Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:33

Eefje23 schreef:
stom spelletje zeg!!!! Haha!
ja, dat was een stuk makkelijker geweest, hoorde net dat het rustig is op mijn werk, dus wie weet kan ik vrij krijgen, heb alleen een probleem en dat is dat ik morgen de auto niet heb!

Jammer dat je de auto niet hebt Ach gut
Zullen we dan maar op de scooter gaan Knipoog haha moeten we wel vanavond vertrekken anders redden we het niet Haha!
Ik denk ook niet dat echt met OV te bereiken is, Mike zei gisteren dat het in the middle of nowhere is Clown

Gaby wilde eigenlijk ook bij Mike gaan kijken, maar was een afspraak vergeten en redt het nu dus niet.. Jammer want anders hadden we missch wel met haar meegekund

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:39

Jammer, iemand anders misschien met een auto? Anders ga ik maar gewoon werken!! Of toch op de scooter, Haha! !!!!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:48

en weg is je avator! Doei!
probeerde een nieuwe erop te zetten maar dat lukt dus niet!
Gaat echt lekker vandaag, eerst die kikkers en nu mijn avator!
Ok, ik ga maar eens naar mijn werk zo, hoop dat het daar beter gaat, Haha! !!!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:23

moossie schreef:
He Fieke wat leuk!

Doet Lisette hem niet meer?

Elady, nog gefeliciteerd! Knipoog

Nee, Lisette gaat er mee stoppen. Die gaat een Quarterhorse van en vriendin rijden die in het Delftse hout komt te staan. Naar Den Hoorn was toch een beetje ver voor haar nu ze verhuisd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:52

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! BEN IK WEER!

oh jongens, heb jullie echt wel gemist hoor!

anous, die clinic wil ik wel aan meedoen, maar dan wel een halfuurtje, dus ik hoor wel of dat mogelijk is! verder wil ik wel graag mee kijken naar mike, maar dan alleen naar de eerste proef, want ik moet smiddags werken (ze denken geloof ik dat ik niet genoeg te doen heb, dus ik mag vrolijk 6 dagen in de week werken deze week)

elady, nog gefeliciteerd!

fieke, leuk joh dat je sil mag rijden! is echt een schat he!

nou, nog even wat over mn eerste week! deze week werk ik op de afdeling orthopedie. daar liggen patienten met been amputaties, borstamputaties, collum fractuur (gebroken heup), stoma, hartoperaties, enz. Vond het soms best wel heftig, vooral de amputaties, maar kan het gelukkig loslaten zodra ik het ziekenhuis uitloop Haha!

De kunst is gewoon om de stress zoveel mogelijk te vermijden en rustig te blijven doen wat je moet doen. Best wel moeilijk als er spoedopnames ed tussendoor komen Haha!

had gisteravond trouwens avonddienst en rara wie kwam ik tegen? stef die nadim heeft verzorgd. ze kwam vrolijk de verkeerde afdeling oplopen, dus toen ze kwam vragen waar ze heen moest hebben we nog ff staan kletsen

nou, ik ga me straks omkleden en dan kom ik stal onveilig maken!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:58

Anique: had je trouwens al gezien dat ik Jolly heb gewonnen in de BVA-veiling... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 14:02

oh trouwens, mn kamer is echt geweldig! heerlijk rustig, heb ook gezellige mensen op de gang wonen dus dat wordt wel wat!

het reizen is wel even moeilijk. moet al die verschillende routes uit mn (war)hoofd weten...

van huis naar het RKZ doe ik er iets meer dan een uur over
van RKZ naar het leyenburg doe ik er iets meer dan een half uur over met het openbaar vervoer. probleem was alleen dat de vroegste bus pas om 7.02 ging en ik om half 8 moest beginnen.
ik had op de eerste dag dus andere bussen genomen. Ik vol goede moed op mn fiets naar de eerste bus (10 min lopen, maar ik was te laat dus ik nam de fiets)
ik zet mn fiets naast de bushalte bij het fietsenrek. (het is echt een hele drukke weg) kwam ik terug: het enige wat nog heel was, was mn frame. hadden die stelletje poedersuiker mn fiets vert....... ik was laaiend neem dat maar van mij aan!

