Het moet heel leuk zijn !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel mensen die in dit topic reageren, heb ik wel gezien. (van deze tijd dan
, niet van 20 jaar geleden
).
Fritsiej schreef:Maar die staan er nu toch niet meer..
Bianca wel trouwens!

inkie1 schreef:Fritsiej schreef:Ohw ja.. DRINGENDE OPROEP!!!
Heeft er nog iemand foto's van Danny? De voskleurige merrie die bij de pony's stond.
Ik zal ff kijken, als ik wat vind zet ik die wel in het fototopic van Meendrinkboer

!!

en met buiten rijden gaat dat net zo dan gaan er ook meerdere groepen tegelijk naar buiten.

Evelyn was streng in het begin. Vond ik. Maar na een dag ofzo, nadat ze je een beetje had zien rijden, niet meer

Kon haar niet eens normaal poetsen, vond het bij nader inzien ook niet zo gek dat dat kleine meisje dat niet durfde. Maar toch, ze is wel grappig

lieziej schreef:Hee!! Ik ben met heel veel mensen samen geweest in de laatste week deze zomervakantie! Het was best wel leuk, alleen zat ik met een "iets minder leuk" meisje op mijn kamer "Annabel" heette ze
Wie ben jij dan ? Want dan zat ik dus ook bij jou in de week...
Ik ben Anne-Sophie, ik weet niet of je dat nog wat zegt ?

TeeGee schreef:Ja dat zijn Mark en Evelijn! Doen ze wel een beetje gezellig??
Evelijn is best wel streng enzo, ze zeurt veel en wordt snel boos !!
Met Mark ben ik ook geen dikke vrienden...
Ik was een keer als laatst op een paard ingedeeld, en ik moest dus snel poetsen. Ik had op de plek van het zadel goed gepoetst, de rest iets minder maar ach... Voor één keertje is dat heus niet zo erg.
(Normaal gesproken poets ik altijd uitgebreid.
) Ik ging dus de bak in met Fabiola (daar reed ik toen op geloof ik...), en Mark ging controleren of ze goed gepoetst was, en hij vond dus van niet en moest ik het over doen enzo...
Terwijl hij niet eens wist wat er aan de hand was !!! Gelukkig had Hens de situatie nog een beetje gered, want die wist wel wat er aan de hand was.
Maargoed, ik vind het dus niet kunnen dat Mark zich ergens mee bemoeit als hij er verder niks mee te maken heeft gehad, want hierbij kreeg ik dus de schuld van iets waar ik ook niks aan kon doen !!! Hens en Hendrik zijn echt top !!!