Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 08:56

Ik kom volgende week wel even buurten, ben vanaf woensdag toch 5 dagen vrij ivm hemelvaart en de ministeries die dan dicht zijn de vrijdag erna en dan mijn vrije woensdag.

Goedemorgen trouwens

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 10:45

Goeiedag!
Wystan en Blando, het is een dagje later, maar toch gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Gisteren een idiote dag op mijn werk gehad.......wat een bende! Nu lekker uitgeslapen en ontbijtje met verse aardbeitjes genoten. Lekker weekend nu en straks een kort weekje! Wij zijn ook dicht op de vrijdag na Hemelvaart, want we waren op bevrijdingsdag open......zo eens kijken hoe Stormie erbij staat.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 10:52

guten morgen
17 graden en zwaar bewolkt.

Gisteren zijn we naar Emmen en Klazinaveen geweest om vooral natrium-arme produkten te kopen.
Ontzettend veel regen onderweg en in Nederland, maar hier dus weer niks.
's avonds hebben we 1 klein buitje gehad.Echt balen, ik wil regen.Houd geen gras meer over.

We hadden ook door een groothandel wormen-kuren voor honden en katten bij een paardenwinkel laten bezorgen, die hebben dealers in Nederland waar ze laten bezorgen voor partikulieren.
Dat scheelde wel erg veel geld en onze katten eten zoveel muizen dat ik ze dus elke 2 maanden kan ontwormen.
Minous is trouwens weer 4 dagen weggeweest.Komt vanochtend even zo vrolijk weer naar huis en dus niks mager.Ze vangt dus blijkbaar meer dan genoeg.

Als we B&B klanten hebben is ze trouwens altijd een paar dagen weg.Gekke kat.

Gisteren is Lara voor de paarden geweest.
Ga ze nu ff lekker op hun kale weitje zetten en uitmesten.

Knap marjo dat je alleen op reis gaat.
Weet zeker dat je het ook leuk gaat hebben.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 10:54

Goede morgen.. :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 11:42

goede middag! :)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 12:01

Gooeeeiemiddag!

Wyss en Blan natuurlijk nog van harte! Ik neem zondag wel een snoepjescadeau mee voor Wys, Syb kan natuurlijk echt niet met lege handen aankomen.

Ohwww en Marjo & Kaar, hebben jullie al een weekendje geboekt?? :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:17

sybje schreef:
Gooeeeiemiddag!

Wyss en Blan natuurlijk nog van harte! Ik neem zondag wel een snoepjescadeau mee voor Wys, Syb kan natuurlijk echt niet met lege handen aankomen.

nog niet, ga je mee :D

wys wil wel een snoepje delen met syb hoor...! Vanochtend les gehad, ging goed, maar moet meer oefenen, dag prikken waarop ik in de bak ga rijden. Op zich kan dat prima, want we heben een binnenbak, maar ik laat me snel tegenhouden vanwege drukte ed. Terwijl het helemaal niet druk is op stal hoor. Maar het liefst rij ik gewoon helemaal alleen :P wat ook best kan trouwens... Moet mr eens een planning maken, ook ivm tentamens. Doe ik normaal nooit maar nu moet ik echt wel eens een keer goed aan de slag met alles!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:30

Marjo_Wystan schreef:
sybje schreef:
Gooeeeiemiddag!

nog niet, ga je mee :D

wys wil wel een snoepje delen met syb hoor...! Vanochtend les gehad, ging goed, maar moet meer oefenen, dag prikken waarop ik in de bak ga rijden. Op zich kan dat prima, want we heben een binnenbak, maar ik laat me snel tegenhouden vanwege drukte ed. Terwijl het helemaal niet druk is op stal hoor. Maar het liefst rij ik gewoon helemaal alleen :P wat ook best kan trouwens... Moet mr eens een planning maken, ook ivm tentamens. Doe ik normaal nooit maar nu moet ik echt wel eens een keer goed aan de slag met alles!

Ja ik wilde toen al mee! Als ik weet wat het gaat kosten en wanneer het is kan ik wel ff kijken of het misschien lukt... Barcelona he.. haha egypte nie :+

En oefening baart kunst! Je kan vast ook wel heel goed buiten oefenen komende week (hint hint)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:18

zo heerlijk eff met tank in de bak gereden was heerlijk rustig lekker alleen heel eff een tweede paard erbij :D
Hij mocht nog effe terug op het land ga hem dalijk weer halen en dan naar mijn schoonouders, verjaardag vieren.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:13

Zo dan...ben ik weer even...druk altijd he, dat werken,neemt zoveel tijd in beslag!

Verhuizen morgen met Syb en Lay?
Gaat vast goed en ik hoop dat ze het ook net zo naar hun zin krijgen als Mandy!
Wij staan eindelijk op ons plekje.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:42

waar gaan Syb en Lay heen?????