tja, welkom in den haag he, een beetje eigen schuld dikke buld is het wel, maar ik denk ik gok het er maar op.

maar jongen, zeg nou zelf, kunnen we niet met onze poten van andermans spullen afblijven? als ik die gasten in mn handen krijg of had gekregen, neem maar van mij aan dat ik ze echt vermoord.

niet zo'n succes dus.

gisteravond vanuit rkz naar delft gekomen. ging om kwart over 11 daar weg, kwam om 1 uur thuis. hmmm misschien volgende keer maar eens wat andere verbindingen proberen Haha!

banjer, ja had het gezien Haha! echt gaaf Haha! dat wordt dan binnenkort maar afspreken he Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 17:14

Ahh...nog 24 uur en een kwartier en dan moet ik starten (ben echt zenuwachtig Clown ). Morgen alles vetten, Lady wassen (benen/staart/manen), mezelf onder controle houden ect ect ect.

Fijn Anique dat je het naar je zin hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:28

waar en wanneer en hoe laat moet je starten dan?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:55

Anique_Vaandrig schreef:
waar en wanneer en hoe laat moet je starten dan?

Anique, dan moet je het topic goed lezen Haha!

Elady moet starten in Maassluis om half 6 ('s avonds)

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:02

Jaaaaaa ook ik ben er weer!

IK BEN AANGENOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben helemaal blij Haha! Van de week krijgen jullie gebak!
Maandag even een afspraak maken om contract te tekenen enz.....

Nu ga ik weer even verven en daarna ga ik me druk maken om die kikkers Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:17

moossie schreef:
Jaaaaaa ook ik ben er weer!

IK BEN AANGENOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben helemaal blij Haha! Van de week krijgen jullie gebak!
Maandag even een afspraak maken om contract te tekenen enz.....

Nu ga ik weer even verven en daarna ga ik me druk maken om die kikkers Knipoog

He gefeliciteerd joh!!
Per wanneer ga je daar beginnen?

Enneh, is het al gelukt met de kikkers?? Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 09:46

Ik denk over 6 weken!!

rotkikkers, heb er 1 keer even naar gekeken en ben toen lekker een wijntje gaan drinken Haha!

straks carnaval.........eerst nog even bokken en dan naar me kleine neefje....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 09:48

Moos, heb je nog met Linda kunnen ruilen?
Het schijnt morgen ook superlekker weer te worden *o/*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 10:07

jaaa tis echt heerlijk weer he!
ik kan echt niet kiezen wat ik ga doen vandaag Haha! lekker naar buiten, even met de wagen weg, in de bak.. lastig Haha!
maar eerst even aan het werk voor het werkplan van mn stage Scheve mond

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 14:15

WELKE KIKKERS ???

Ja, zeg, ik snap er geen jota meer van.....word wat ouder...

Wat zijn jullie vroeg op, ik lag om 12 uur gisteravond ineens in coma en ben om 9.45 vanmorgen pas wakker geworden...Nou ja, ik moet het nog wat rustig aandoen, maar dit is echt overdreven. De boodschapjes zijn gehaald, straks lekker neer Warenko.
Gisteravond was ik samen met Zarah op stal, de paarden waren er wel, maar alle baasjes???

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 15:56

Ik ben gisteravond naar de dressuuravond van de KWPN-hengstenkeuring geweest Kwijl .
Als Tos niet meer geschikt wordt als rijpaard wil ik haar van het voorjaar laten dekken en dan lekker het land op gooien. Ik had eigenlijk de hengst Rubiquil al uitgekozen als toekomstige echtgenoot, maar ben gisteravond toch gaan twijfelen. Ik heb Sandreo zien lopen en was daar ook erg van onder de indruk.
Het moet toch maar weer goed komen met Tos, hoef ik tenminste niet te kiezen.

