Only ging tijdens het eerste galop een btj tekeer maar verder waren ze zeker wel braaf vond ik! Condor schrok een paar keer een beetje en 1x schoten er ook een paar naar voren, waaronder ik, maar door wie dat nou kwam is niet helemaal duidelijk
Nou ik vond h&m broeken eerst ook niks, maar heb nu 4 broeken voor 130 euro! Normaal ben ik dat ongeveer kwijt aan 1 broek. Dus ja. En tot nog toe zit t prima
_Lucy
Geplaatst: 11-03-12 18:26
ja idd, als ze beetje goed passen zou k dat ook doen! maar ik heb nog niet echt iets gevonden bij h&m dat en bij mn benen en bij mn heupen goed past..
Zo... geen buitenritje voor mij... maar kort kunnen rijden. Konijntje Emma is ziek, ik vond haar vanmiddag wat sloom toen ze los in de tuin mocht lopen ging ze ergens liggen en anders blijft ze juist de hele tijd rennen en ontdekken. Ze wou daarna ook geen eten, na 2 uur nog niet dus toen richting DA. Drie spuiten erin en een hele medicijnkast mee om haar de komende week te geven. Zonet maar begonnen met dwangvoeren want ze vertikte het nog steeds om te eten .... konijntje is dus erg zielig.
Ach jee... wat een gedoe... allebei vandaag geopereerd? Kan dan best zijn dat de doodzieke hond waar de DA het over had dus Nikki was... arme Nikki. Was bij de DA in Peize en volgens mij hebben Henk en José die nu ook.
ik moest vanochtend ook een konijntje van vrienden dwangvoeren, nou die was al weer een stuk actiever dan gister, toen kreeg ik dr nog wel wat in. vandaag heletijd spartelen, en na een tijdje t spuitje aanvallen.. heb dr maar 1 spuitje in gekregen..
wij gaan ook altijd naar peize, niet al te duur en fijne mensen.
Pff... Ella... wat een gedoe... hopelijk gaat de eigenaar van je stal wat aan doen wat zoiets verpest de sfeer wel enorm.
Wat leuk Maren, ziet er echt enorm gaaf uit! Zou mooie vakantie zijn zeg.
Nou met konijntje Emma gaat het nog hetzelfde. Ze zit grotendeels stil en heb er zonet nogmaals wat gevoerd. Ze raakt wel in de stress dat ik haar ga pakken en ze stribbelt behoorlijk tegen dus dat is wel goed. Morgen heb ik maar vrij gepland, had ik al bedacht maar ben er nu wel blij mee... even konijntje in de gaten houden.
Och wat een leuk kindje is dat zeg! We zijn er ook best even blijven hangen Ook het hele huis gezien. En de kinderkamer is echt zo leuk! De vader van me collega heeft de comode en kast helemaal zelf gemaakt enzo, zo cool! Ja ik wil later ook echt kinderen!
Ik gaat ook maar eens slapen denk ik. Nog even boekie lezen in bed. Morgen eind van de ochtend weer naar Leeuwarden, dan daar aangekomen boodschappies doen en dan maar weer naar de sportschool.
awww arme nikki, super naar en hoop echt dat ze het red.
En ella jemig wat vervelend zo'n meid op stal die het loopt te verzieken, hoop voor je dat de staleigenaar er wat aan doet.
Maren, wat gaaaaf!
Da's wel fijn inderdaad Eefje, als ik het zo hoor gaat het al wel iets beter maar het is natuurlijk wel fijn als je haar gewoon even in de gaten kan houden
Zooo ik ga ook maar eens lekker slapen, vandaag met een boktmeeting gelasergamed en ik heb natuurlijk als een ongeleid projectiel rondgerend xD ohwell Gisteren uiteindelijk wel op kraamvisite geweest en heb Madée een tijd bij me op schoot gehad en ondertussen haar grote zus Ezra voorgelezen hihi, Jeroen moest ook voorlezen van der We hadden haar het grote boek van Hello Kitty gegeven en heb dat boek geloof ik wel 8 keer voorgelezen aan haar haha. Toch wel jammer dat ze helemaal in Leeuwarden wonen want ik zou die meiden best vaker willen zien dan alleen bij verjaardagen...
Zo vroeg op... niet dat ik echt rustig kon slapen, aan het eind alleen maar aan zielig slap konijntje moeten denken. Maar Emma zag er niet zo slecht uit. Alleen andijvie was nog steeds niet lekker volgens haar. Dus medicijnen (3 stuks) gegeven en daarna gedwangvoederd... wat een gedoe. Mevrouw wordt ook echt boos en gaat nu lopen grommen. Het is wel veel stress voor zo'n konijn maar ja dan moet ze ook zelf maar eten.
pff was al weer veel te vroeg ochtend maar gelukkig is het nu wel licht als je wakker wordt. is een stuk lekkerder wakkerworden weet je wel wat ze heeft dan Eefje?
Nope, maar DA (Merijn Roos) zei dat dat wel vaker zo was. Hij heeft temperatuur genomen, geluisterd, gevoeld, naar tanden gekeken... maar niks bijzonders. Maar ze krijgt dus wel antibiotica, iets van pijnstillers en iets om darmen te stimuleren .... maar tot nu toe dus weinig resultaat. Dwangvoederen is niet grappig... zeker niet omdat mevrouw steeds feller wordt.. ze knaagt aan m'n jas en heeft ook al een hapje in mijn been genomen... als ze nou gewoon in andijvie of brokjes ging bijten.