StalNollie schreef:Diedjee schreef:Ik dacht dat patricia overleden was ?!?!?!
haha neej hoor die is niet dood, die werkt achter de bar bij het mixcafe in boxtel.
dus is springlevend
Het ging over een andere Patricia. Was even miscommunicatie.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StalNollie schreef:Diedjee schreef:Ik dacht dat patricia overleden was ?!?!?!
haha neej hoor die is niet dood, die werkt achter de bar bij het mixcafe in boxtel.
dus is springlevend
_Ilse schreef:Diedjee schreef:Ik ben begonnen toen het nog manege boseind was, dat was in 1994 denk ik. Toen werd eduard opgepakt en ben ik bij de ponyclub in Liempde gegaan met Lyon. En direct toen de manege verkocht werd aan giesen ben ik terug gekomen. En ik ben gestopt toen Lyon op de manege is gekomen. Denk maandje daarna. Toen ben ik bij de langspier gaan rijden.
Toen Lyon op de manege is gekomen?
Kan me eigenlijk niet herinneren dat hij er ooit niet geweest is voor 1998. Maar trouwens, nee ik weet niet meer.
Diedjee schreef:_Ilse schreef:Toen Lyon op de manege is gekomen?
Kan me eigenlijk niet herinneren dat hij er ooit niet geweest is voor 1998. Maar trouwens, nee ik weet niet meer.
Lyon is veeeel later gekomen ! Toen was hij al 8 ofzo. dus dat is 2001 ofzo geweest of nog later. zou ik terug moeten zoeken

'' Diedjee schreef:Wat ziet Lyon er daar uit zeg. Stomste wat ik ooit gedaan heb, Lyon naar de manege brengen.
Diedjee schreef:je had m moeten zien voor dat ie daar terecht kwam..
Heb een geheugen van 10 lege batterijen Diedjee schreef:Heb je die gezien ja? Weet ik al niet meerHeb een geheugen van 10 lege batterijen

heb hier alleen van Kahlua eigk op staan..