Citaat:
Ik ben benieuwd hoe de wedstrijd is gegaan van Elady!!
Hi, even een kort verslagje van vandaag:
Was rond 10 uur op stal. Lady gewassen, stallen uitgemest, gelongeerd (pff, was aardig aan het stuiteren), alles vetten. Om 1 uur waren we klaar en we zouden weggaan om 4 uur (tja, beter tijd te veel dan te weinig
). Lady voelde echt dat er iets aan te komen zat
Nagoed, wij naar de manege, Lady uit de trailer. Wilde maar niet stilstaan. De hele tijd rond te draaien en zich groot maken (is 1,63 maar leek wel 1, 80
). Ik losrijden, was heel braaf. Beetje kijkerig, maar niet vervelend. Ik om half 6 de ring in. Ik zat echt op een race-eend
. Had 8 minuten voor mijn proef (wel lang nu ik er overna denk) was binnen 5 minuten de bak uit (oeps). Voor mijn gevoel ging het aardig, maar ze was zo onwijs sterk, pakte het bit vast en tja, had niet veel te vertellen. Ik belande dan ook met 144 punten op de laatste plek. Ik vond het vrij balen, maar als je ziet dat we niet echt lekker hebben kunnen trainen met onze bak, Lady al 8 maanden drachtig is, nooit een binnebak heeft gezien, andere paarden, andere geuren, weg van huis ect ect...ben ik super trots op mijn meisje
.
Nog een foto, de rest is mislukt 

Heb aardig wat varianties gehoort over Lady:
- is het een hengst? (ze was helemaal verliefd op een witte pony, geef haar geen ongelijk, hij was ook heel leuk, ze stond maar te hinniken en te gillen als ze hem niet kon zien in de bak, maar als hij weer in het gezichtsbeeld stond was het weer goed...de muts)
- volgens mij voer je HEM te veel (Ik: euhh..ze is 8 maanden drachtig
)
Heb bonnen gehad van Mr.ed voor mijn verjaardag...krijgen we dit weer