RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijn_dv

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 18:59

Ahh.. das wel een pechweek Tamara Ach gut
Stel je voor dat je morgen nou weer op Kanjer moet... Vork

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:06

Oeps ja Tamara das niet zo leuk voor je Tong uitsteken
Ik heb vandaag schriktraining' gedaan met Kwal Tong uitsteken Zo'n uh ja hoe zeg je dat? zo'n groot plastic zeil Tong uitsteken eerst Kwal erop laten lopen ging echt super goed!!!
[ik neem morgen fotos mee Tong uitsteken Het bewijs! Haha! ]
Daarna heb ik het opgevouwen op haar rug gelegt. Daarna uitgevouwen... Weg paard! je zag alleen haar benen en d'r neus Tong uitsteken
Super trots op d'r!

Karlijn_dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:14

Hihi mooi dat ze niet schrok Haha! Whaha kwal met alleen benen en een neus.. Tong uitsteken

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:26

Hallo ik kom ook even langs Bloos
Bij inislot ben ik op ponykamp geweest Lachen iets van 4 jaar geleden (A)
Als je in mijn profiel kijkt dan zie je Furie ook staan.
wat een lievert was dat zeg heb ik mn wedstrijd op gereden en was heel leuk Lachen
Maar mijn lieveling was James een paard van ong 1.60 ofzo??
Een vos misschien staat hij er ook nog?
Maareh.. ik reed altijd op de pony's maar heb ook foto's van Kanjer met een ander meisje erop..
Ik heb ook nog op Ivan gereden in een springles.
Staat Ludo een shetlander met zomerexzeem er ook nog?

Verder heb ik nog allemaal foto's er van.

sorry voor het lange verhaal Bloos maar ik kwam toevallig dit topic tegen enw as wel heel erg benieuwt naar James Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:52

Ja die staan er allemaal nog, alleen Ludo is van Annet, dus die staat daar lekker. Ivan weet ik alleen niet zeker meer... Volgens mij wel Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:54

Furie en Ivan zijn dr allebei niet meer geloof ik Scheve mond

Tamara, tjee wel erg pechweekje

Donja, haha ben benieuwd naar foto's Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:55

Haha morgen laat ik ze zien Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:08

gett schreef:
Hallo ik kom ook even langs Bloos
Bij inislot ben ik op ponykamp geweest Lachen iets van 4 jaar geleden (A)
Als je in mijn profiel kijkt dan zie je Furie ook staan.
wat een lievert was dat zeg heb ik mn wedstrijd op gereden en was heel leuk Lachen
Maar mijn lieveling was James een paard van ong 1.60 ofzo??
Een vos misschien staat hij er ook nog?
Maareh.. ik reed altijd op de pony's maar heb ook foto's van Kanjer met een ander meisje erop..
Ik heb ook nog op Ivan gereden in een springles.
Staat Ludo een shetlander met zomerexzeem er ook nog?

Verder heb ik nog allemaal foto's er van.

sorry voor het lange verhaal Bloos maar ik kwam toevallig dit topic tegen enw as wel heel erg benieuwt naar James Haha!

James is er nog, maar Furie en Ivan zijn dood Boos! Helaas...
Ze hebben in ieder geval een goed leven gehad...
Furie werd geloof ik te vaak kreupel, en Ivan kon [dacht ik] niet meer eten ofzo?
[mensen, zeg het als ik het fout heb]

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:12

Ow joh ik ben helemaal niet meer bij!
Moet toch beter opletten Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:15

Donja, jij bent er wel vaker niet bij, lol:P
Zoals nu net... Eerst moet ik online komen, bén ik eenmaal online, ga jij weg... slimpie! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:56

_Mara_ schreef:
Als de paarden morgen het voorjaar in hun bol hebben dan lig ik er af.. niemand kan een grotere pechtweek hebben dan mij. En als je denkt dat dat wel kan, probeer dan maar eens een langere lijst te maken dan mij. Whoosh!

