Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caresh schreef:en dan ga ik nu echt effe een spelletje spelen.. en oh ja, ik heb nog was in de machine.. zucht.. ik heb zon hekel aan de was doen
Flurk schreef:Caresh schreef:en dan ga ik nu echt effe een spelletje spelen.. en oh ja, ik heb nog was in de machine.. zucht.. ik heb zon hekel aan de was doen
ha dat doet mijn man hier en de strijk ook
wij hebben de taken verdeeld
Caresh schreef:Vincent heeft anderhalf jaar in "training" gestaan. En ik heb Vincent vanaf dat hij 6 maanden is officieel. Heb hem met 8 maanden opgehaald in Brabant.
joycejj schreef:Caresh schreef:Vincent heeft anderhalf jaar in "training" gestaan. En ik heb Vincent vanaf dat hij 6 maanden is officieel. Heb hem met 8 maanden opgehaald in Brabant.
Wie heeft hem dan getraind????
Volgens mij ben jij degene die hem nu alles aan het leren is. Oke misschien niet alles, maar voor een paard wat 1,5 jaar in training heeft gestaan.
Hoe ging dat dan veder, ging je elke week bij hem kijken, was je er wel eens bij, als hij "getraind" werd??
Ik neem aan dat je er ook wel aardig wat voor neer moet tellen, als je een paard in training zet bij iemand anders.
Ben erg nieuwschierig van aard, mag ik vragen wat je ervoor betaalde per maand??
Ik vind het een leuk dier, was vorige week even snel aan het kijken toen je hem longeerde met peggy erbij.
Oke hij mist nog wat spiertjes, maar met wat GOEDE TRAINING komt dat er vanzelf wel aan.
Nou zal je vast van de week nog wel een keertje zien.
Flurk schreef:He Caresh aan joycejj kun je gerust iets over laten ik observeer haar al een tijdje en ze weet waar ze mee bezig is dus nu gaat het vast snel beter
Ilja000 schreef:Heej Flurk ook hier! Staat jouw paard toevallig op manege Groot? Dan kom ik 'm zondag bekijken(ofwel wedstrijd jureren)
ARGHHHH zit in een totaal verkeerd topic te tikken!!! Sorry!!!!!!