een schimmeltje was het geloof ik?..
is die nu weg of is die nu van josta?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Skitter schreef:hazelhorst schreef:Wow! Tien/twaalf jaar geleden! Winnetou staat er nog steeds.
Maar is inmiddels redelijk zuur aan het worden, als ik het niet verkeerd heb!Dribbel was mijn favoriet, hij was zo schattig! EN Hantia als rijpony, die was altijd super lief! Voor de duidelijkheid, ik reed niet op deze pony hoor
Ik zadelede ze altijd op, en hielp les geven.
Ik heb anderhalf jaar stage gelopen bij Gea Bouwstra, die stond daar met haar paarden. Na stage met Gea moest ik bij de manege helpen, en vrijdags ook. Vrijdags kwam er dan de internationale school, voor les. Altijd erg leuk, die engels kindjes![]()
Tja, Fred en Frieda hebben alles gewoon goed voor elkaar. Fred die houdt van aanpakken, bij die man kun je zelfs verkeerd vegen![]()
Frieda is aardig, maar op de juiste momenten wel streng, vond ik. En ALTIJD heel gezellig!
Dat de kinderen verwend zijn is duidelijk, kijk om je heen! Kijk wat van 'hun' is! Manege, fokkerij, pensionstal![]()
![]()
![]()
Isabell had toen ik wegging 3 ponys om te rijden, 2-3 keer in de week les.
Josta (zo'n lief meisje!! Ik wou haar wel als dochter!) had een eigen ponytje maar die wou graag (net als mama) dressuur rijden dus ging haar 1e pony weg ...oh hoe heete ze ook alweer... toen kreeg ze een nieuwe dressuur ponytje, maar dat bleek niks te zijn, toen kreeg ze een andere, en toen weer een andere...
Fredje (Ik vond hem het lastigste, ik moest ALTIJD zijn pony voor 'm opzadelen! ) deelde eerst met Jos een pony, maar wou graag verder met springen en kreeg Caruso (Z spring ponytje) en daar doet ie het (uiteraard) goed mee
![]()
Jos bracht hem ook een paar keer uit met springen dacht ik!
Er zijn ontzettend veel goede sport paarden uit die fokkerij gekomen, en die mensen zijn gewoon als het ware 'binnen'. Lekker leventje hoor, zou zo ruilen..
en dat Josta een liefterd is dat weet iedereen me moeder noemt haar soms kleine frida heeft er ook wel iets van:
Loje schreef:Ik ben er ook op kamp geweest, heeeel lang geleden. Ik kan me ook wel een stippeltjespaard herinneren. Ik reed op lisa, een haflinger. En ik was bang voor ringo
Er stond daar ook een gave Appaloosa, een erg leuk beest! Weet alleen niet meer hoe die heet chrisjee schreef:Loje schreef:Ik ben er ook op kamp geweest, heeeel lang geleden. Ik kan me ook wel een stippeltjespaard herinneren. Ik reed op lisa, een haflinger. En ik was bang voor ringo
ha jij! jou ken ik wel.
wanneer was jij daar op kamp dan
Loje schreef:ja ik geloof dat ik jou ook nog wel ken![]()
2001 ofzo denk ik, ik was 11 of 12, echt heel klein. Ik weet nog wel dat we de paarden moesten versieren enzo, wij hadden toen felix en het arme beest zag er niet uit.
we dachten toilleteer wedstrijd gaan we manen en oren knippen enzo
had niets mee om m te versieren dus hebben we hem een doek voorgebonden en ingevlochten whahah hoe penny 
Dan was ik met jou op kamp
was ook een meisje bij die steeds uit haar hoogslaper viel snachts haha
we hadden een avondje met muziek enzo ..maar of dat nou echt bonte avond was...?
hahah heey ik ben eten!!