Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Lisanne schreef:Hahahaha.
We zaten op zo'n klimrek, op van dat touw. Grijpt Celine me ineens vol om m'n nek hahaha, gek kind.
mn moeder is nu naar zo'n zaak dus hoop dat het op voorraad is
gister al nieuw neuswiel gekocht... maargoed, gleukkig kwamen we er vandaag achter en niet zaterdag 
xFioon schreef:nieuw onderdeel kopenmn moeder is nu naar zo'n zaak dus hoop dat het op voorraad is
gister al nieuw neuswiel gekocht... maargoed, gleukkig kwamen we er vandaag achter en niet zaterdag
hij wilde maandag al niet aan de auto, maar dat is andere auto als waar we hem normaal mee trekken, dus mijn vader dacht dat het daaraan lag en was vandaag met de goede auto maar dat ging dus ook niet...

xFioon schreef:nou ik lees dus hele goede ervaringen op bokt, maar ook zeer slechte
en heb dinsdagavond besteld en meteen betaald, woensdagochtend had ik mail: bestelstatus: betaald maar nog niet verzonden, en hierna geen update meer gehad, dus ze mogen wel opschieten met versturen als ze binnen 1-5 dagen willen leveren