Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:Gooeeeiemiddag!
Wyss en Blan natuurlijk nog van harte! Ik neem zondag wel een snoepjescadeau mee voor Wys, Syb kan natuurlijk echt niet met lege handen aankomen.
Ohwww en Marjo & Kaar, hebben jullie al een weekendje geboekt??

wat ook best kan trouwens... Moet mr eens een planning maken, ook ivm tentamens. Doe ik normaal nooit maar nu moet ik echt wel eens een keer goed aan de slag met alles! Marjo_Wystan schreef:sybje schreef:Gooeeeiemiddag!
Wyss en Blan natuurlijk nog van harte! Ik neem zondag wel een snoepjescadeau mee voor Wys, Syb kan natuurlijk echt niet met lege handen aankomen.
Ohwww en Marjo & Kaar, hebben jullie al een weekendje geboekt??
nog niet, ga je mee
wys wil wel een snoepje delen met syb hoor...! Vanochtend les gehad, ging goed, maar moet meer oefenen, dag prikken waarop ik in de bak ga rijden. Op zich kan dat prima, want we heben een binnenbak, maar ik laat me snel tegenhouden vanwege drukte ed. Terwijl het helemaal niet druk is op stal hoor. Maar het liefst rij ik gewoon helemaal alleenwat ook best kan trouwens... Moet mr eens een planning maken, ook ivm tentamens. Doe ik normaal nooit maar nu moet ik echt wel eens een keer goed aan de slag met alles!

doppie45 schreef:Zo dan...ben ik weer even...druk altijd he, dat werken,neemt zoveel tijd in beslag!
Verhuizen morgen met Syb en Lay?
Gaat vast goed en ik hoop dat ze het ook net zo naar hun zin krijgen als Mandy!
Wij staan eindelijk op ons plekje.
je was helemaal aan het wegdromen...haha

Marjo_Wystan schreef:een meisje, die zo aso is, die vertelde dat ze met de pil is gestopt ed, die is echt geweldig. Echt ziek gewoon, zo'n stalker! Volgens mij gaat ze eruit en wordt ze helemaal gek! Haha...jullie moeten echt NU kijken.. Waar is iedereen? Ben ik de enige zonder leven
hihi maar dat mens is grappig he. ik ga ff de herhaling kieke!
Nu lekker met een wijntje Kluun aan het lezen
Marjo_Wystan schreef:doppie45 schreef:Zo dan...ben ik weer even...druk altijd he, dat werken,neemt zoveel tijd in beslag!
Verhuizen morgen met Syb en Lay?
Gaat vast goed en ik hoop dat ze het ook net zo naar hun zin krijgen als Mandy!
Wij staan eindelijk op ons plekje.
was je lekker nr mandy geweest net?je was helemaal aan het wegdromen...haha
.kan er nog iedere dag van genieten hoe relaxed Mandy hier op stal is geworden!