Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 00:08

vesratje schreef:
nee shir ga geen wedstrijd rijden ze gaat tegenwoordig op zondag buiten rijden met vernania dus vandaar

ja dan is het wel handig zo'n cap voor buiten

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 00:30

hey weer ff een kort berichtje kom net uit mijn werk

ik zou het fijn vinden als er iemand in ieder geval rond loopt hehehe je weet maar nooit kan goed gaan maar ook verkeerd . ik doe mijn cap wel op lijkt me wel slim .
ik ga rond 0930 rijden met juba. misschien eerst longeren maar ik kijk wel hoe mijn bui staat ben nogal eigenwijs
nou scheten ik zie jullie misschien dan.

groetjes

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 00:42

nou meid dat is wel erg vroeg whahahaha
ik ben er rond tien uur half elf
slaapze doei doei allemaal

Yustin

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 10:07

Goedemorgen!!

Lin; Ik moet vandaag niet naar Hillegom, dat is volgende week. Vandaag ga ik met mijn ouders mee naar de makelaar om alles op een rijtje te zetten mbt verkoop oude en koop nieuwe huis..(als alles doorgaat)
Daarna moeten we naar de keukenboer Dan zien we wat voor standaard keuken erin zit enzo.. Ben wel benieuwd!
Jij heeel veel succes met die bolle En als hij te vervelend is en je krijgt skiles dan zorg ik ervoor dat ik van de week Gluwijn meeneem. Dan kan je lekker ápres- skieen

Rox jij heel veel succes met Juba

Peet wat voor deken heb je gekocht?? Leuk he nieuwe spulletjes kopen??hihihi

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:48

JIPPIE,JIPPIE ik ben er ook doorheen, ik mag door naar de volgende ronde. Goed he!!!

Ik wilde jullie nog even bedanken voor het warme welkom. Wij gaan het zeker naar ons zin krijgen bij jullie. En wat ik van Ireen gehoord heb heeft Froukje het ook al reuze naar der zin. (Daar had ik ook nog niet aan getwijfeld).

Helaas zij we niet meer terug op stal geweest vanmiddag maar dat komt omdat Eric bij het terug zetten van de trailer het voorste kleine wieltje over zijn voet heen kreeg. We zijn gelijk naar huis gereden om ijs op zijn teentjes te leggen. Het valt gelukkig wel mee. Hij kan alles nog bewegen. Het ziet alleen een beetje blauw.

Sanne was een beetje (erg) moe dus die heb ik ook maar gelijk op bed gelegd.

Zo nogmaals bedankt voor het warme onthaal.

Ik ga nu boodschappen doen en als Sanne zo wakker is moeten we nog naar de verjaardag van mijn Petekindje in Brabant.

Petra jullie veel plezier bij het etentje vanavond. (niet in slaap vallen he)

Tot morgen op stal.

Liefs Tonke.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:39

auw auw zeg!!!!
Morgen zullen zijn teentjes wel heel erg stijf zijn Tonke.
Insmeren met SRL gelei wil altijd nog wel helpen. Zeker als het pimpelpaars wordt
Veel plezier op je verjaardag.
Je hoeft je geen zorgen te maken Froukje is in goede handen
Zal niets te kort komen, en staat lekker warmpjes zo.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:59

Nou de teentjes zijn nu al stijf maar zal morgen nog wel erger zijn. Ik heb er biofreeze op gesmeerd dat heb ik via mijn chiropracter. Dat koelt eerst en daarna wordt het warm.

Ik vertrouw Froukje volledig aan jullie toe. Jullie zijn allemaal super. Wat zal ze lekker slapen vannacht. Buikje helemaal gevult. Geweldig toch.

Oh Sanne is wakker. Vlug aankleden en dan hup de auto in. Uurtje rijden, moeders op halen en dan op naar de verjaardag.

Zie of hoor jullie morgen weer.

Voor degene die nog naar stal gaan geven jullie een dikke knuf en kus aan Froukje.

