Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:xan schreef:Win, als jij nu af en toe, tussen het oplezen door, iets roept over mijn handen![]()
Dan gaat het misschien nog lukken.
Moeten we een code woord afspreken of weet je dan niet meer wat ik bedoel. gewoon maar HANDEN zeggen. anders moet je teveel onthouden, links, rechts, een code woord voor handen, groeien, benen, hakken, tenen.
Maar als je het waagt om je handen over de manenkam heen te doen dan stop ik gewoon met lezen.

meelen schreef:Jee Xan, wat leuk dat het nu zo goed gaat met lessen.
En dat je het ook zo leuk vind.
Je klinkt alsof je paardrijden NU PAS leuk gaat vinden.
Jij gaat vast een winstpunt halen morgen (met hulp van Anke).
Was altijd blij dat ik gewoon kon blijven zitten, stap, draf en galop wanneer ik het wilde. Maar ik leg de lat nu hoger, het moet er ook dressuurmatig beter uit gaan zien, het moet gaan kloppen (snappen jullie het allemaal nog ????)
meelen schreef:Nou, ik mag nog zeker één week NIET aan het werk van de huisarts.
Je hebt maar 1 rug en daar moet je zuinig op zijn, zegt 'ie.
Ik heb voor komende Woensdag een afspraak bij hem om langs te komen.
balen hoor, ik wil graag weer aan het werk.
. xan schreef:Ja hoor, ik begrijp volledig wat je bedoeld. Morgen ga jij een winstpunt rijden, misschien wel 2, dat voel ik aan m'n...............meelen schreef:Jee Xan, wat leuk dat het nu zo goed gaat met lessen.
En dat je het ook zo leuk vind.
Je klinkt alsof je paardrijden NU PAS leuk gaat vinden.
Jij gaat vast een winstpunt halen morgen (met hulp van Anke).
Ik vind paardrijden als zo'n 13 jaar heel leuk hoor.
Ik vind het alleen nu steeds leuker worden om ook echt iets te leren van het dressuurmatigeWas altijd blij dat ik gewoon kon blijven zitten, stap, draf en galop wanneer ik het wilde. Maar ik leg de lat nu hoger, het moet er ook dressuurmatig beter uit gaan zien, het moet gaan kloppen (snappen jullie het allemaal nog ????)
Ik heb geen aspiraties om Z te gaan rijden hoor![]()
![]()
![]()
Maar zal reuze blij zijn met een winstpunt.
. 
)
mee! 
LIQUITA schreef:Morgen ga jij een winstpunt rijden, misschien wel 2, dat voel ik aan m'n................

meelen schreef:Misschien kom ik morgen wel even kijken Xan (als ik tijd heb)

LIQUITA schreef:Ga je morgen in de buitenbak inrijden? dan neem ik m'nmee!
xan schreef:Oké, ik denk dat het wel gaat lukken, ik hoop wat vroeger weg te kunnen van mijn werk.LIQUITA schreef:Ga je morgen in de buitenbak inrijden? dan neem ik m'nmee!
Ja dat wordt lekker crossen in die buitenbak.
Zou wel heel leuk zijn als je een paar foto's kunt maken. Heb ik nog helemaal niet "in vol ornaat" zogezegd.
Maar ik zit er wel al om kwart voor zes op hoor. Xandra moet wel even lekker los zijn voordat ik überhaupt maar aan mijn HANDEN kan denken

xan schreef:LIQUITA schreef:Ga je morgen in de buitenbak inrijden? dan neem ik m'nmee!
Ja dat wordt lekker crossen in die buitenbak.
Zou wel heel leuk zijn als je een paar foto's kunt maken. Heb ik nog helemaal niet "in vol ornaat" zogezegd.
Maar ik zit er wel al om kwart voor zes op hoor. Xandra moet wel even lekker los zijn voordat ik überhaupt maar aan mijn HANDEN kan denken

LIQUITA schreef:Zit net even op startlijsten te kijken, je hebt wat meer tegenstanders gekregen zie ik....LEUK!!!
xan schreef:Ik ben idd al blij dat het tot die tijd nog licht is.
Maar ik vraag me af of het zin heeft om benen te wassen, als je nog moet inrijden in die buitenbak. Alles komt onder het zand te zitten.
Wat denken jullie ? Heeft het zin ????
Ik heb haar vorige week nog helemaal gewassen, dus zo slecht ziet ze er niet uit hoor.

LIQUITA schreef:Denk inderdaad dat het weinig zin heeft.

xan schreef:Het is zeker Sam, die laatste in de B ??????

xan schreef:Leuk we zijn nu met z'n 5-en.
Ik wist al dat Agnes meedoet, en die "Boemerang" (sorry zoiets) is die van buiten of kennen jullie die ???????

xan schreef:LIQUITA schreef:Zit net even op startlijsten te kijken, je hebt wat meer tegenstanders gekregen zie ik....LEUK!!!
WAT !!!!!!
Ga meteen even kijken, ben zo terug