Want zij heeft nog super mooie foto's voor me van gisteren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, anders had ik ze wel even voor je willen aannemen? Emmaa_ schreef:Melissa is niet online, anders had ik ze wel even voor je willen aannemen?
!
Liisette_ schreef:Msn doet nu ook ku.t bij mij....
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Msn doet nu ook ku.t bij mij....
Mijne doet het helemaal niet meer...
Maaruhh, die filmpjes van Laurens hè, daar zie je Pam ook in

Jane_ schreef:Hij heeft teveel haar op zijn lichaam..
En ik weet niet wat meiden zo leuk aan hem vinden
Melanieetjuh schreef:[naam], heb je al een beetje geoefend voor je wedstrijdje?
. En ik vind het ook een beetje l*llig, omdat ik nu van 6 tot 7 rij, en dan moeten al die gevorderde ruiters een beginnersproefje gaan oefenen, nee, het lukt me ook wel zonder te oefenen
.Iriis_ schreef:Hij is wel aardig, maar ik vind Tommie knapper
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Emma, heb je al een beetje geoefend voor je wedstrijdje?
Nee, maar het is F3 weet je, daar hoef ik niet per sé voor te oefenen, die is makkelijk zat. En ik vind het ook een beetje l*llig, omdat ik nu van 6 tot 7 rij, en dan moeten al die gevorderde ruiters een beginnersproefje gaan oefenen, nee, het lukt me ook wel zonder te oefenen
.
Op ponykamp reden mensen hem die nog nooit op een paard gezeten hadden, dus dat moet me wel lukken.

! Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Msn doet nu ook ku.t bij mij....
Mijne doet het helemaal niet meer...
Maaruhh, die filmpjes van Laurens hè, daar zie je Pam ook in
Echt grappig!
HELEMAAAL GEWELDIG! Zo lief! Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Nee, maar het is F3 weet je, daar hoef ik niet per sé voor te oefenen, die is makkelijk zat. En ik vind het ook een beetje l*llig, omdat ik nu van 6 tot 7 rij, en dan moeten al die gevorderde ruiters een beginnersproefje gaan oefenen, nee, het lukt me ook wel zonder te oefenen
.
Op ponykamp reden mensen hem die nog nooit op een paard gezeten hadden, dus dat moet me wel lukken.
Ok.
Zou hem wel even paar keer doorlezen; sta je niet voor verassingen!
. Maar mag je eigenlijk zelf iemand meenemen die voorleest? Liisette_ schreef:Mijn msn doet het nu ook helemaal niet meerr.......
Ja, ik zag haar!Echt grappig!
![]()
In de flimpje dat kleine meisje van 6 jaar met der shet!HELEMAAAL GEWELDIG! Zo lief!
Citaat:Jaa, dat doe ik wel ja, ik had hem al een paar keer doorgelezen ensoow, maar ik vind hem helemaal niet zo moeilijk. Maar mag je eigenlijk zelf iemand meenemen die voorleest?
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Hij is wel aardig, maar ik vind Tommie knapper
Jammer dat Tommie homo is
Jaa ik bedoel der ook niks mee maarja ..