Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Andrea is in rouwmodus, want mijn weekje vakantie zit er helaas weer op
*BOEEEE* Heb echt een heerlijk weekje achter de rug, super mooi weer en knollie doet het zoooo ontzettend goed voor de wagen
Ze gedraagt zich voorbeeldig en zelfs verkeer, mijn nachtmerrie, gaat goed!! Van de week werden we gepasseerd door een trekker, ik was al naar voren gelopen om in te kunnen grijpen, maar op een stap opzij na gebeurde er niks
Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar tot nu toe ben ik zo super trots op haar
Lekkerding is het toch ook
Totally in love
hihi
Voor volgende week stond ik nog ingeschreven op wedstrijd en ondanks dat we er nog niet klaar voor zijn doen we toch maar mee. Kunnen we weer eens oefenen met trailer, vreemd terrein e.d.
She's back!!
Zover ik weet is alles heel gebleven. Zo blij dat de paardjes weer lekker buiten gaan
haha Met loslaten 2 die heel even naar achteren gerend zijn, maar het land was halfweg afgezet, dus dat was niet zo ver
haha
Zooo lekker donker nu in mn hok
2 jaar terug ben ik in de winter naar deze kamer verhuisd en toen de lamellen weg gehaald, omdat ik gordijnen wilde. Na 6 weken wachten zijn toen de verkeerde gordijnen geleverd (en het had al moeite gekost om uberhaupt naar de winkel te gaan om iets uit te zoeken
) en moest ik dus nog een keer langs om nieuwe uit te zoeken.... wat er dus nooit meer van gekomen is
Vorig jaar zomer heb ik uit nood met veiligheidsspeldjes wat beddengoed voor het raam opgehangen, zodat ik nog een beetje afscherming had. Een paar maanden terug per toeval met mijn moeder wezen shoppen en wat gordijnen tegen gekomen, uiteindelijk niet mee genomen
, en toen mijn moeder gezegd dat ze iets uit mocht zoeken wat zij mooi vond, want als ik het moest doen zou het nog wel een paar jaar duren
Nu na lang wachten dus eindelijk mijn nieuwe gordijnen binnen en I like
Snap wel waarom ze weg rende xD haha
) en jurylid L/M.
Chrisssy schreef:Hallo allemaal! Ik wil me even voorstellen want ik kom vanaf de 28e deze maand bij jullie op stal staan! Ik ben Chrissy (26 jaar) en kom met mijn topper Blodine MC (v. Wolfgang). Wij zijn nu een tijdje Z1 startgerechtigd en gaan binnenkort ook inndie klasse uitkomen. In mijn niet-paardenleven ben ik wijkverpleegkundige bij careyn, daarnaast ORUNgedipmoleerd instructrice (dus, mocht iemans nog instructie zoeken hou ik me aanbevolen) en jurylid L/M.
Ik heb heeel veel zin in mijn nieuwe avontuur bij jullie
Op welke stal sta je nu?
Of mis ik wat foto's haha