*Mara valt van Kanjer en heeft ene gekneust stuitje plus een paar blauwe plekken
*Mara heeft de griep
*Mara krijgt een kaakstoot door een reflex van Marije
*Het konijn gaat voor zijn verjaardag dood
*Mara probeert kaas te schaven en schaaft in haar nagel
*Mara heeft enorme hoestbuien waardoor ze de hele nacht meemaakt

En dat was het volgens mij, het zal me niks verbazen als er nog véél meer bijkomt..

Hopelijk is het morgen over ( het begint in ieder geval wel goed van Economie valt uit dus heb ik een vrij banduur Haha! ) maar anders ga ik echt gillen, alles dat ik in me handen pak valt of gaat kapot of ik haal me erzelf mee open. Het zal me ook niks verbazen dat ik morgen weer op Kanjer moet, of een hengstige Islotti, een bokkende Rallywood of een opstandige Bram.. hmmm... we zullen zien Vork

Arme Mara. Ach gut
Maar als je morgen weer op Kanjer moet dan weet je wat er gebeurt: dan gaan we even proberen te regelen (Lees: dan gaan we gewoon regelen) dat ik met je ruil, al mag ik op Salinero Haha!
En bedenk dat je pechweek als het goed is nu over is. Het is maandag namelijk precies een week geleden dat je.. euh.. Je stuitje kneusde Slim , dus nu wordt het een geluksweek. Ja Je mag morgen vast op een superleuk paard of een fantastische pony en je gaat waarschijnlijk dansend als Anky op Salinero door de bak. Dus het komt helemaal goed!!!
Enneh, nog even over de andere paarden die je noemde.. Islotti ga ik niet met je ruilen, want ik vind gewoon dat je even moet voelen hoe goddelijk de rijdt. Echt! Hengstig of niet, die kan zooo fijn lopen! Tenzij je me de hele week vol met snoepjes uit de automaat propt (ahum. Ik heb opeens enorme vreetbuien de laatste tijd Bloos ) wil ik niet met je ruilen.
Moet je op Rallywood en hij is weer in een bokmood, dan brouwen we even een wisseldrankje en dan huren we Sarah even in Tong uitsteken , en Bram.. Tjah, nou ja, als je daar echt absoluut niet op wilt rijden dan wil je wel voor een keertje redden. In ruil voor de halve snoepautomaat natuurlijk Schijnheilig

Woow we zitten al aan de zeven pagina's!! Haha! Gaat goeeed! Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 11:54

loveshadow schreef:
_Mara_ schreef:
Als de paarden morgen het voorjaar in hun bol hebben dan lig ik er af.. niemand kan een grotere pechtweek hebben dan mij. En als je denkt dat dat wel kan, probeer dan maar eens een langere lijst te maken dan mij. Whoosh!

*Mara valt van Kanjer en heeft ene gekneust stuitje plus een paar blauwe plekken
*Mara heeft de griep
*Mara krijgt een kaakstoot door een reflex van Marije
*Het konijn gaat voor zijn verjaardag dood
*Mara probeert kaas te schaven en schaaft in haar nagel
*Mara heeft enorme hoestbuien waardoor ze de hele nacht meemaakt

En dat was het volgens mij, het zal me niks verbazen als er nog véél meer bijkomt..

Hopelijk is het morgen over ( het begint in ieder geval wel goed van Economie valt uit dus heb ik een vrij banduur Haha! ) maar anders ga ik echt gillen, alles dat ik in me handen pak valt of gaat kapot of ik haal me erzelf mee open. Het zal me ook niks verbazen dat ik morgen weer op Kanjer moet, of een hengstige Islotti, een bokkende Rallywood of een opstandige Bram.. hmmm... we zullen zien Vork

