LIQUITA schreef:xan schreef:Ja zeker, maar waar ben jij nu????Hee, Liquita, nog wakker !!
Gezellig
Hiiiiieeeeeerrrrrrrrrrrrrrr
Was ff naar ander topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:xan schreef:Ik kwam er vanavond achter dat ik niet weekend, maar het volgende weekend alweer wedstrijd heb. De tijd gaat snel.
Heb jij je daar ook nog voor ingeschreven Liquita ?? Of gewoon nog ff niet ?
en ga je ook ? ivm droes
xan schreef:Nee, dat kun je niet zien. Ik bekijk gewoon even hun profiel, en meestal zie ik daar aan of het een actieve bokker is, door de totaal aantal postsLIQUITA schreef:ik klik zo af en toe toch even op namen van mensen die online zijn op dit forum (zie onder aan de pagina), kijken of ik een stiekeme meelezer kan betrappen
erg he, hihi.
Maar hoe kun je dan zien dat ze met ons meelezen of niet.
. Iemand (bijv. een bekende van ons) die heeft vaak 0 posts. Snap je beteje wat ik bedoel, hihi. 
LIQUITA schreef:xan schreef:Nee, dat kun je niet zien. Ik bekijk gewoon even hun profiel, en meestal zie ik daar aan of het een actieve bokker is, door de totaal aantal postsje dan zien dat ze met ons meelezen of niet.. Iemand (bijv. een bekende van ons) die heeft vaak 0 posts. Snap je beteje wat ik bedoel, hihi.

xan schreef:Had me wel ingeschreven, maar ik heb het 3 weken geleden afgezegd, ook omdat ik niet wist of de droes over zou zijn.Ik kwam er vanavond achter dat ik niet weekend, maar het volgende weekend alweer wedstrijd heb. De tijd gaat snel.
LIQUITA schreef:xan schreef:Had me wel ingeschreven, maar ik heb het 3 weken geleden afgezegd, ook omdat ik niet wist of de droes over zou zijn.Ik kwam er vanavond achter dat ik niet weekend, maar het volgende weekend alweer wedstrijd heb. De tijd gaat snel.