En Kim heb k er nog niet over gesproken! Die vind dat misschien ook wel leuk om te doen!
Maar we moeten niet met een te grote groep gaan (A)! Dat wordt wat spannend als de paarden wel heet zijn op het strand
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RheaNisan schreef:Jaa Tessa wil ook graag mee, Jack is ook superbraaf buiten!![]()
En Kim heb k er nog niet over gesproken! Die vind dat misschien ook wel leuk om te doen!
Maar we moeten niet met een te grote groep gaan (A)! Dat wordt wat spannend als de paarden wel heet zijn op het strand
Want als Jack meegaat op strandrit en we nemen onbekende huurpony's mee van een manege weet je natuurlijk niet hoe dat gaat aflopen. Jack is natuurlijk wel braaf, dat hebben we zelf gezien. Maar die huurpony's kennen we niet en iedereen is toch net wat enthousiaster en de paarden dus ook... RheaNisan schreef:Ik kijk wel even of er wat te regelen is! Zal toch wel..Wordt het trouwens een zaterdag of zondag ofzo?
En de locatie wordt : Johanna's Hof @ Castricum denk ik he? Daar kan je makkelijk parkeren en je rijd er zo het bos en duinen in! Lekker om de paarden warm te rijden voor het strand!! Ik weet ook nog wel een leuk meertje onderweg
Miss_Montana schreef:Maar hoe zit het nou precies met huurpony's enzo? Is dat dan nog wel verstandig?Want als Jack meegaat op strandrit en we nemen onbekende huurpony's mee van een manege weet je natuurlijk niet hoe dat gaat aflopen. Jack is natuurlijk wel braaf, dat hebben we zelf gezien. Maar die huurpony's kennen we niet en iedereen is toch net wat enthousiaster en de paarden dus ook...
en ga graag nog eens mee naar het strand. dus hou mij er gerust buiten en miss billy jean..
marjolijn81 schreef:okay ik hou me er buiten hihi. ik ga eerst proefrijden in Twiske. Beau gaat mee als vangrailen ga graag nog eens mee naar het strand. dus hou mij er gerust buiten en miss billy jean..
Want het wordt echt volle bak...er was ook nog aan huurponies gedacht gaat worden etc etc...
hihi RheaNisan schreef:Nouja als het te volle bak wordt,, ga ik wel een andere x! Aangezien BillyJean al afhaakt voor deze rit, dan heb k echt n probleem!! Volgende x beter
marjolijn81 schreef:billy jean is redelijk bom proof denk ik, maar wil de eerste x buiten gewoon even rustig oppakken...
dat hebben rhea en ik uitvoerig besproken tijdens ons kaasstengel dinerhihi
!
haha jullie horen wel hoe het is verlopen.......
Miss_Montana schreef:Hahaha nee San, Whis en ik willen alleen met jou... Niet met StorrumHihi zeg maar wanneer je op stal bent, wij gaan graag met jullie op pad
![]()
Iedereen nog veilig binnen? Mocht je een donkergroene Opel Frontera met gele aanhangwagen zien, uit de buurt blijven!