Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij mag altijd komen rijden poetsen wat dan ook. Uiteraard mag hij hem ook uitbrengen op (Bixie)wedstrijden. sans6 schreef:als je er een gratis ultra brave gezonde pony bij krijgt waar Roene over 5 jaar evt op zou kunne rijden, dan wil ik er evt wel 1 bestellen

) sans6 schreef:tot aan je sokkenla aan toe, alles moet op de foto!!!
(alhoewel je op het kamertje wss geen echte sokkenla zal hebben, geloof me, ik kan het weten)
dreamer1987 schreef:[EA-CO] Minihalsters in gave kleuren!
Iemand die een halster maat pony wilt? Ik wil die namelijk hééél graag, en ze worden in maat pony gemaakt als er ongeveer 10 mensen zijn die er 1 willen.
Als iemand van jullie dus maat pony wilt kopen, of als je iemand kent, geef het dan aub door!! Dan lukt het (sneller)
dreamer1987 schreef:dreamer1987 schreef:[EA-CO] Minihalsters in gave kleuren!
Iemand die een halster maat pony wilt? Ik wil die namelijk hééél graag, en ze worden in maat pony gemaakt als er ongeveer 10 mensen zijn die er 1 willen.
Als iemand van jullie dus maat pony wilt kopen, of als je iemand kent, geef het dan aub door!! Dan lukt het (sneller)
Het hoeft niet in dezelfde kleur en maat!!!
Dus ook voor NiceBoy, Stereo en de rest zit er misschien wel iets leuks bij
dreamer1987 schreef:Hij krijgt toch never nooit vergunningen voor zn hippische paradijs
Had het laatst aan meneer H gevraagd toen die daar puin aan t ruimen was, wat de plannen waren.