Sap schreef:@ Kooslover: Ik kreeg altijd les op haar, ik vind r helemaal geweldig
Kreeg je ook lessen met je stage dan?
Nou ik zal op Olympia gaan letten
, moet in de vakantie ook nog eens langs voor de papieren... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sap schreef:@ Kooslover: Ik kreeg altijd les op haar, ik vind r helemaal geweldig
, moet in de vakantie ook nog eens langs voor de papieren... CielitoLindo schreef:Mijn paard (zie onderschrift) zou misschien verkocht gaan aan stal jasper maar is uiteindelijk toch nog naar duitsland gegaan. Verder heb ik de oude eigenaresse van L'esprit de tip gegeven dat ze bij stal jasper nog paarden zochten.
Goof schreef:CielitoLindo schreef:Mijn paard (zie onderschrift) zou misschien verkocht gaan aan stal jasper maar is uiteindelijk toch nog naar duitsland gegaan. Verder heb ik de oude eigenaresse van L'esprit de tip gegeven dat ze bij stal jasper nog paarden zochten.
Idd, that's me!!!![]()
Grappig dit topic. Ben erg benieuwd hoe het met Sprietje is!!!!
)

Hert0g schreef:Ik heb dat min of meer gezien op Meers Paarden Centrum..(samen met Reneé..

Hert0g schreef:Wat ik wel leuk vond daar, is dat je wel met veel mocht helpen.
We gingen helpen voeren enzo, en ze kenden ons niet eens.
XladyX schreef:en ik vind trouwens le'quus een slechte manege,
paarden staan daar in stand's en worden getrapt, heb het met eigen ogen gezien dat een pony op hol sloeg en toen door de indurice werd getrapt, werd er gewoon misselijk van![]()
m'n nichtje reed daar en moest haar proefje op een manke pony doen, dat vind ik echt niet normaal hoor....
(m'n nichtje is van die manege afgegaan)

Hert0g schreef:Whaha dat was leuk idd![]()
Waarom zijn jullie op SJ gaan rijden??