Liefs Tonke.

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:11

Als het goed is ga ik straks nog even!! Ik zal haar eendikke zoen geven!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:18

Zooh wat een kou buiten zeg, en dan nog die wind erbij. Het is echt handschoenen en mutsenweer

Vanmorgen zijn we met Ramon naar de Open dag van zijn (misschien) aanstaande school geweest. Het zag er heel leuk uit, en er waren allerlei dingen te doen en te bezichtigen. We waren pas rond een uur of 12 thuis, eigenlijk veel later dan gepland want ik zou in de ochtend al naar stal. Maar ja, soms moet je prioriteiten stellen en dit was ook wel erg belangrijk, vooral voor Ramon

Toen ik op stal kwam, stond daar hele gezellige visite op mij te wachten Effe gezellig zitten beppen en daarna lekker van de mannen genoten. Ik heb Thom vandaag weer gereden en hij liep echt super, eindelijk loopt hij weer goed naar beneden. Daarna nog flink geoefend op de middendraf en natuurlijk dat (k.lote) doorzitten. Thom vond alleen het lint op de bak nog wel een beetje eng maar dat went wel

Toen was Yus aan de beurt, hij was het er eigenlijk al niet mee eens want het was inmiddels etenstijd geworden. Hij had al de hele tijd dat ik aan het rijden was, in de buitenbak gestaan. Toen zag hij Arjan voorbij lopen en liet merken dat hij ook naar binnen wilde haha. Ik heb hem lekker gelongeerd en was echt heel braaf. Hij heeft me niet laten skien en heeft (op 1 keertje uitproberen na) heel keurig, zowel links als rechtsom gelopen.

Tonke, leuk dat je erbij bent. Kan je eindelijk gezellig met ons meepraten. Het was net erg leuk om Froukje in haar stal te zien staan, wat is het een plaatje he

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:46

hoihoi gezelig tonke dat je er nu op bent.
en dat kan wel hoor fruokje aan ons toe vertrouwen.
ik spreek jullie vanavond wel doeidoei weltrusten

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:57

Ik sta versteld Wat super Lin dat je niet ben gaan skieen Ik ben helemaal trots op mijn mannetje hihihi en op jou natuurlijk, want ik kreeg het verleden week niet voor elkaar!

Misschien heeft het toch te maken met het beslag dat hij had? Misschien had hij wel pijn!! oooof ik kan het gewoon niet hahaha
Maar iid geval heel erg bedankt!

Morgen komt Linda en ik kom gewoon even buurten. maandag ga ik weer rustig met hem rijden of longeren!

ps dames; Het huis van mijn ouders gaat misschien door *o/* Dus binnenkort weer gebak!!

Ik ga nu even een wijntje drinken en tot morgen
Liefs Mir

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 22:39

een hele goede avond allemaal

jaja tonke eindelijk ben je er dan he
en ja ik viel bijna in slaap bij roland en wilma dus zijn we gauw naar huis gegaan
nu ff dit bij lezen en dan denk me bedje in
ze staat er prima bij he die froukje

he mir
nou gebak dat lusten we niet whahahahahahahahah
leuk hoor als het door gaat
misschien zie ik je morgen op stal
en drinkze maar met mate he hihihi

hoi rox
en alles goed gegaan met je vriendin verhuizen?
staat het paardje lekker daar op stal?

ireen en dayna
nog bevroren vanmiddag wahhahaha

nou lin jou als laaste dan maar meid
heb je het halster zien hangen???
ik hoop dat je het een mooi kleurtje vind?
ik dacht dat het wel wat voor thom zou zijn
heb je whis zien staan in haar nieuwe jas whahahaha
ik stapte net in de auto om naar huis te rijden toen zei ik al tegen ruud ben blij dat ze warm staat nu

o mir het is een harry horse highliner (met mini hals)
en hij saat heel goed en zit keurig

nou meiden adios amor
tot morgen 12uur bij de manege in pynacker

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 23:34

ff een mooie foto van whis
en wat staat ze toch te kijken he
nou er zullen wel wat lekkere heren aan de overkant in de bak lopen hihihihi
Afbeelding
en hoe vind je deze nou whahahah lekker snorre meissie van me
Afbeelding

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 09:23

Goede morgen allemaal,

Wat een gave foto's van whis. Wat een gaaf snorretje heeft ze toch, he.

