Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 23:32

tuurlijk wordt het een knap veulen, met tif als mama :P

_Noah

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 23:33

Zo ben weer ff bijgelezen na 3 dagen weg te zijn geweest. Wat irritant Lindsey, maar inderdaad een goede les voor inrijden op wedstrijd terrein. Moet zeggen Noah kan behoorlijk stuurloos zijn in de bak, dat vind ik erg vervelend. Probeer toch zoveel mogelijk rekening te houden met anderen. En als er dingen anders kunnen, ben ik altijd van zeg het tegen mij :). Andersom zou ik dat ook doen.
Nou ik ga maar eens pitten, jetlag eruit slapen en morgen lekker rijden!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 23:38

ach, vandaag vloog ik weer uit de bocht bijna tegen Venga }:0 ik rij zelf dus ook irritant :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 08:59

Splinter schreef:
ach, vandaag vloog ik weer uit de bocht bijna tegen Venga }:0 ik rij zelf dus ook irritant :D

waarom nou na de naam Venga een koesmiley >;)

:P :Y) :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 09:01

lotjaa93 schreef:
Oeh spannend, mooie hengst!

@ King: Ik sta uhh.. het middelste achterste land, is dit duidelijk? Bij de ruinen dag&nacht. Ik ken er al eentje van en dat is Elvis :D

Venga heb je vast ook gezien hoor. Die staat namelijk ook bij die van jou. Die bonte kwpn-er.

@ noah: Venga en Noah lagen gister heel lief rug aan rug in het land. <3

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 09:02

Kimbaie schreef:
Splinter schreef:

waarom nou na de naam Venga een koesmiley >;)

:P :Y) :D

_O- :')

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 09:08

Goodmorning allemaal :)
Wat een lekker weer! Wat zijn de plannen voor vandaag? :)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 09:20

11 u naar stal, rijden, dan 13.00 trailerladen oefenen,

lekker dagje in de zon :+

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:02

Ahhh dat klinkt goed :j

Ik zit voor de verandering weer eens te typen, typen en nog eens typen... als die interviews, ben blij als ik dat straks achter de rug heb! Ben nu bijna klaar met nummer 3, en heb er dan nog 7 te gaan... wordt al moe als ik eraan denk :P

Daarna straks maar even vriendlief wakker maken met een lekker ontbijtje en daarna lekker naar stal! Vanavond bij paps en mams eten :)

Heb gisteravond een goed gesprek gehad met vriendlief m.b.t. het veulen. Het heeft me wel weer even met beide benen op de grond gezet. Tiff wordt dus niet vandaag opgevoeld, maar ik ga er nog even verder over slapen... mogelijk dat we het uitstellen tot volgend jaar...
Het kan nu dus nog alle kanten op, ik vind het echt ontzettend leuk, maar ik ben gister door mijn vriend weer even gewezen op alle mogelijke gevolgen, die ik voor 'het gemak' maar even achterwegen had gelaten :D
Het liefst zou ik vandaag nog bellen om een kwakkie te bestellen, maar ik moet wel even reeel blijven :P
Ik hou jullie op de hoogte... een veulen komt er sowieso, daar ben ik inmiddels wel uit, wordt laaiend enthousiast als ik eraan denk, maar of het kwakkie er nog eerdaags ingaat of volgend jaar weet ik dus nog niet :n

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:21

het is wel belangrijk om die beslissing idd samen te nemen :j

En het is zeker verstandig om er nog even goed over na te denken!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:31

Just like my mom said :j

Het is best lastig, gevoelsmatig zeg ik: kwakkie erin!
Maar rationeel zeg ik: even een jaartje wachten om het buffertje wat uit te bouwen.

Mijn moeder zegt altijd: "volg je gevoel, maar gebruik wel je verstand!" Wat een wijze woorden he, die moeder van mij is zo wijs :P

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:42

:D heel wijs :j

buffertje kan nooit kwaad

én wie weet kunnen we dan volgend jaar samen :D

( denk ut niet hoor, eerst moet ze ff sporten :+ )

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:45

Hehe nou misschien gaan jullie straks wel zo hard dat een pit-stop even geen kwaad kan... Pff volgens mij gaan jullie straks als een speer! Wat heb jij dat dier heerlijk aan het lopen!! En met zo;n wilskrachtige als Alief kan je makkelijk tot 9 maanden door blijven starten... betekend dat je er een half jaartje uit bent als het veulen aan de voet loopt... hehe zou wel errug leuk zijn :j

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:49

eerst maar de bak doorkomen :D das stap 1

tot 9 maanden doorstarten :oo arm beest :(:) :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:57

Lisette: verstandig dat je er nog even over nadenkt. Hoeleuk het ook is? en hoe erg je ook meegesleept wordt door enthousiasme.. Het is toch belangrijk om hier even goed over na te denken.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:59

