hoe is ze nu dan? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoe is ze nu dan? 

Maar het zijn twee verschillende instructrices in ieder geval!
Loje schreef:En een shetlander, of iets in die trand, een vosje. Donna, kan dat?
Cyntje schreef:Moon?Ik zou het niet weten ben er op mij 18de of 19de daar gestopt en ben inmiddels 22
Tilly ja die is wel lachuh! Maar kon ook een krengetje zijn!
heb ik 1 uurtje opgezeten en toen vielen me benen er bijna af
hij wou alleen langzaam en ik wou sneller maar ik kreeg niet echt medewerking
Loje schreef:Hahahaha, gentle die was idd niet zo verschrikkelijk snel nee. Zeker met die kleine beentjes van mij niet. Ik vond het wel een heel mooi beestje, en verder was ie wel erg lief.
Verder weet ik dattie groot mooi en zwart was
of ie ook beet weet ik niet...weet alleen dat layka wel eens wou happen en dat moonlight een keer met zen voorvoetjes (met ijzers) op mijn kleine teen is gaan staan
daar was ik erg blij mee
horsie1984 schreef:suzanne klein volgens mij was het blond krullend haar en ze had een paard dat ook op de veluw gestald was is king heet die dacht ik
ik heb ook les gehad van guusje of geesje weet de naam niet meer precies
het is heeel lang geleden dat ik daar heb gereden denk zoon 10 jaar geleden als et niet langer is
mijn lieveling was toen sylvester een ruintje en etuara vond ik ook super cool die deed altijd heeel moeilijk met opzadelen