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:08

Heerlijk anderhalf uur met Joepi naar bos geweest en het druppelt een bietje, mag het helaas geen regen noemen zo weinig is het.

Minoes is na 4 dagen weggeweest ook maar weer teruggekomen en ziet er goed uit. Ze kan uitstekend zichzelf met jagen onderhouden, rot kat.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:08

aman: er is nog plek voor 1 persoon voor de marlies dekkers-sale woensdag 1 juni tussen 17u en 21u... Wil je mee? Bh's 25 euro volgens mij ;)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:09

doppie45 schreef:
Zo dan...ben ik weer even...druk altijd he, dat werken,neemt zoveel tijd in beslag!

was je lekker nr mandy geweest net? :) je was helemaal aan het wegdromen...haha :j

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:52

geweldig! Ben de bachelor aan t kijken... Wat een vrouwen! En ook die man is een beetje vies... Leuke serie :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:55

een meisje, die zo aso is, die vertelde dat ze met de pil is gestopt ed, die is echt geweldig. Echt ziek gewoon, zo'n stalker! Volgens mij gaat ze eruit en wordt ze helemaal gek! Haha...jullie moeten echt NU kijken.. Waar is iedereen? Ben ik de enige zonder leven :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:58

Gefeliciteerd met wystan :)
En leuk een reisje egypte, ook lekker weer dan!

Peeps en kyra gaat alles goed mee, kleine groeit als kool en begint de veulenhaartjes te verliezen op hoofdje.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:10

Marjo_Wystan schreef:
een meisje, die zo aso is, die vertelde dat ze met de pil is gestopt ed, die is echt geweldig. Echt ziek gewoon, zo'n stalker! Volgens mij gaat ze eruit en wordt ze helemaal gek! Haha...jullie moeten echt NU kijken.. Waar is iedereen? Ben ik de enige zonder leven :P

Jaaa!!! Ik heb het gemist! jammer :( hihi maar dat mens is grappig he. ik ga ff de herhaling kieke!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:11

Oh en je bent niet de enige zonder leven hoor! ben net heel mijn vriendenlijst afgegaan om et eens lekker op een zuipen te zetten en niemand wil of kon.. ;( Nu lekker met een wijntje Kluun aan het lezen :j

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:37

zeg: wanneer gaan we het op een zuipen zetten? Die tent waar we vorige keer voor stonden, is wel leuk namelijk ;)

en klopt het dat ik geen gemiste oproep heb? Ik ben toch je facebook-vriend?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:14

hey marjo zou heel graag meewillen waar is dat ?

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 23:50

me 2.. :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 06:32

het is in rdam centrum... Kay: bedoel je dat je ook nr marlies dekkers wil? Helaas is er mr 1 iemand uitgevallen... Moest denken aan aman omdat die altijd met pres over marlies bh's had. Ik ben nog nooit geweestop zo'n sale, dus ik vraag even hoe het zit met mensen meenemen. Je moest je opgeven en aangeven of je met iemand komt namelijk.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 08:24

Marjo_Wystan schreef:
doppie45 schreef:

was je lekker nr mandy geweest net? :) je was helemaal aan het wegdromen...haha :j

Jaaa.... :z .kan er nog iedere dag van genieten hoe relaxed Mandy hier op stal is geworden!
Ze staat in een heerlijk rustig groepje van 3 paardjes, ze kan lekker haar eigen gangetje gaan en dat doet haar erg goed!
Ze staat alleen overdag in het land,met een graasmasker op....voor de kilotjes...en de jeukjes.....dat heeft ze wel gehad in het begin van de weidegang,maar nu gaat het goed met de jeuk ze heeft er op het moment niet veel last gelukkig ;)
Buiten rijden gaat ook goed,ga iedere Maandag naar buiten met een stalgenootje en we zijn ook 2 keer alleen een stukje op pad gegaan maar dan is ze erg onzeker :(:)

Zo te lezen hebben jullie het ook lekker naar jullie zin op de nieuwe stal?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 08:33

guten morgen
15 graden, wind en bewolkt.
Gisteravond heeft het een klein bietje gemiezert, maar beter als niks zullen we maar zeggen.

Zo ff mijn B&B gast zijn ontbijtje geven, die gaat vandaag weer naar huis.
Alles weer schoonmaken vandaag en dan heb ik ff geen gasten meer.

Gisteravond alle katten druppeltjes in de nek gegeven, die kleine rooie Sien was het er niet mee eens, eerst alles proberen weg te krabbelen en vervolgens alleen maar rennen door het huis en sprongen van wel een meter hoog.
Kinderachtig poekeltje. :)