Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
treffer schreef:Zijn jullie manege's eigenlijk allemaal stichtingen? En heeft die stichting dan alleen een manege? Onze stichting heeft zowel een manege als een zwemclub. Eerst hadden we ook nog een judoclub erbij, maar die is helaas opgeheven.
Trouwens, mijn manege staat nog in de Bit, gaat over het werk met gehandicapten. Klein artikeltje, maar toch.
dravergekkie schreef:Prinses Maxima manege ben ik wel is geweest en geholpen.
ken iemand die daar op het terein wekrt met de gehandicapten en toen mocht ik een dag mee naar de manege en ff gereden daar.
heb toen gereden op ramorca geloof dat die er niet meer is??
sosy schreef:manege langeveld in noordwijk
superhaffies schreef:@ haffiemeisje, ja ik ga ook weer mee... huh? is het niet in dronten. ? ow. dat kan ook wel eens de minilanddag zijn.. ja hardenberg komt me heel bekend voor, whahah, de vorige keer met de landdag stond ik erg voor aap. ik moest met dat hippisch variate zonder schoenen in zown hawai rokje lopen dansen enzo.. en de grond was heel nat en overal lag strond.. heel vies ( komt je niet bekend voor ofzo?)
de keer daarvoor had ik met nog een vrijwilliger ons hippisch variete verzonnen, toen werden we 2de ofzo..
en wij hebben 2 blokken zadels, een klitteband zadel, beugel zadel, 2 vachtjes en 2 kleuren teugels, en een eenhandsteugel
en ik vond nog een foto van de jonge vrijwilligers ( ik dus ook) die meededen aan de avondvierdaagse. in tenue