Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:50

Agos wat schattig! Heb je foto's genomen ervan? Wil het graag zien Tong uitsteken Slaapt Steesje trouwens al?

@Cassidy: Ik had hier op EA alles voor paarden geboden. Op een nylon hoofdstelletje met allemaal verschillende kleurtjes. Via Ebay etc kan ik ook echt niet bieden, op de een of andere manier ben ik daar te ongeduldig voor. Het lijkt me idd veel leuker als je er een kick uit krijgt Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:51

Ladies and Gentlemen, or just ladies, we've just reached the seventh page!!! Please remain seated and please stay with us till we reach 500 Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:51

Nee balen, had eigenlijk wel foto's moeten maken he van die roze peesjes, nouja ik vrees dat ze d'r de volgende week nog wel staat. Haha!

Tuurlijk slaapt Steesje al, die moet morgen al vroeg op om mooi te zijn. Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:52

Miss_Montana schreef:
Ladies and Gentlemen, or just ladies, we've just reached the seventh page!!! Please remain seated and please stay with us till we reach 500 Haha!

Go jij! Go jij!

Wat een snelheid... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:55

Hahaha dat zal haast wel Tong uitsteken Eef zei dat het zelfs nog 2 maanden kon duren. Tijd zat dus Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:14

Haha ja, kan in die tussentijd nog wel een keertje foto's maken... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:16

Tja, was wel een verassing toen ik uit de auto stapte en ineens een heel bekend vlekkenpatroon zag Lachen Maar het is wel goed van ze dat ze eerst Charming goed willen leren kennen. Da's beter dan thuis maar wat aanklooien en Charming die daar alleen maar chaggie van word.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:18

Haha ja, vind 't ook absoluut niet erg. Haha! Mss blijft ze wel staan tot Stees oud genoeg is om naar Starnmeer te gaan? Clown Haha nou da's ook wel een beetje overdreven. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:22

Hahaha ja dan stap je van Charming op Stees Haha! Maar dat zou wel ernstig zijn als het zo lang zou duren. Ik kwam toevallig langs Eemnes vandaag, mij benieuwen wat voor huisje ze daar krijgt. Vast wel een mooi huisje.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:26

Ja da's wel weer overdreven lang, ben sowieso al blij dat ze nog eventjes blijft. Lachen Ben ook benieuwd hoe ze daar komt te staan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:30

Mss dat ze foto's naar Eef sturen als ze daar eenmaal staat. Ik weet zeker dat Eef die dan wel laat zien!

Kan me best voorstellen dat je blij bent dat ze er nog is. Ik vind het ook echt top dat ze er nog is maar ik heb wel steeds in mijn achterhoofd dat ze toch echt weg zal gaan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:32

Ik denk dat Eef die ook wel zou laten zien dan, of iig zou laten merken dat 't dan goed met d'r gaat ofzo (en anders krijgt ze geen foto's van Stees meer... Whoosh! Haha ).

Tsja, uiteindelijk gaat ze natuurlijk wel weg, maar ik moet zeggen dat ik beter ben met afscheid nemen wanneer dat niet aangekondigd is dan wanneer 't wel aangekondigd is. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:49

Hahaha dus jij begraaft Eef tijd tot tijd met foto's van Stees? Pas maar op Eef! Binnenkort komt ze weer met een pak Tong uitsteken Hahaha! Nee, vind Eef heel leuk dat je dat doet volgens mij.
Da's vreemd he? Dat je bij onaagekondigde dingen een ander gevoel hebt dan bij aangekondigde.

Pff, word echt gek van de muggen hier! Rotbeesten, maar ik vind het ook weer zo sneu om ze dood te slaan.

Ohja, was ik helemaal vergeten te vertellen. Wij kwamen net terug van Arnhem. Zien we ineens langs de snelweg 2 fietsers fietsen op de vluchtstrook! Wij dus snel 112 bellen. Stelletje mafkezen Tong uitsteken Echt, hoe bedenk je het?!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:54

Ik begraaf de hele wereld met foto's van Stees. Haha! Als d'r morgen wat interessants tussen zit ga ik d'r wss ook eentje bestellen voor Eef. Tong uitsteken

Muggen lusten mij niet... Schijnheilig

Vage fietsers zeg, dan vraag je echt om problemen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:57

Hahaha ja, vond het echt stom hoor. Mij benieuwen of ze zijn gepakt door de politie. Waarschijnlijk niet want ze kwamen niet echt over dat ze het heel interessant vonden.

