ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

collendoorn

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 00:31

JAAA daar dachten wij ok aan die plekkies!! whahaha en vet lachen als het zaterdag ook door gaat hé!! komen we daar aan!! HAAAI JOSÉE tot volgende week :Y whahaha!!!

Uuhm en stom van thalita naja niet voor jullie!! maar echt zo een dodo is dat dan:S trouwens wel vaak gezeik hé in jullie groepje!! naja hopen dat t zo gezellig blijft zonder thaliloe:Y whaha

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:23

*LOL*

Een echte dodo. Clown Hahahahaha. *LOL* Maar dan doen we die plekjes! Enneeem! Bel me nog even dan he!
En er is idd vet veel gezeik bij ons. Zij zijn groot en ik is klein! Maar ik bemoei me er eigelijk zo weinig mogelijk mee en ga me eigen weg. Clown Met paardrijden ga ik meestal alleen omdat er anders toch ruzie komt. *LOL* En ik natuurlijk eerst langs dera ga. Vork

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 12:23

Inge is de wijste!! whaha

Enne dan nemen we die plekken waar wij lagen en waar nienke en eef enz.. lagen en dan als we nog meer plek nodig hebben die plekken in het stapelbed daarnaast! nou en dan moet t lukken toch Knipoog! haha

En ik bel je dan morgen ofzo nog wel ff! hoe en wat enz..!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:48

Oke is gooeed! Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:53

Pff.. Hoe kan je in de vakantie nou ziek worden Boos! . Voel me echt zwaar kl*te, maarjaa.. Hopen dat het morgen beter gaat..

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:02

Aahh.. wat heb je dan? Ach gut

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:03

Weet ik niet echt; onder mijn linker arm doet het heel erg zeer, alsof iemand daar de hele tijd drukt.. En ik heb het koud en misselijk. Oorpijn en keelpijn aan de linkerkant ook..

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:16

Wat vervelend voor je Kiki. Ik denk dat je lymfeklieren zijn opgezwollen, die zitten ook in je oksel (en je keel en bij je oren) en kunnen best pijnlijk zijn. Veel drinken en genoeg rust nemen en anders even naar de huisarts voor antibiotica. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lymfeklier
Veel mensen worden ziek in de vakantie omdat ze dan minder stress hebben en hun lichaam dan pas realiseert dat het eigenlijk niet zo goed is.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 21:45

OO vet poedersuiker kiek!! echt balen:O en dat is de laatste weken van je vaknatie!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:29

Het gaat al wel iets beter vandaag, mijn vader dacht ook al zoiets. Ik drink altijd meer dan genoeg (minstens 2,5 liter water per dag) en hij komt vanavond weer thuis dus zou even kijken (hij heeft even medicijnen gestudeert en wij gaan niet echt heel snel naar de huisarts) dus maar even afwachten wat hij denkt en vind..

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 19:25

OOkee

OOEEEEEEH NOG 10 DAGEN!!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:55

Nou, voel me weer iets beter Lachen mijn vader kon gisteren helaas niet naar huis komen aangezien het veel te druk was in de praktijk, maar mijn koorts is wat gezakt, ben vandaag zelfs even snel nieuwe schoenen wezen kopen.. (mijn zus trouwt dinsdag en ik ben bruidsmeisje Nagelbijten / Gniffelen maar had geen bijpassende schoenen dus zou eigenlijk naar Amsterdam gaan morgen, maar daar zag ik nogal tegenop, dus ben nu snel naar de schoenenreus gegaan Nagelbijten / Gniffelen ) Ga ook nog proberen of ik iets met Tivara kan doen, want die heeft al weer 3 dagen stil gestaan, en ik heb zondag wedstrijd..

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 22:33

Ooeeh
heb je ook zo een jurkje aan:Y! vet leuk!!

NOG 178 uur !! en dan mag ik op ponykamp!!!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:39

Haha..

Tivara liep echt geweldig vandaag Haha! Hopen dat ze dat morgen weer doet op concours, dan ben ik hélemaal happy. Zelfs schoueder binnenwaarts, achterwaarst, stap - galop, galop - stap, contra galop ging super Haha!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:55

Het was weer helemaal TOP!!! Wat heb ik een week gehad zeg!Heerlijk om zo m'n ponykampkindertijd af te mogen sluiten Haha! Ik heb het echt onwijs naar m'n zin gehad! Macho was geweldig om te rijden en de groep was super gezellig, net als de leiding! Lise, Ingrid, Debbie, Nicole, Jose en Henk, HEEEL erg bedankt Haha!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 23:13

collendoorn schreef:

Enne dan nemen we die plekken waar wij lagen en waar nienke en eef enz.. lagen en dan als we nog meer plek nodig hebben die plekken in het stapelbed daarnaast! nou en dan moet t lukken toch Knipoog! haha

En ik dan Schijnheilig

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:19

Kathleen_vW schreef:
Het was weer helemaal TOP!!! Wat heb ik een week gehad zeg!Heerlijk om zo m'n ponykampkindertijd af te mogen sluiten Haha! Ik heb het echt onwijs naar m'n zin gehad! Macho was geweldig om te rijden en de groep was super gezellig, net als de leiding! Lise, Ingrid, Debbie, Nicole, Jose en Henk, HEEEL erg bedankt Haha!

Mooi! Haha!

En kan Macho meelopen met de groep? Schijnheilig Want ik hoorde dat er geen kinderen meer op mochten ofzo. Vork

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:20

Mikkiej schreef:
collendoorn schreef:

En ik dan Schijnheilig

Andere kant van de kamer. Vork

Nee hoor. Lovers We zijn er zelf ook nog niet uit. Clown En miss zijn de bedden die wij willen ook wel bezet! Dus kijken we daar. Knipoog We spreken af dat degene die er als eerst is de bedden vrij houd. Clown Naam bordjes mee dus. Vork

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:22

Ha ha...bedden vrijhouden gaat meestal wel dacht ik.
Macho was wat fris en had een singelwond, die is nu weer over. Hij kan dus weer mee, met iemand die goed kan rijden Knipoog

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:27

Ik blijf hopen. Vork

Ik wil best eerst even rondlopen met em in de bak hoor. Clown

Francien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:30

Het lijkt me wel leuk. Een vriendin van mij was daar op kamp geweest en die liet een foto van een hoofdstel zien. Echt vaag gewoon een halster met een bitje Scheve mond

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:34

Dat klopt, we rijden niet met volledige hoofdstellen, maar met een bit dat je met riepjes aan het halster maakt. Geen strakke neusriemen, geen hoofdstellen die kapot gaan. Je kan je paard ook makkelijk vastzetten, je hebt namelijk altijd je halster bij je. Heel handig met buitenrijden Knipoog

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:44

Ik ben naambordjes aan het maken. Clown

Zet ze hier wel neer als ze klaar zijn. *LOL*

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:46

Hahaha.. Tong uitsteken
Hoe laat zijn jullie er ongeveer dan?
En als ik eerder ben, hoeveel bedden moet ik dan vrijhouden?

*Gaat tellen
Ik, Inge, Nanda en Jessica?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:48

Mikkiej schreef:
Hahaha.. Tong uitsteken
Hoe laat zijn jullie er ongeveer dan?
En als ik eerder ben, hoeveel bedden moet ik dan vrijhouden?

*Gaat tellen
Ik, Inge, Nanda en Jessica?
Martina en Mirjam

Heel miss Mandy en Samantha maar het is net of hun op de kleine kamer moeten of op de grote. Ja
Laatst bijgewerkt door Samir op 20-08-06 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt