[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 08:39

Manon, wat ik nu ga zeggen bedoel ik niet bot ofzo maar dat is even wat ik denk. Je zegt dat ze niet goed is en alleen mag stappen, omdat je binnenkort naar de kliniek weer terug gaat om te kijken of ze beter is. Ik had haar zeker dan niet uit haar plaat laten gaan in de paddock. Dan kan ze nog zo braaf zijn en niet gek hebben gedaan, maar je kan het erger hebben gemaakt. Maar dat moet je verder natuurlijk helemaal zelf weten want het is jou pony :D ik vind je verhalen wel altijd heel leuk. Je leest echt het plezier en het genieten er vanaf :)

Manon_S

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 12:59

Ik snap je reactie hoor Noortje, zou ik ook hebben als iemand zoiets had geplaatst.
Het is idd mijn keuze geweest en ze loopt gewoon precies hetzelfde als daarvoor dus niks aan de hand :) .

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:38

Gelukkig vat je het goed op! Fijn dat er niks aan de hand is verder :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:37

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 15:39

Elja schreef:
En hoe lang gaat dat duren? :D Ben heel benieuwd met wat voor paard jij zal eindigen, Melissa!
Denk dat een eigen paard je heel goed zal doen :)

Geen idee hoe lang dat gaat duren hihi. Zodra we een huisje hebben ga ik kijken of het financieel haalbaar is.

Elja schreef:
Cool! Heb je zo'n fijn gevoel bij Joost dat jullie die stap durven te nemen? Samenwonen is één, maar alle financiële lasten die bij een eigen huis komen is een heel ander verhaal. Dat kan soms best zwaar vallen in een relatie. Maar je bent een verstandige meid, zal je verder ook geen les proberen te lezen hoor! Ik wil gewoon dat je weet, dan een eigen huis hebben een hele grote verantwoordelijkheid is die voor heel wat problemen kan zorgen :)

Ja heb een heel goed gevoel bij Joost. En sinds maart woon ik bij Joost en zijn ouders.
Dus wij wonen eigenlijk al een soort van samen, en zijn dag en nacht samen en dat gaat goed.
En wij zijn ons heel erg bewust van de finaciele lasten die je bij een eigen huis hebt en krijgt..

Manon_S schreef:
Meliss, oh wat leuk zeg samen een huisje! Ik weet zeker dat jullie dat allemaal wel gaat lukken.
En ook ik ben benieuwd met hoe jouw toekomstige paardje er uit zal gaan zien haha.

Thanks :D Haha ik heb geen idee met wat voor paardje ik thuis zou willen komen.
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een KWPN merrie of ruin, chique paard of een bijzondere uitstraling.
Liefst allround getraind zodat ik lekker kan dressuren maar ook af en toe een sprongetje kan wagen.
Geen idee hoe alles zal lopen en misschien kom ik wel met het tegenovergestelde thuis haha :o

Ben erg benieuwd wat ze in januari gaan zeggen van Melody over haar kreupelheid.
Zal voor jullie duimen dat jullie weer lekker aan de slag kunnen in het nieuwe jaar!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:01

Haha dankjewel Meliss. Ik hoop ook dat ik te horen krijg dat ik weer langzaam aan mag beginnen.
Ook al is het alleen wandelingen maken enz. Dit is nu gewoon niks natuurlijk...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:07

Oke want nu staat ze op volledige boxrust? Aglona en Az waren laatst ook beetje kreupel/onregelmatig en hadden toen ook rust.
Maar we moesten juist met ze stappen en het was daarna heel snel over. Maar als je niks met je paardje kan doen is het ook zo sneu....

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:24

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:25

Kijk dit koppie, net een mini azje. Prachtig dier ook!

Afbeelding

Kom deze maar afleveren bij mij :D Iemand die ik ken heeft hem gekocht, wel grappig.

Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:35

Zijn beiden leuke dieren Meliss.
Ja ik mag ook gewoon beetje stappen hoor van de dierenarts. Maar alleen aan de hand. Beestje had zoveel energie van 2 maand op rust en vond dat erg sneu, vandaar dat ik haar even d'r benen liet strekken in de bak. Gelukkig hield ze zichzelf ook in, ze bokte niet ofzo dus daar was ik dan wel blij mee :) .

Ik weet verder zelf ook wat ze heeft en of het wel of niet schadelijk is om haar even stoom af te laten blazen :) .

Heb je momenteel paardrijden stil liggen Meliss of rijd je Aglona nu wat meer bij? :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:46

Rij Agloon 1 X in de week. Zaterdag ook gereden en heb nu spierpijn, moet je nagaan :P
Had best een tijdje niet gereden eerlijk gezegd. Omdat ze beide niet goed liepen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 09:31

Ahw Az en ik staan boven aan op de voorpagina :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 09:47

Cool :D

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 10:19

Haha ik zag het al. Leuk!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:17

Terecht :*

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:46

Ik wens iedereen een fijne kerst!!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:09

Fijne kerst iedereen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 08:22

Allemaal leuke dagen gehad?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:47

Niemand leuke dagen gehad? Jammer hoor..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 12:23

Whahaha jawel hoor!
En jij?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 13:43

Zeker leuke dagen gehad! Jullie ook allemaal?

Joost had gisteren wat stukjes gefilmd:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 13:48

@Melis: Wat is Aglona toch een leuk beestje. Is geen manegepaard meer in terug te vinden :) En ik had idd gelezen bij je op Facebook dat Az verkocht is. Sterkte ermee meis :(:) Hopelijk kan je je lekker storten op de huizenjacht met Joost, is tenminste een lekkere afleiding :)

@Sabien: Ik wist helemaal niet dat jullie Indy weg hadden gedaan joh. Zonde, maar wel fijn dat jullie ook eerlijk naar het beestje toe zijn geweest :j

@Noor: Ik heb heerlijke dagen gehad! Jij ook?

Ben zelf net terug van een weekje vakantie. Helaas een beetje een brokken-vakantie.. Zijn op wintersport geweest en de eerste dag ben ik uit de sleeplift gepleurd (ik weet het...) en heb ik m'n kniebanden verrekt met een miniscuul haarscheurtje erin. Dus nu rondlopen met een brace en over een weekje weer contact met de dokter over hoe het allemaal gaat. Tweede dag is mijn nicht door haar rug gegaan, die kon ook niet meer lopen, en de laatste dag ben ik nog even mee gegaan naar de piste om op de berg te chillen en iedereen nog even te filmen, en toen is mijn vader onderuit gegaan. Die belde me vanaf ergens halverwege of ik de EHBO wou sturen want z'n schouder voelde niet goed. Met een lijkbleke papa in de gondel, naar het ziekenhuis, sleutelbeen gebroken. Dus onze neef heeft ons terug naar huis gereden met pijn en moeite (met z'n drieën op de achterbank en niet hard kunnen rijden door paps die vergaat bij elke beweging). Was me dus een weekje wel := Ondanks dat wel super heerlijke kerstdagen gehad, en nu ga ik richting Haarlem om het laatste beetje van de vakantie en oud en nieuw door te brengen bij m'n lief :)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 14:21

Die uitgestrekte draf ziet er goed uit Meliss. Haha Aglona wilde soms wel overgaan in galop volgens mij maar je hield haar goed bij je :D .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 14:45

Trots op Joost :D Hij doet het zo goed!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 16:36

Hij heeft het lichtrijden goed onder de knie haha