Dan ben jij wel een bofkont met die muggen. Mij moeten ze altijd hebben. Laatst had ik een bult op mijn enkel, die was gaan ontsteken. Heel leuk Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:59

Ben dit jaar nog maar 1x gestoken volgens mij, ik weet niet ze moeten me gewoon niet. Haha!

Moet zo trouwens niet vergeten Stees d'r fotospulletjes in te pakken, ze zou toch niet opeens uit d'r nieuwe halster zijn gegroeid he? *LOL* Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:05

Moooh bofkont!

Hahaha in 1 nacht een enorm hoofd hebben Tong uitsteken Lijkt me sterk. Tenzij ze een allergische reactie ergens op krijgt Knipoog Jij staat morgen zeker al om 07u bij de stal om haar te poetsen tot ze glimt?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:07

Haha nouja je weet 't nooit met Stees, en als iemand d'r vlechten eruit hapt ga ik elk weidegenootje kortwieken. Haha!

7 uur op zondagochtend gaat me niet lukken, denk dat ik rond 8 uur heen ga... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:12

Een uur moet toch voldoen? Tong uitsteken

Oh je zal het maar hebben! Dat er zo'n penny of een verveeld weidegenootje langskomt en even de manen gaat doen. Is gewoon al verschrikkelijk maar vlak voor de fotograaf gewoon desastreus!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:15

Pff ja echt manen zijn voor mij heilig. Tong uitsteken Als iemand die er af zou knippen zou ik echt zo boos zijn, als een weidegenootje ze eraf knaagt ook maargoed, poownies kunnen er weinig aan doen, dan is 't enigste wat je kan doen die ook kortwieken a la "weet je ook 'ns hoe dat voelt", maar da's ook weer zo banketstaaf. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:25

Hahaha die arme poownie kijkt dan zo onschuldig als je dat doet.

Maar als een penny dat bij mijn paard zou doen zou ik die penny ter plekke kortwieken. Of tenminste ermee dreigen Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:27

Penny's gooi ik 't weiland uit, ik kan zo slecht tegen Penny's... Ik bedoel bij verzorgpony's van me had ik altijd zoiets van zal wel als je iets wilt zeg je 't tegen de eigenaar, als ik met Stees wandel en ik kom een lief schattig meisje tegen die d'r wil aaien is 't oke, maar die kinderen die hartstikke direct zijn a la "die wil ik verzorgen" mogen gelijk vertrekken. Heb gelukkig heel weinig last van penny's, we zitten midden in de polder, zal wel te ver fietsen zijn. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:34

Ja, die kindjes die willen aaien vind ik ook schattig. Maar die radicale moeten bij mij ook uit de buurt blijven.

Pff word echt gek hier, 1st zijn het die muggen. Nu weer 2 katten die ruzie hebben in onze tuin en net zaten te mekkeren. Ik weer naar buiten die beesten weggejaagd gelukkig is het nu avond maar dit gebeurt ook vaak middenin de nacht. Heel storend. Noem mij maar gerust kattenhater, ik zal ze nooit kwaad doen maar er komt een dag dat ik die katten bij hun nek grijp en middenin de nacht bij hun baasjes aanbel en die kat in hun handen douw. Word het helemaal zat met die beesten. Maar oh wee als onze hond een keer blaft, dan krijgen wij meteen gezeik. Zo, moest er ff uit Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:35

Haha, wij hebben 2 katten en die zijn lievv. Hier in de buurt hebben we ook van die katten die 's nachts vechten, zeer irritant. Die van ons slapen 's nachts binnen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:39

Zo hoort het toch ook? Vind dat jullie een applausje verdienen als goede baasjes. Haha!

Hier kopen ze een kat om hem naar buiten te smijten en hem alleen iedere dag wat te eten te geven Vork