Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik krijg van iemand een Gargamel en ze hoeft er helemaal niks voor terug
Lieve vrienden heb ik
Je mag ze hebben maar misschien kan ik ze dinsdag ergens op de manege neerleggen dat jullie ze mee nemen!
SuusKiiss schreef:miss aan Ashley ofzo geven? en dat zij ze dan aan mij of lisa geeft?Lisa: Ik ben er zondag niet! Ik ga naar circus du SoleilJe mag ze hebben maar misschien kan ik ze dinsdag ergens op de manege neerleggen dat jullie ze mee nemen!

AnnemiekvM schreef:dat gaat niet lukken denk ik, het gaat nu al over smurfen na 5 pagina'sJo, kom ik eindelijk aankakken![]()
Gaaf gedaan Roos! Zullen we dit keer proberen een zinnig topic ervan te maken :D
Ik ga lekker eten!! Spreek jullie zo wel weer.
LieZ_Horses schreef:ja, de muzieksmurf kunnen we zowiezo wel dubbel hebben voor Inge om te ruileEn dan krijgt Anneke Gargamel tegen iets?

SuusKiiss schreef:bedankt!@Tessa: Ik geef ze wel aan Ashley vandaag want op dinsdag is ze pas om uur thuis!
Doeg!
das ook de eerste keer dit topic geloof ik josewoos schreef:_Roosmarijn_ schreef:Nee dit is het huiskamertopic, dus je moet wel 25 berichten hebben. Alleen het allereerste topic is gewoon manegepraat. De vervolgtopics kan je direct openen in de huiskamer.
Jammer, anders kon ik misschien irene (uit Anneke en mijn les) overhalen om ook mee te doen, die is ook zo gek als een deur.
Maar die heeft geen zin om eerst 25 nuttige berichtjes achter te laten hihi
ik snap nou niet hoe dat komt..
of ze willen gewoon niet met mij praten..
_Anneke_ schreef:diiLauraa schreef:Zijn er nog meer mensen die mee doen aan de competitie om de Blija Bokal? Hahahah volgens mij wordt het echt grappig!
wat is dat???
gaat het goed met jipper de pip? 
gelukkig was de vogel al weg
_Anneke_ schreef:weet niemand dat ofzo?