L_bonsai_L schreef:ik ga zo ook maar eens proberen te slapen, al denk k niet dat t snel lukt want de vloer trilt helemaal van de muziek in t stadspark xD
Slaap lekker!
showband muziek?? haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niet echt te merken, oke behalve maandag en dinsdag maar dat was wel een hele korte zomer.
Morgen avond weer naar Ruby! Ze was vrijdag echt ontzettend braaf! Ze is heel bang voor trekkers. Nou, er zijn denk ik 5 trekkers voorbij gekomen, maar ze bleef heel braaf! Ik voelde alleen wat spanning in dr nek, omdat ze bleef kijken naar de trekker, maar ze rende niet weg niks! Was echt trots op tr
!
en nou is me kleine neefje er
!

Nou de rest van de dag hebben we zitten klaverjassen waardoor de tijd vrij vlug ging. Met de prijsuitreiking gingen ze alle namen opnoemen en wanneer je niet genoemd werd kon dit wel eens wat goeds betekenen. En ze begonnen met mijn categorie. Ze noemde als eerst degene op die voor mij reed in de proef, daarna degene die na mij reed....ze sloegen mij dus over!! Toen dacht ik al jeeeeeejjjj!!! En toen iedereen die niet door was opgenoemd was gingen ze van 6 naar 1 opnoemen en was ik 3de
Toen gingen degene die door waren een ererondje doen achterop een menwagen met een fries ervoor
Ze hadden voor elke categorie zo'n wagen, dat was wel cool!! Toen daarna ging ik me mams bellen en zodra ik dr stem hoorde moest ik wel even huilen (A) 
. Stoere naam ook Bing