Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Mustang schreef:whihi roze trailers... omg!!!
Maar ik denk niet dat het de verkeers veiligheid ten goede komt. Want al die penny meisjes gaan dan roepen: Papa STOP EEN ROZE TRAILER!!!! PAPA!!!!
en dan ziet papa het rode licht over het hoofd... Auwwww
daniella74 schreef:Miss_Mustang schreef:whihi roze trailers... omg!!!
Maar ik denk niet dat het de verkeers veiligheid ten goede komt. Want al die penny meisjes gaan dan roepen: Papa STOP EEN ROZE TRAILER!!!! PAPA!!!!
en dan ziet papa het rode licht over het hoofd... Auwwww
Krijg je ook weer teksten als "die kleur trailer is zooooo vorig jaar'
Miss_Mustang schreef:Owwjah, weet je wat een meisje op onze manege heeft?
Bling Bling spoortjes
en een bling bling hoofdstel, en bling bling peesbeschermers en bling bling .... enz.
Owjah.... als het ff kan, dan is het ROZE
maar het is een héél lief meisje, en ze gaat ook goed met haar pony om hoor... het is een beetje een heel klein beetje Lenny
Angelstears schreef:mijn broer gaat roze trailer voor me maken
Nassie schreef:Angelstears schreef:mijn broer gaat roze trailer voor me maken
*Is zwaar jarloers op jou*
Miss_Mustang schreef:HIHI, shetten zijn ook leuk XD
Zou het het toch stiekem wel gaaf vinden, zo'n verzorgshet...
en dan vrijheidsdressuur leren, en helemaal af richten als een soort hondje
''Blacky, haal de bal! Apport!'' hihi
daniella74 schreef:Miss_Mustang schreef:Owwjah, weet je wat een meisje op onze manege heeft?
Bling Bling spoortjes
en een bling bling hoofdstel, en bling bling peesbeschermers en bling bling .... enz.
Owjah.... als het ff kan, dan is het ROZE
maar het is een héél lief meisje, en ze gaat ook goed met haar pony om hoor... het is een beetje een heel klein beetje Lenny
Ik heb me laatst scheel gezocht bij een grote zeeuwse ruitersportzaak naar gewone ouderwetse niet-bling bling sporen, niet te krijgen gewoon. Ze waren er in allerlei kleuren, glimmertjes en weet ik veel nog wat meer.
daniella74 schreef:Miss_Mustang schreef:HIHI, shetten zijn ook leuk XD
Zou het het toch stiekem wel gaaf vinden, zo'n verzorgshet...
en dan vrijheidsdressuur leren, en helemaal af richten als een soort hondje
''Blacky, haal de bal! Apport!'' hihi
Ik men soms met 2 van die kleintjes, zo schattig altijd op stal of die piepkleine hoefjes uitkrabben. Heb altijd veel aanloop als ik bezig ben van mensen die ze ook niet kunnen weerstaan.
Miss_Mustang schreef:daniella74 schreef:
Ik heb me laatst scheel gezocht bij een grote zeeuwse ruitersportzaak naar gewone ouderwetse niet-bling bling sporen, niet te krijgen gewoon. Ze waren er in allerlei kleuren, glimmertjes en weet ik veel nog wat meer.
whahahaha
Hilarisch!
Zie je? De penny's nemen alles over!!!
Stond laatst een paard bij ons met een lila deken op :S een merrie hoor dat wel, maar vond het tog.. tja.. En roze, zijn ze ook gek op, en schapenbontjes zijn in de ponyles op dinsdag echt IT.
vooral bij de eigen pony's.
Miss_Mustang schreef:daniella74 schreef:Ik men soms met 2 van die kleintjes, zo schattig altijd op stal of die piepkleine hoefjes uitkrabben. Heb altijd veel aanloop als ik bezig ben van mensen die ze ook niet kunnen weerstaan.
aahh ja dat is zoowww lief2 shetjes
![]()
Wij hebben van die wandelshetten.
Als we er ergenst mee naartoe gaan, ik kan er niet van afblijven, manen mooi maken, hoefjes krabbe.. zuchtben er stiekem verliefd op
![]()
Mischien kan ik die s vrijheidsdresuur leren, dan zal wel de hele manege me raar aankijken want je met de shetten bemoeien is eigenlijk ''not done''.
maar ze zijn zo lief![]()
Oeiii we gaan heel erg offtopic, ik lijk zelf wel een penny
''Nee ik ontken!!!''
''Trek haar vingernagels eruit!!''
''NEE ik ben geen penny genade''
*Word op de pijnbank gesmeten*
''Verader!!!''
''Nee egt niet!''
''Op de brandstapel, muhahaha''
*Wegstervend gegil*
*hihi*
Citaat:Het zijn geen shetten, gewoon hele kleine pony's maar ik ben helemaal weg van ze. Liet een foto zien op mijn werk van ze, roept de ict-er: "heeee, heb jij ezeltjes???". Dacht dat ik niet meer bijkwam van het lachen. We hebben er samen maanden later nog lol om en hij vraagt ook regelmatig hoe het met ze gaat dat is wel weer lief.