Vandaag zijn Debbie (bijrijdster Eben) en haar vriend met kleine Dani langsgeweest! Wat een superschattig mannetje... echt leuke foto's gemaakt Veelste veel natuurlijk weer... haha... dus ga maar is uitzoeken
ik ben er weer! moet nog wel ff alles bijlezen hoor, want jullie zijn snel gegaan! heb in ieder geval heerlijk genoten van een weekje zon! en we hebben ons duikbrevet gehaald (padi open water) hihi nu erg moe! dus lekker douchen en zo me bed in!!!!!!! morgen weer lekker naar pres toe!
Super foto's Vanes Tis een kleine siske de rat in de dop hihi
loveseben
Geplaatst: 12-09-10 21:10
Ach, geweldig die foto's van Dani, Nes
Lies en Steef, nog gecondoleerd Ik weet wat jullie doormaken met zoveel overledenen achter elkaar
Volgens mij was het vrijdag de 13de ofzo S'middags ging ik Lucky binnen halen en heeft toen mijn vinger zwaar gekneusd Ik stond het hek achter me dicht te doen, toen hij de pleitvaart nam En op de een of andere manier bleef het halstertouw achter mijn vinger hangen Dus ben nu lichtelijk gehandicapt, want ik ben links en het is mijn ringvinger aan mijn linkerhand Dan kom je er pas achter hoe hard je je vingers nodig hebt
En vrijdagavond heb ik besloten dat het genoeg was voor mijn baardagaam, Loui Het bleek dat hij al een jaar of 12 was Hij at niet meer en werd erg mager, lag de hele dag maar stil in zijn hok Ik vond het niet nodig om hem op een dag dood in zijn hok te vinden, dus heb ik hem vrijdagavond in laten slapen Het was mijn laatste en favoriete baardagaam Erg raar om thuis nou niet meer het licht van het hok te zien branden
dit is trouwens die mr-ed competitie poster waar ik het laatst over had!
loveseben
Geplaatst: 12-09-10 22:07
Kendera schreef:
klote kel, uiteindelijk een goede beslissing... maar toch.. sterkte ermee!
Ik was ook geen seconde te vroeg Toen de spuit er in ging, kwam er geen eens bloed uit En hij was binnen no time stijf, dus hij was al ver Idd geen verkeerde beslissing, maar het blijft altijd küt Ik zal er ook nooit aan wennen
loveseben
Geplaatst: 12-09-10 22:07
Gaaf geworden Melis
oudaccountx
Geplaatst: 13-09-10 07:10
Sterkte kelly
MerensBibi
Geplaatst: 13-09-10 07:58
Kijk eens wat een leuke foto ik hier op bokt vond!!
MerensBibi
Geplaatst: 13-09-10 08:01
Zooo...........Ook Ik heb het door!!! Mijn 'kleindochter' Rosie!!
Zoek de verschillen....
Laatst bijgewerkt door MerensBibi op 13-09-10 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt