vesratje schreef:nee shir ga geen wedstrijd rijden ze gaat tegenwoordig op zondag buiten rijden met vernania dus vandaar
ja dan is het wel handig zo'n cap voor buiten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vesratje schreef:nee shir ga geen wedstrijd rijden ze gaat tegenwoordig op zondag buiten rijden met vernania dus vandaar
. ik doe mijn cap wel op lijkt me wel slim
.
Dan zien we wat voor standaard keuken erin zit enzo.. Ben wel benieuwd!
Effe gezellig zitten beppen en daarna lekker van de mannen genoten. Ik heb Thom vandaag weer gereden en hij liep echt super, eindelijk loopt hij weer goed naar beneden. Daarna nog flink geoefend op de middendraf en natuurlijk dat (k.lote) doorzitten. Thom vond alleen het lint op de bak nog wel een beetje eng maar dat went wel
Wat super Lin dat je niet ben gaan skieen
Ik ben helemaal trots op mijn mannetje hihihi en op jou natuurlijk, want ik kreeg het verleden week niet voor elkaar!
Alle handelingen doet hij met zoveel beleid en rust. Connie had het duidelijk ook erg naar haar zin, ze zat overal heerlijk van te genieten.
, haha, maar probeer het maar eens. Nou wij hebben nog een lange weg te gaan, haha! Ik ga eerst maar een keer mee doen als hij in april een clinic op de manege geeft. Hihi, leden hebben lekker voorrang
.. ben ik dr een paar daagjes niet en zo weer 3 pagina's drbij
Nou ja, ik ga a.s. zaterdag geloof ik weer stappen, dus wie weet...