen. Zij had daarna last van der heup en had een scheef gevoel, maar verder weet ik niet of ze der wat aan overheeft gehouden...

ben wel benieuwd naar de luxe stallen Thirz (heel anders dan tijdens onze trekticht zeker) en heb je ook nog foto's van tijdens de tocht? niet vergeten te plaatsen hè

Citaat:
het thema voor de show vind ik super! ga nog niet te vroeg juichen, want straks mag t niet, maar ik duim al wel!

*pff, kan ik weer gaan duimen* Hoop ook egt dat we de show mogen rijden en dat iedereen die we opgeschreven hadden ook egt mee mogen doen (nie net zoals vorig jaar zegmaar..) whieie TINK PINK! Zeg , miss is t leuk om behalve roze shirtjes nog een Pink rokje aan te doen ofzo over de rijbroek (netals vorig jaar die kerst rokjes) Lijkt me ook wel leuk en we zijn ook meteen meer 1 groep en we hebben een egte outfit (al onze shirtjes zijn wel roze, maar allemaal een andere kleur en net even wat anders en eenheid is in zo'n show wel heel leuk )

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 20:43

Citaat:
ik heb vandaag gewoon nog dat formulier ingevuld voor 2 personen dus ik hoor het wel...misschien dat ze aardig zijn en me toch nog een uitnodiging sturen en anders heb ik pech...

Nouja óf Bar óf jij kan nog met ons mee... *vechten jullie t wel voorzichtig uit?*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:51

Owja, thanx voor t duimen, het is echt gelukt!
Tja, Indy blijft een paard met onverwachtse bewegingen, heeft ie echt van zn moeder, want die gooide ook iedereen eraf! Toch blijf ik het een leuk paard vinden, als ze op Paardoes nou ook eens luisteren: haflinger x KWPN'er....maar nee hoor!

Nou Cis, hopen dat t nog lukt met die uitnodigingen. Het duurt nog ff voor t feest, dus misschien hebben we mazzel en kunnen we met zn allen gaan, wel zo gezellie!

(Owja, zou ik wel naast Nannie mogen met de Indoor?! )

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 21:00

Nee thirz.. Ik wil een keer naast Nanda!
Nee hoor zet mij maar samen met Mariekje naar Myra (top combi hè mariek!)
achja, we wachten af... *Hopen dat we iig de show mogen rijden *
& thirz, ik zag dat je gepost had , maar tog bedankt voor je pb-tje

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:00

Wat een verhalen zeg, nu kan ik niet meer achter blijven......
ik heb alleen maar een zielig verhaal over mezelf te vertellen, tenminste, ik voelde me even behoorlijk zielig vanmiddag!

Heb van de Villa te horen gekregen dat ze niks kunnen veranderen aan het contract, en ik kan dus echt pas per 15 januari weg......en als ik het er niet mee eens ben moet ik maar naar de rechtswinkel gaan en het uit laten zoeken.......dus ik bellen naar de KOW dat ze het contract dus echt niet veranderen.
Dus bij KOW zeggen ze dat als ik graag de baan wil ik maar naar de rechtswinkel moet gaan, (maar dat heeft geen nut, want hoorde gister van iemand die er verstand van heeft, dat bij een contract met bepaalde tijd je vaak niet tussendoor het contract kan opzeggen, meestal alleen als het erin staat of als je een meewerkende bazin hebt,die ik dus niet heb) en anders op 15 januari maar terugbellen en hopen dat ze nog een baan voor mij hebben, zo niet heb ik gewoon keihard pech!!!!!

Maar gelukkig voor mij is Tamara nu ziek bij Villa, dus kon ik in elk geval vandaag en morgen werken, misschien nog wel meer want ze heeft keel ontsteking, banketstaaf voor haar, beter voor mij.......

hey annemijn, vind het idee van zo'n rokje ook wel grappig, moeten we nog maar eens over brainstormen zaterdag......
het zou idd wel leuk zijn als we samen naar het arduin feest konden gaan, oh ja Bianz, waarom ging jij nou ook weer niet, je had toch wel een uitnodiging?

nou weet verder ff niks te zeggen, ga ff tv kijken.......doei doei

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:02

waarom staat er in eens banketstaaf, dat had ik helemaal niet getypt?

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 10:57

haha dat is de censuur dinges, je mag niet vloeken dus alles wat enigszins op een vloek lijkt wordt omgetoverd in een ander mooi woord

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 14:36

Net een heel stuk verhaal getikt, is t weg! kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.....

haha de eerste keer moesten cis en ik egt zo lachen. ergens één van de laatste uurtjes van de dag op school *oftewel wij waren best melig * Wij hadden weer een tussenuur, dus wij met zn tweeen op bokt. Had ze ergens in een topic getiept dat de persoon niet bang moest zijn dat ze iets door zou Lu llen. *ergens in t topic van steffi gloof ik.. * iig ik wou ook wel weten wat ze geschrven had dus ik ging t lezen stond er "je hoeft niet bang te zijn dat ik t door banketstaafle!" snapte eerst nie waarom cis zo raar tiepte en vroegt waarom ze dat nou zo opgeschreven had. Later bleek dat bokt zich der gwoon ff mee bemoeid had. (t volgende uur biologie hebben we nog heel goed opgelet in de les *uhum* )

maar das wel balen mariek, wrom overkomt dat jou nou weer... en wat een rare baas! kijk ik snap best dat ze liever nie heeft dat je weg gaat, maar om je nou tot 15 januari te laten wachten beetje raar. ..
maar je kan nie bij allebei werken (voorlopig?)... Hopen iig dat ze na 15 januari nog steeds een plekje voor je hebben.