Nee joh, ik heb Tiff tot 6 maanden doorgestart, maar die had toendertijd een stuk minder wilskracht dan Alief :P
En zelfs toen reden we nog dikke winstpunten (of beter gezegd 'toen nog wel' haha :D )
Mijn wedstrijdgenootje reed met haar welhitt (vol pit) ook gewoon door, en zijn zelfs nog met dar dier op een maand of 9/10 naar clinic van Lammert Haanstra geweest... kan echt prima met een willig en goed in conditie zijnd paard hoor, ben ik van overtuigd :j

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:02

Ik ga straks maar even Herman lief aankijken of ik zijn zadel mag lenen en dan denk ik dat ik even lekker een buitenritje ga maken met mijn meisje... kan ik gelijk even met haar bespreken wat zij ervan vind :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:07

Verstandig Jarrah om het even goed te laten bezinken,het kost ook niet weinig.
Stel dat ze niet drachtig wil worden,Het afveulenen bij ons kost ook geld,het veulen kost geld.
Er komen meer kosten bij kijken dat je denkt,extra entingen,ontwormen enz.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:11

taverno schreef:
Verstandig Jarrah om het even goed te laten bezinken,het kost ook niet weinig.
Stel dat ze niet drachtig wil worden,Het afveulenen bij ons kost ook geld,het veulen kost geld.
Er komen meer kosten bij kijken dat je denkt,extra entingen,ontwormen enz.

Ja dat is zeker zo Tav!
Ik heb wel redelijk paraat wat de kosten zijn, ze heeft eerder een veulen gehad en ik weet inmiddels wel wat erbij komt kijken. Deze vaste kosten zouden het probleem niet zijn (ik ben immers ook straks in februari afgestudeerd). Maar waar ik voornamelijk bang voor ben zijn de onverwachtse, onvoorziene kosten... Dat risico houdt je natuurlijk altijd, maar ik ben bang dat dat nu mijn kop kan kosten.
Ik weet dat ik altijd mijn ouders en Nick heb om op terug te vallen, ik zal niet geheel in de kou komen te staan, maar het zet je wel aan het denken :)

Dus als iemand een geldboom heeft, mag ik daar dan een stekkie van? :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:55

Ik houd me dan ook aanbevolen ;)

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:49

Zozo Jarrah dat zijn leuke plannen. Een veulentje van Tiffes! Denk er inderdaad goed over na, als het kan zou het erg leuk zijn!

Brrrr ik heb me net ingeschreven voor de ponyrace op de stompwijkse paardendagen...Spannend haha!
Ik hoop dat het dit jaar niet afgelast wordt en dat Tjelle een keer goed blijft. Het komt bij hem nog weleens voor dat hij ineens kreupel is als ik ergens aan mee wil doen. We gaan het zien, heb er wel zin in :)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:12

Nog 1 dagje werken en dan ben ik gelukkig vrij.Demente mensen zijn net kleine kinderen zeg,pfffff,erg vermoeiend.

Geen stal voor mij vandaag,ik ga zo bij mijn ouders eten.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 19:42

zoooo eindelijk weer terug,
was egt super mooi wer :D heb alleen wel weer meteen zonneuitslag :( das wel minder.

eerst marius laten vrijspringen vandaag :D toen die het eindelijk doorkreeg :+ ging die tot 1.25 meter :D
al werd je er zelf ook aardig moe van ahaha.
daarna met king en jen naar de vlietlanden geweest, paardjes wel lekker fris maar ging super :D, heerlijke rit gehad.
morgen komt er een vorige verzorger (toen die nog niet van mij was) van king kijken, king al helemaal gewassen ahah. zag er ook niet uit hoor.

jarrah: ja ik zal er indd even nog wat nachtjes over nadenken, dat kan nooit kwaad :Y) en hoe was het zadel? zag dat je het er oplegde :P

tav: mijn moeder heeft ook altijd met demente mensen gewerkt, zijn ook indd net kleine kinderen, eten zelfs een nep plantje op als ze de kans krijgen :+

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:31

Even pas op de plaats, Lisette. Kan nooit kwaad. Het is niet dat Tif de leeftijd heeft van 'het is nu of nooit', dus als het een jaar later is maakt ook niet zoveel uit.

Pfoe, wat was het heerlijk weer vandaag! Ik ben zo rood als een kreeft. We zijn naar het strand geweest. ik heb Ninke natuurlijk van top tot teen volledig ingesmeerd, maar mezelf niet. Had ik msischien wel moeten doen...

Kleine kinderen of demente bejaarden... het zal allebei af en toe tot 10 tellen zijn.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:44

helemaal gelijk ahha