Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
manic schreef:Vriendin van me heeft een paard van de Hollandse in bruikleen. Misty... Ring a bell?
@Rytir: Ijs van Columbus is vaste prik bij ons 's zomers. Mijn stiefvader gaat altijd naar de kapper daar op het hoekje. Die heeft hetzelfde type hond als wij (Tibetaanse Terrier).
Wist je dat waar het Ijs van Columbus nu zit vroeger een bibliotheek zat? Toen ik nog heeeel erg klein was ging ik daar boeken halen. En ik zat op de Alber Schweitzer basis school, daar vlak achter.
Nu ik dat zo lees ben ik toch echt Amstelveense kak geworden.

.Rytir schreef:Pascal was de enige waar ik nog nooit op had gereden (ben er ook niet zo heel lang gebleven want ik kreeg het iets te druk met lease-bijrijd-verzorgpaarden). Het leek me wel een leuk paard maar je zag gewoon aan hem dat hij er niet op zijn plek was op een of andere manier. Een beetje sip, ik dacht al die tijd al dat hij beter af zou zijn bij één baas en dat blijkt dan weer! Ik reed altijd op donderdagavond en kreeg les van Karin en Johan. Kom jij er nog wel eens?
. Daarnaast kon hij het werk niet aan (hij viel veel af ondanks dat hij veel te eten kreeg).
Grappig om al die paardennamen terug te lezen die je gewoon nog kent!muiszje schreef:Nee, Pepper uit het amstelpark, ze is nu 3/4 jaar (?) van mij?
Kijk maar voor foto's in mn profiel

manic schreef:Ik ben zelf begonnen op de Legmeer manage echt jaren terug, zeg van zo een 84 tot 89 (echt een gok hoor)
Ik ben dus wrs nog een stukje ouder (40 nu). Maar goed, ik reed daar vaak op Germano, een schimmel, Razia (schimmel), op een pony Clara (ook een schimmel
) en in het begin op een palominopony Willow.
)