Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RheaNisan

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:50

Jaa Tessa wil ook graag mee, Jack is ook superbraaf buiten! :)
En Kim heb k er nog niet over gesproken! Die vind dat misschien ook wel leuk om te doen!
Maar we moeten niet met een te grote groep gaan (A)! Dat wordt wat spannend als de paarden wel heet zijn op het strand ;)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:50

marjolijn81 schreef:
ho ho
ik heb nog geen auto en ook geen trailer....
wel voor naar het twiske, maar das wat anders en ook 1.5 paards...

haha ik dacht dat je al een auto had geregeld en een trailer kan je eventueel bij kees vandaan plukken....maar goed ik zal mij er niet meer mee bemoeien hihi

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:54

Ik kijk wel even of er wat te regelen is! Zal toch wel..Wordt het trouwens een zaterdag of zondag ofzo?
En de locatie wordt : Johanna's Hof @ Castricum denk ik he? Daar kan je makkelijk parkeren en je rijd er zo het bos en duinen in! Lekker om de paarden warm te rijden voor het strand!! Ik weet ook nog wel een leuk meertje onderweg ;)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:55

RheaNisan schreef:
Jaa Tessa wil ook graag mee, Jack is ook superbraaf buiten! :)
En Kim heb k er nog niet over gesproken! Die vind dat misschien ook wel leuk om te doen!
Maar we moeten niet met een te grote groep gaan (A)! Dat wordt wat spannend als de paarden wel heet zijn op het strand ;)

tja dat wordt toch wat lastig aangezien zowiezo

Whiskey
Grace
Stacey
Billy
Joy
Babe

meegaan....

dus met nog 3 erbij is het al een grote groep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:55

Maar hoe zit het nou precies met huurpony's enzo? Is dat dan nog wel verstandig? :o? Want als Jack meegaat op strandrit en we nemen onbekende huurpony's mee van een manege weet je natuurlijk niet hoe dat gaat aflopen. Jack is natuurlijk wel braaf, dat hebben we zelf gezien. Maar die huurpony's kennen we niet en iedereen is toch net wat enthousiaster en de paarden dus ook...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:56

RheaNisan schreef:
Ik kijk wel even of er wat te regelen is! Zal toch wel..Wordt het trouwens een zaterdag of zondag ofzo?
En de locatie wordt : Johanna's Hof @ Castricum denk ik he? Daar kan je makkelijk parkeren en je rijd er zo het bos en duinen in! Lekker om de paarden warm te rijden voor het strand!! Ik weet ook nog wel een leuk meertje onderweg ;)

het idee is anders ik ga het je vanavond uitleggen.. ;)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:57

Miss_Montana schreef:
Maar hoe zit het nou precies met huurpony's enzo? Is dat dan nog wel verstandig? :o? Want als Jack meegaat op strandrit en we nemen onbekende huurpony's mee van een manege weet je natuurlijk niet hoe dat gaat aflopen. Jack is natuurlijk wel braaf, dat hebben we zelf gezien. Maar die huurpony's kennen we niet en iedereen is toch net wat enthousiaster en de paarden dus ook...

ja ik denk niet dat dat bekend is bij iedereen.....denk dat ervanuit gegaan wordt dat het castricum is...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:58

okay ik hou me er buiten hihi. ik ga eerst proefrijden in Twiske. Beau gaat mee als vangrail ;-) en ga graag nog eens mee naar het strand. dus hou mij er gerust buiten en miss billy jean..

Want het wordt echt volle bak...er was ook nog aan huurponies gedacht gaat worden etc etc...

RheaNisan

Okee ik loop weer achter dus...
Njaa ik hoor het wel!
Laatst bijgewerkt door RheaNisan op 26-10-09 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolijn81

al gebruik ik graag babester eens als test in de trailer ;-)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:59

marjolijn81 schreef:
okay ik hou me er buiten hihi. ik ga eerst proefrijden in Twiske. Beau gaat mee als vangrail ;-) en ga graag nog eens mee naar het strand. dus hou mij er gerust buiten en miss billy jean..