Arme Mara. Ach gut
Maar als je morgen weer op Kanjer moet dan weet je wat er gebeurt: dan gaan we even proberen te regelen (Lees: dan gaan we gewoon regelen) dat ik met je ruil, al mag ik op Salinero Haha!
En bedenk dat je pechweek als het goed is nu over is. Het is maandag namelijk precies een week geleden dat je.. euh.. Je stuitje kneusde Slim , dus nu wordt het een geluksweek. Ja Je mag morgen vast op een superleuk paard of een fantastische pony en je gaat waarschijnlijk dansend als Anky op Salinero door de bak. Dus het komt helemaal goed!!!
Enneh, nog even over de andere paarden die je noemde.. Islotti ga ik niet met je ruilen, want ik vind gewoon dat je even moet voelen hoe goddelijk de rijdt. Echt! Hengstig of niet, die kan zooo fijn lopen! Tenzij je me de hele week vol met snoepjes uit de automaat propt (ahum. Ik heb opeens enorme vreetbuien de laatste tijd Bloos ) wil ik niet met je ruilen.
Moet je op Rallywood en hij is weer in een bokmood, dan brouwen we even een wisseldrankje en dan huren we Sarah even in Tong uitsteken , en Bram.. Tjah, nou ja, als je daar echt absoluut niet op wilt rijden dan wil je wel voor een keertje redden. In ruil voor de halve snoepautomaat natuurlijk Schijnheilig

Woow we zitten al aan de zeven pagina's!! Haha! Gaat goeeed! Lachen

Islotti kan idd errug fijn zijn! Zit heerlijk Lachen Enne, wisseldrankje? Van mij mag et Haha! Het liefst kom ik zelf gewoon paar keer per week langs om meneer op te voeden maarja moet hele dag met mn neus in de boeken zitten (lang leve tentamens Frusty ) Dus nu klinkt gebok op rally zelfs goed haha
Die pechweken ken ik maar wat goed... soms gaat echt alles wat mis kan gaan mis... Gelukkig is het meestal de week erna over dus de les komt vast helemaal goed! Veel plezier vanaaf, ben benieuwd naar alle verhalen!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:00

Hm Tamara, echt een pechweek idd!
Hopelijk hoef je niet weer op kanjer vandaag, maar vast niet.. Schijnheilig
Ik hoop trouwens dat we buiten gaan rijden! Het is vet lekker weer Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:25

Dat hoop ik ook! Als we nu niet buiten gaan rijden weet ik het ook niet meer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:07

Hihi, ik kan het gewoon niet laten om meteen even achter de computer te kruipen Haha!
Het was echt een vet leuke les! Sorry voor alle mensen die ik in de weg gereden heb. Bloos

Ik kwam aan en zag dat ik op Bram mocht. Hmm, dacht ik, eigenlijk vind ik dat dit keer niet zo erg als vorige keer. Zolang we niet gaan springen vind ik het niet zo erg Knipoog . Hij was hartstikke lief op stal, heeft zich niet één keer omgedraaid of een poging gedaan tot en toen Rianka het hoofdstel in deed, deed Bram z'n hoofd niet eens om hoog, maar z'n mond wagenwijd open Lovers . Nou, dat had ik allemaal nog nooit gezien Bloos
Maar toen ik aan het stappen was, voelde het toch niet helemaal lekker. Ini zei dat ik eerst gewoon nog even door moest rijden, hij was naar de hoefsmid geweest en daarom was het allemaal wat gevoelig. Maar na een stukje draven liep hij toch echt niet lekker, dus toen mocht ik op Bram zo de stal in rijden. Iemand vergeleek mij met Sinterklaas omdat ik moest bukken Vork , hihi.
Ik kon bijna meteen overstappen op een andere reus, dit keer een zwarte, of eigenlijk DE zwarte Haha! . Jaja, Sarah's favoriet: Rallywood Haha! . En hij was zooo fijn! Hij heeft wel twee keer gebokt, maar dat was mijn schuld, toen was m'n buitenbeen te onrustig, maar verder was hij zooo braaf! Dit was de eerste keer dat ik echt op hem kon doorzitten in plaats van stuiteren, zelfs bij de middendraf, hihi!
Ik vond hem altijd wel leuk om te rijden, maar het voelde vroeger altijd een beetje ongecontroleerd Bloos . Maar nu was hij echt heerlijk, ik had nooit gedacht dat ik hem zó leuk zou vinden Bloos

'k Heb nu al zin in volgende week Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:33