Gaat het trouwens goed met Linda met Yus, Mir? Denk het wel, Linda is altijd erg trouw met haar verzorgpaarden.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:06

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:08

Ik ben benieuwd hoe de wedstrijd is gegaan van Elady!! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:52

Ireentjuh schreef:
Ik ben benieuwd hoe de wedstrijd is gegaan van Elady!! Haha!

Ja ik ook!!

Mike had bij Z1 193 en 183 punten, niet genoeg voor de volgende ronde Ach gut
Mike had bij Z2 207 en 209 punten en is kampioen!!!!!!!!!!!!!!!
12 maart gaat hij dus door naar de nk!! *o/*
Dat is als het goed is in Wanroij (wie weet waar dat ligt?? Bloos )
Wie gaat hier naar toe dan wil ik mee!! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:58

trouwens, iemand nog interesse om te lessen a.s. maandag?? Ik heb nog wel plekkie vrij Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:08

Goed zeg!!!
Volgensmij ligt Wanroij in brabant ofzo? niet echt in de buurt in ieder geval.. als er iemand gaat vind ik het ook wel leuk om mee te gaan! of misschien is wanroij met het OV goed bereikbaar..

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:20

Wanroij ligt onder Nijmegen. Is het weer op een zaterdag?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:05

Citaat:
Ik ben benieuwd hoe de wedstrijd is gegaan van Elady!!

Hi, even een kort verslagje van vandaag:

Was rond 10 uur op stal. Lady gewassen, stallen uitgemest, gelongeerd (pff, was aardig aan het stuiteren), alles vetten. Om 1 uur waren we klaar en we zouden weggaan om 4 uur (tja, beter tijd te veel dan te weinig Clown ). Lady voelde echt dat er iets aan te komen zat Ach gut
Nagoed, wij naar de manege, Lady uit de trailer. Wilde maar niet stilstaan. De hele tijd rond te draaien en zich groot maken (is 1,63 maar leek wel 1, 80 Haha! ). Ik losrijden, was heel braaf. Beetje kijkerig, maar niet vervelend. Ik om half 6 de ring in. Ik zat echt op een race-eend Vingers aflikken . Had 8 minuten voor mijn proef (wel lang nu ik er overna denk) was binnen 5 minuten de bak uit (oeps). Voor mijn gevoel ging het aardig, maar ze was zo onwijs sterk, pakte het bit vast en tja, had niet veel te vertellen. Ik belande dan ook met 144 punten op de laatste plek. Ik vond het vrij balen, maar als je ziet dat we niet echt lekker hebben kunnen trainen met onze bak, Lady al 8 maanden drachtig is, nooit een binnebak heeft gezien, andere paarden, andere geuren, weg van huis ect ect...ben ik super trots op mijn meisje Ach gut .
Nog een foto, de rest is mislukt Boos!
Afbeelding

Heb aardig wat varianties gehoort over Lady:
- is het een hengst? (ze was helemaal verliefd op een witte pony, geef haar geen ongelijk, hij was ook heel leuk, ze stond maar te hinniken en te gillen als ze hem niet kon zien in de bak, maar als hij weer in het gezichtsbeeld stond was het weer goed...de muts)
- volgens mij voer je HEM te veel (Ik: euhh..ze is 8 maanden drachtig Clown )

Heb bonnen gehad van Mr.ed voor mijn verjaardag...krijgen we dit weer Haha!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 00:03

Ze staat inderdaad lekker gespannen te kijken Erika. Ach, ik heb de eerste wedstrijd met het paardje dat ik heb uitgebracht ook alle hoeken van de bak gezien. De tweede keer ben ik er zelfs met losrijden afgevlogen. Uiteindelijk reed ik er M1 met 1 winstpunt mee, voordat ik stopte met haar verzorgen. Dus er is nog hoop voor je!