Verder hier alles rustig. Zit al vanaf 7.30 uur beneden met erg veel pijn in mijn rug. Heb net een pijnstiller ingenomen en ga zo lekker de warme douche erop zetten. Meetal helpt dat wel een beetje.

Sanne is net wakker.(de slaapkop) Maar der vader is nog erger, die slaapt nl nog.

Hoe zal het met Froukje zijn? Volgens mij heeft ze heerlijk geslapen in haar nieuwe stalletje.
Toen we gisteren avond naar huis reden vanuit Brabant zei ik nog tegen Eric: " volgens mij ligt Froukje nu lekker met een gevuld buikje te slapen" Wat een heerlijk gevoel is dat toch!!!!!

Zo ik ga nu douchen want die kleine meid wil ook graag der bedje uit.

Tot horens of ziens maar weer.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 09:44

Sorrie ben ik weer even.

ik hoop niet dat ik te laat ben maar voor degene die naar de Clinic gaan: Heel veel plezier. Ik hoor het wel hoe het is geweest.

Nou doei maar weer.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:27

Haaai iedereen, daar ben ik ook weer! Ik was gisteravond pas half12 thuis vanuit mijn werk dus ik had geen puf meer om ff op bokt te komen, hihi! Ik ben net mijn bedje uit, zit nog in mijn pyjamaatje, te wachten totdat mijn moeder eindelijk een keer van die badkamer af is.

Zo Tonke, het duurde even maar nu kan je ook lekker mee bokken!

Nou, ik ben blij dat Froukje eindelijk lekker in d'r nieuwe stal staat. Volgens mij vindt ze het zelf ook wel heel leuk. Ze stond de hele dag met d'r oortjes naar voren. En ze kreeg natuurlijk meteen lekker veel hooi. Welk paard vindt dat nou niet leuk?? Toen heb ik d'r nog even naar buiten gegooit, vond ze ook wel erg leuk! Lekker rennen en gek doen. En ze heeft zelfs al gerold! Toen zag ze Owen ineens in de andere losgooibak, toen moest ze natuurlijk even laten zien dat ze wel een heel mooi paardje is, dus ging ze even showen! Daarna ben ik nog even met d'r gaan spelen, haha, is leuk joh! Ging ik rennen, kom ze heel wild achter me aan gerend, haha! Daarna ging ik Dayna even helpen de paardjes water te geven, en toen voelde Froukje zich een beetje alleen gelaten geloof ik. Ze ging steeds hinneken. Dus ik weer ff naar de bak, toen was het weer goed, ging ik weer weg, weer hinneken, ahhh, die arme meid. Dus toen heb ik d'r maar weer lekker op stal gezet gezellig bij de andere 2 paardjes. En voordat ik weg ging weer ff een plukje hooi erbij.

Nou, mijn moeder is van de badkamer, haha. Ik ga snel aan de slag, moet ook nog ontbijten, owow, als ik dat maar red! Nou, voor degene die ik staks op de Ruiterclub zie: TOT ZO!!!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 11:31

schiet je op ireen whahahahhaha wij zitten al klaar he.

nou tonke reken maar dat haar buikje aardig vol zit hoor
whis had na een dag dat ze gewoon niks meer op kreeg whahahaha en haar buik was te vol.
dus wel ff op letten alemaal hoe het deze dagen met haar buikje is
want alles waar TE voor staat wahahhaha is niet goed

nou ik hoor jullie vanmiddag nog wel doei doei

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 18:11

zo was weer een lange dag zo zeg

en wat kan die evert rijden zeg wauwwwwwww

toen naar stal zelf lekker gereden.

en nu ff hangen thuis

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 18:32

Jaah wat een superkerel he, die Evert de Jong Alle handelingen doet hij met zoveel beleid en rust. Connie had het duidelijk ook erg naar haar zin, ze zat overal heerlijk van te genieten.