Haha Eef! Hij liep echt supernetjes! Gaaaap Hoe doe je dat toch? 't Lukt mij nou nooit...
Maarja, wel superfijn gereden vandaag, Bravour, uiteraard. Meer heb ik maar es niet te melden.
Ben een beetje inspiratiedood vandaag

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:30

Wat vervelend dat brammetje niet helemaal lekker liep. Hopen dat hij snel weer kan lopen klieren in de lessen Haha! En ben blij om te horen dat rally zich langzamerhand weer gaat gedragen! Als hij zich nou altijd braaf gedraagt zou hij heel wat meer fans hebben! in ieder geval is er weer iemand bij die ontdekt wat ik in em zie Lachen Als je de knopjes eenmaal hebt gevonden is ie helemaal niet zo moeilijk he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:56

Haha, nou Marjolein, dat vraag ik me nou ook altijd weer af met jou en Bravour. Al zou ik een kanon achter 'm afknallen, Bravour loopt bij mij niet harder dan hij zelf wil, maar jij had 'm vandaag ook weer lekker aan het sjouwen. Hihi, je EP Knipoog

En Rallywood gedroeg zich inderdaad dus keurig! Lachen Hij heeft er weer een fan bij hoor Knipoog . Zo moeilijk is hij inderdaad eigenlijk helemaal niet en zo knap was het dus ook niet hoe ik 'm vandaag reed. Het enige is idd dat je echt op je binnenbeen moet rijden en je buitenbeen gewoon stil moet houden. En als je dat even vergeet dan laat hij je dat meteen weten Haha! .

Bij de anderen ging het trouwens ook lekker, toch? Ik vond het iig een hele leuke les Lachen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:24

Ging indd super Evelien... OK dan! Je reed hem echt netjes!
Rest ging ook netjes... Haha!
Bij mij ging op zich ook wel goed maar was niet blij over mn eigen rijden Clown Ik moet eens stil gaan zitten Nagelbijten / Gniffelen
Ja en ik moet ook maar wat afvallen...de beugelriemen kunnen mn gewicht daar niet meer aan ofzo No Cheer

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 17:26

En ik ben een breedbekkikker Haha! Ghehe, dat schreeuwde Ini naar mij omdat ik mn handen te wijd heb. Tong uitsteken
Maar Kanjer deed het super, hij liep lekker ontspannen. Lachen Altijd wel even leuk een keertje op Kanjer.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 19:56

Heb ook super lekker gereden, kon een keertje normaal rijden op Injoy. Soms is het net een waterballon waar ik in loop te schoppen, de lange dressuurzweep heeft toch zijn werk gedaan Whoosh! En eindelijk had ik geen boogjes in me teugels. Clown Alleen ik snapte er niks van wat ik moest doen in de gallop, stelling naar links en me rechterbeen vet ver naar achter. Ik deed het wel maar dacht: Waarom in hemelsnaam? Totdat ik der aan het afzadelen was en dacht aan Eef met haar contragalop, "Oooo ik moest contra galop doen. Bloos " Haha als dat lampje nou eens eerder was gaan branden was het misschien wel gelukt.

Maar ik heb super gereden, beter dan vorige week Tong uitsteken

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:26

QualityLover schreef:
Haha hoop ik ook. Haha!
ik heb een gelpad bestelt dus ik hoef er geen van Ini meer te lenen! Lachen

nou heb ik maandag gezien hoor x3
btw in je onderschrift staat nog 'gelpad gezocht' in je onderschrift :p

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:36

QualityLover schreef:
Ja die staan er allemaal nog, alleen Ludo is van Annet, dus die staat daar lekker. Ivan weet ik alleen niet zeker meer... Volgens mij wel Haha!

ivan en furie zijn dood hoor..
furie had geloof ik iets met zn hoeven en ivan was weetikveel hoe oud
edit: oh maaj had dat al gezegd [a]

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 11:05

Zijn er vanmiddag ook lessen?
Ik ben namelijk van plan om weer eens een kijkje te nemen bij Ini. Alleen is het dan wel leuk als er ook gereden wordt Lachen

Iemand een idee?

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:39

Vanmiddag zijn er lessen Lachen