Tuurlijk! had ik een goed idee mariek *werkt aan der zelfverzekerdheid * Moeten alleen nog even kijken heo we aan die rokjes kunnen komen (waar kwamen onze after kerst pakken vandaan?)
Zie ons al helemaal rijden, met mooie versierde dekjes, lintjes in de paarden staarten, rokjes, roze tshirt *Wat een klap zal t strax zijn als we evt de show nie mogen rijden... *
Zeg als de paarden lintjes hebben, doen wij ook wel lintjes in ons haar tog? (heb al van alles bedacht )
Je kan aan een roze/rode haarband aan de binnenkant een aantal veiligheidsspelden maken en aan die spelden maak je dan een aan weer een aantal lintjes (nog te snappen ) die haarband hoef je voor de show alleen nog maar even aan te doen en je hebt een hoop lintjes in je haar
en als we versireinkjes in de paarden manen en staart enzo willen doen, is het denk ik het makkelijkst om die óf op schuifspeltjes te doen óf op van de grijpklemmetjes. die grijpklemmetjes kunnen we ook wel om de elastiekjes van de staartjes klemmen. dan maken we op een knutselmiddag een hoop roze ponpommetjes ( hoe schrijf je dat, iig jullie snappen vast wat ik bedoel) en die maken we aan de klemmetjes vast op indoor hoeven we dan net voor de show alleen nog maar staartjes te maken in de manen van Mistral, Myra & lucky enop die elastiekjes de ponnetjes te klemmen.
Bij Colle klemmen we de ponnetjes ook gwoon over de elastiekjes van t matje (dat zal ze wel weer habben tog?)
Tja stud moet dan een hengstenvlecht met lintjes der in, maar dat kunnen we dan nog wel even in elkaar vlechten tog (of we doen het smorgens al, de roze lintjes om de neusriem (en teugels ) zullen we ook al wel smorgens doen, of hebben we daar voor de show nog even tijd voor... *stel dat we hem mogen rijden *
Bij nanda weet ik nie wat we met die grote woeste bos krullen gaan doen.. ook een hengstenvlecht?
de lintjes voor in de staart kunnen we vast maken aan de schuifspeltjes en zo in het ingevlochten deel van de staart schuiven *hopen dat ze der niet uitglijden...*
Nouja we moeten het allemaal maar een keer overleggen en oefenen bij de paarden (miss kan Colle wel helemaal nie tegen die linten in der staart Angsthaas!)

ik ben trouwens al helemaal in voor de Pink Party
*haha heb daarnet mn ov opgehaald >> ROZE (met oranje..) en natuurlijk mn roze rijbewijs komt helemaal goed

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:25

Jeetje wat een lang verhaal zeg annemijn! Ik mag toch de show vast niet mee rijden (mocht ik vorig jaar ook niet) dus ik ga me dr ook gewoon niet druk om maken. Natuurlijk wil ik wel meehelpen om roze dingesjes te bouwen ! Ik weet ook nog niet of ik mee ga naar indoor zeeland want vorig jaar kon ik er eigenlijk ook gewoon niets doen. Misschien kom ik wel gewoon op eigen houtje even kijken wanneer jullie de show gaan doen...
Net op Shaar gereden in de wei, ze is gelukkig al een stuk soepeler nu, dus de wendingen gaan weer een stuk beter! Daarna heb ik nog even dr staart gewassen, die is nu weer mooi wit! Nou even afwachten hoe lang dat zo blijft maarja, het was mooi weer dus ik dacht, ik doe t gewoon! Ze was namelijk vorige week hengstig en toen pieste ze steeds op dr staart.

Nu ga ik even doezen want ik ruik helemaal naar paarden!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 16:39

Barbie1986 schreef:
Jeetje wat een lang verhaal zeg annemijn!

goed hè
Ben alvast aan t oefenen... want als ik nu op bokt ook meer durf te zeggen, doe ik dat op pdoes ook vast *Alleen mariek en Nel snappen dit waarschijnlijk,maargoed...*
ben benieuwd of er uberhaupt een show komt (met de zaterdagploeg) op indoor! Ach het mag vast wel, hoop ik...
*pff, tot zaterdag wachten! Zeg Nel, kan jij vanaaf nie ff kijken of we de show mogen rijden? Als t mag kunnen we daarna vrolijk verder met plannen maken hier op bokt *

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:32

Nou nou, Annemijn: haal je ook nog rustig adem?!
Erg vervelend van Villa valentijn, stom dat ze zo streng op je contract zijn, dit maakt de samenwerking er ook niet beter op. Hopen dat ze tot die tijd nog veel werk voor je hebben (blijf maar fijn een paar weken uitzieken Tamara ) en dat je vanaf januari dan bij KOW terecht kan.

Nou, vandaag dus weer voor t eerst met die collega gewerkt, en ik moet eerlijk zeggen: het viel reuze mee! En daar ben ik natuurlijk wel blij mee. Verder is het nog even afwachten hoe t verder gaat, maar dit was een goed begin!

Owja, ga de foto's van t weekend nog ff uploaden, ze komen eraan!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:57

Katie en ik voor vertrek:
Afbeelding

Onderweg bindt je de paarden aan de boom.....
Afbeelding

En ga je zelf op het terras zitten!
Afbeelding

Katie voelde zich een winnaar :
Afbeelding

Hier sliepen de paarden: in net nieuw gebouwde stallen:
Afbeelding

Ik met Indy bij de waterbak voor de grote zandkuil:
Afbeelding

Dat waren ze weer! Door de zon zijn vele foto's mislukt, maar zo krijgen jullie toch nog een idee. Helaas is er geen filmpje van mijn val gemaakt...