Zondag wel! Als alles doorgaat dan... Ohja en het paard van Ed moet maandag lopen
Xantha
Geplaatst: 21-07-12 08:43
DE ZON SCHIJNT!!!!!!!!!!
taverno
Geplaatst: 21-07-12 08:50
Ja hoera,leuk als je nog moet gaan werken.
Jullie hebben in ieder geval goed weer,veel plezier vandaag.
Xantha
Geplaatst: 21-07-12 19:10
Wat een heerlijke dag. We hebben heerlijk door het bos gereden, eerst Esther en Herman en daarna Nicolette en ik. Paardjes waren superbraaf en wat hebben we weer een lol gehad. Nic en ik waren natuurlijk de weg kwijt, ik heb echt een orientatie van een kip en Nic ook (sorry Nicolette), dus dat was weer leuk, hahaha. Maar voor de volgende keer hebben we een kaart! Xantha had alleen niet zo'n zin om weer naar huis te gaan
Het was zeker een heerlijke dag....tja...die orientatie van ons....daar zou zelfs een kip zich nog voor schamen . Paarden hebben ook heerlijk nog kunnen grazen voor en na de rit . Thuis heb ik nog gehoelahoopt (schrijf je dat zo?)....dat is goed voor je rug en je krijgt een slanke taille ...wat ze er niet bij vertellen is dat je in het begin bont en blauw wordt
Kortom....een heerlijke zaterdag.. Thanks ook Es en Deb
Xantha
Geplaatst: 21-07-12 23:07
Wat goed dat je dat nog hebt gedaan, ondanks je spierpijn. Ik heb alleen nog maar op de bank gehangen
taverno
Geplaatst: 22-07-12 07:47
Leuk dat het een geslaagd dagje uit was. Verdwalen,daar kunnen Cynthia en ik over mee praten,zelfs met kaart en duidelijke uitleg.
Hoelahoepen,Nic hoe oud ben je.Dat deden wij toen we 12 waren.
Hahaha...dat hoofd van Lieffie @ Marion....ik ben inderdaad een oud wijf, maar dit is een sporthoepel ...is ook bijna anderhalf kilo en niet helemaal rond aan de binnenkant en ach...misschien helpt het voor mijn rug...zou voor mij een hoop schelen.