Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga 6 tm 19 Juli helpen (ja 2 weken
)
ze had ulli zijn manen gewiekt
merel_gomez schreef:inprincipe staat alles te koop ul is al een keer verkocht geweest en toen is ie weer terug gekomen
kitty_gomez schreef:[naam] schreef:Dan weet ik niet eens of we wel kunnenNaja kijk nog wel, misschien ga ik dan alleen of ik probeer een vriendin mee te slepen
Ik en susanne12 gaan 29 juni tot 5 juli.

Juul schreef:Zijn Danny en Cindy er nog steeds?
Want dat is natuurlijk te regelen.
dan had ik ehm 2 jaar terug al mee genomen. Maar ze zoeken nu echt een baasje voor hem. Maar ik heb het geld er niet voor
Maar hopelijk kan ik hem leasen oid want ik zou het niet aan kunnen zien dat ul van poel weg gaat
merel_gomez schreef:weet niet aan een vrouw
lampjerulez schreef:Ik mag buitenritten begeleiden als ik me ruiterbewijs haal. En dat ga ik dus even opzoeken waar en wanneer en hoe duur dat allemaal isWant dat is natuurlijk te regelen.
Ulli staat te koop, wendy vroeg nog of ik hem wilde kopen. Ja willen altijd natuurlijkdan had ik ehm 2 jaar terug al mee genomen. Maar ze zoeken nu echt een baasje voor hem. Maar ik heb het geld er niet voor
Maar hopelijk kan ik hem leasen oid want ik zou het niet aan kunnen zien dat ul van poel weg gaat