Ik heb vanmiddag echt heerlijk gereden, hij was helemaal los door zijn lijf. We hebben samen een keer heel goed de middendraf gedaan, ik merk duidelijk dat Thom en ik steeds een stapje verder komen. Ik zag alleen de hele tijd een zwart/wit gevaarte met mach 3 voorbij sjezen. Het maakte ook nog een raar geluid, net een locomotief....enig idee wat dat nou was????

Enne...Ireen, Froukje is al helemaal maatjes met Freed he. Freed is echt heel lief voor de vrouwtjes op stal

nou wij gaan lekker eten, nog even lekker genieten van de vrije avond

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 18:49

Nou, het was inderdaad een lange dag, maar wel een geslaagde dag! En die Evert kan inderdaad rijden. Mijn god, wat kan hij zitten zeg, ziet er allemaal zoooo makkelijk uit hoe hij het doet! Als je dat zo ziet zou je denken: Dat moet ik ook kunnen , haha, maar probeer het maar eens. Nou wij hebben nog een lange weg te gaan, haha! Ik ga eerst maar een keer mee doen als hij in april een clinic op de manege geeft. Hihi, leden hebben lekker voorrang

Ja en Froukje was wel blij dat er eindelijk een ander paard bij haar kwam staan, hihi, ze voelde zich geloof ik best alleen, maar ja, dat is ook logisch! En Freedje doet verder toch geen vlieg kwaad en hij is haar buurmannetje, dus dat kan mooi zo! Zo kan Froukje lekker wennen en als ze zich een beetje thuis voelt kan ze misschien ook nog met de anderen los.

Hey maar Lin, ik heb net even op het friezenforum gekeken bij de wedstrijdkalender, maar de wedstrijden die daar op staan, zijn dat standaard de friezenwedstrijden? Of weet jij dat ook niet?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 18:51

Oow, en nog even wat: Wil je even de site van Evert doorgeven? Vind ik leuk om op de kijken!

Nou nu ga ik snel eten!! Doei doei

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 19:08

nou ik heb ook het gevoelt dat we stap voor stap vooruit gaan
nog veel werk te doen maar dat geeft niet

en een zwart/witte mach3 heb ik ook voorbij zien schieten hihihi
ik denk dat het een koe in z'n 5de versnelling was

en wat is katrien lief he ( de koe)
ik ben helemaal verliefd op haar

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:16

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:33

pff wat kenne jullie veel swansen zeg .. ben ik dr een paar daagjes niet en zo weer 3 pagina's drbij

mn collega gaat morgen pas weg bij ons en ik kom nu al om int werk .. heb hele weekend gewerkt bij de pomp en t cafe.
ik had gelukkig gisteraaf na t cafe nog ef tijd voor mezelf om te gaan stappen en heb een hele lieve jongen ontmoet
die marc is nix hijs saai .. behoorlijk ..
dus nu heb ik weer een nieuwe hehe
maar ik ben morgenochtend vroeg weer op stal pff
dus ik ga nu lekker me bedje in ben verrot vant werk en moet volgende week ook 6 dagen werken :S .. save me !
truste
x

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:40

Nou, Peet jij gaat zeker vooruit! Had je natuurlijk alweer ffies niet zien rijden, maar dan gaat lekker zo hoor! Lekker zo doorgaan, dan komt het helemaal goed!

Zo Ghit, jij gaat goed met de jongens, haha! Moet ik toch anders aan gaan pakken dan, geloof ik Nou ja, ik ga a.s. zaterdag geloof ik weer stappen, dus wie weet...