Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Yaraa schreef:mwhaha jaa inderdaad!!
Jullie hebben echt raaaaarree ideeën..
maarree ik wil wel mee als bodyguard hoor!!
euhm ik denk(hoop) dat ik wel geslaagd ben.... ging met
best goede cijfers erin, dus dat moet wel zijn gelukt denk ik,
en als ik een her moet en daarna slaag vind ik 't ook niet erg,
als ik maar slaag!
Haha maar het is dus sowieso geslaagd of her?!
Melanieetjuh schreef:Ik neem wel plastische cirugie!
Dan halen ze bij mij vet weg,
krijg jij triple Z!
Beide tevreden!
Deal or no deal?
Kirsten_S schreef:dan moet jee ze wel ondersteunen anders worden ze te zwaar!
Kirsten_S schreef:JAAAAA JULLIEEE WORDEN ME BORSTENHOUDINGENNETJESSSSS!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:dan moet jee ze wel ondersteunen anders worden ze te zwaar!
Zie je het al voor je? Cup triple Z met een bodyprotector erover heen??
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:dan moet jee ze wel ondersteunen anders worden ze te zwaar!

Yaraa schreef:mwhaha dan mag je wel maat xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL
nemen
De pagina is nu ook een beetje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL
. Ook al is het maar cup A
Yaraa schreef:haha jaa je landt dan toch zacht![]()
en met zulke tieten ongesteld zijn dan doet elke stap zeer ..
Iriis_ schreef:Yaraa schreef:haha jaa je landt dan toch zacht![]()
Aaah, je zou maar vol op je tieten vallen.. AUW..