Want het wordt echt volle bak...er was ook nog aan huurponies gedacht gaat worden etc etc...

hahaha beau als vangrail.....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:01

tja de groep wordt idd wel groot.....en voor mij en Babe niet zo'n probleem maar goed niet ieder paard is als dikbuikje.....

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:02

Nouja als het te volle bak wordt,, ga ik wel een andere x! Aangezien BillyJean al afhaakt voor deze rit, dan heb k echt n probleem!! Volgende x beter :)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:04

billy jean is redelijk bom proof denk ik, maar wil de eerste x buiten gewoon even rustig oppakken...
dat hebben rhea en ik uitvoerig besproken tijdens ons kaasstengel diner :-) hihi

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:04

RheaNisan schreef:
Nouja als het te volle bak wordt,, ga ik wel een andere x! Aangezien BillyJean al afhaakt voor deze rit, dan heb k echt n probleem!! Volgende x beter :)

alles is te regelen maar goed ik denk dat we er nog eens goed overna moeten denken over de grote van de groep.

Suus, wat was jouw visie eigenlijk??

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:10

marjolijn81 schreef:
billy jean is redelijk bom proof denk ik, maar wil de eerste x buiten gewoon even rustig oppakken...
dat hebben rhea en ik uitvoerig besproken tijdens ons kaasstengel diner :-) hihi

Jaja heerlijk diner was dat weer :Y) !
Maar daar heb je groot gelijk in hoor Mar. Je weet het toch niet met zo'n grote groep, wat de paarden doen!
Ik zou heel graag meegaan, maar bij een te grote groep durf ik het gwoon niet aan.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:49

oeh heb over ruim een uur mijn eerste E achter B rijles haha ben benieuwd of hij ook iets zegt over mijn rijstijl hahahahahhahah na 11 jaar (wat lang eigenlijk al) heb je toch zeg maar een eigen stijl ontwikkelt....
en hopelijk gebeuren er geen genante momenten zoals niet normaal weg kunnen rijden e.d. :o haha jullie horen wel hoe het is verlopen.......

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:49

succes rien!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:59

Succes Rieneke! Eddy is echt superaardig en heeft ook gevoel voor humor dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor! :D

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:19

waar doe je het rien?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:23

bij Preeker in Krommenie

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:49

Succes Rien! Laat even weten hoe het was!

Zou iemand met een bomproef peerd dit weekend met mij weer een rondje buiten om willen lopen (en met Storm dan hè, want alleen met mij zou nogal stom zijn)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:53

Hahaha nee San, Whis en ik willen alleen met jou... Niet met Storrum :n Hihi zeg maar wanneer je op stal bent, wij gaan graag met jullie op pad :j

Iedereen nog veilig binnen? Mocht je een donkergroene Opel Frontera met gele aanhangwagen zien, uit de buurt blijven! _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:20

Miss_Montana schreef:
Hahaha nee San, Whis en ik willen alleen met jou... Niet met Storrum :n Hihi zeg maar wanneer je op stal bent, wij gaan graag met jullie op pad :j

Iedereen nog veilig binnen? Mocht je een donkergroene Opel Frontera met gele aanhangwagen zien, uit de buurt blijven! _O-

HA HA beau.....het was trouwens geen donkergroene opel maar iets anders met een donkerkleurige aanhanger.....samen 11 METER!!!!! en iedereen kan gewoon over straat hoor met mij achter het stuur het ging echt super goed en mijn examen wordt al aangevraagd!!!!

San ik wil ook best mee hoor met mijn bomproef superbabe!!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:23

moest wel meteen moeilijke dingen doen zoals achteruit rijden met de muur en stappen zetten.....en keren hahahah maar het ging verbazingwekkend goed