ik vind je verhalen wel altijd heel leuk. Je leest echt het plezier en het genieten er vanaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind je verhalen wel altijd heel leuk. Je leest echt het plezier en het genieten er vanaf
.
Elja schreef:En hoe lang gaat dat duren?Ben heel benieuwd met wat voor paard jij zal eindigen, Melissa!
Denk dat een eigen paard je heel goed zal doen
Elja schreef:Cool! Heb je zo'n fijn gevoel bij Joost dat jullie die stap durven te nemen? Samenwonen is één, maar alle financiële lasten die bij een eigen huis komen is een heel ander verhaal. Dat kan soms best zwaar vallen in een relatie. Maar je bent een verstandige meid, zal je verder ook geen les proberen te lezen hoor! Ik wil gewoon dat je weet, dan een eigen huis hebben een hele grote verantwoordelijkheid is die voor heel wat problemen kan zorgen
Manon_S schreef:Meliss, oh wat leuk zeg samen een huisje! Ik weet zeker dat jullie dat allemaal wel gaat lukken.
En ook ik ben benieuwd met hoe jouw toekomstige paardje er uit zal gaan zien haha.
Haha ik heb geen idee met wat voor paardje ik thuis zou willen komen.
.
.

En ik had idd gelezen bij je op Facebook dat Az verkocht is. Sterkte ermee meis
Hopelijk kan je je lekker storten op de huizenjacht met Joost, is tenminste een lekkere afleiding 

Ondanks dat wel super heerlijke kerstdagen gehad, en nu ga ik richting Haarlem om het laatste beetje van de vakantie en oud en nieuw door te brengen bij m'n lief
.