Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Le0niie schreef:Vandaga nieuwjaarsrit van 2 uur, en helaas mocht k niet op SpiritMaaaaar, wel op, jaja, PASCINEL naar buiten geweest
Haha, wat een vet tof beestje is dat
Was echt heel gezellig buiten, Noordladerbos
Alleen toen ik terug was was ik écht bevroren, echt heel erg
Maar was verder heel leuk op de manege
Zondag hebben al ene heleboel wedstrijdruiters hun 1e wedstrijd, en ik moet natuurlijk weer voorlezen
Maar heb er wel zin in!
memerel schreef:Kayla is er niet meer.. k weet eigenlijk niet waar ze nu is, maar ik DACHT dat ze verkocht is...
Pascinel is van de zoon van de eigenaren... Rijd hij ook wedstrijden mee, maar het kan ook zijn dat hij daar nu net mee gestopt is omdat pasci al zo oud is...
Sophiee schreef:Muwaha dankjewel
Maarrrr
Wie ben jij
Misschien ken ik je wel
VSTlottaah schreef:Ik ben er 2 jaar terug geweesten nu gaat Liesje met me mee
ik reed toen op Heros en Flair... Flair is wel heel lief, maar mij net iets te traag... Heros daarentegen was helemaal super!!! alleen die is nu geleased, dus daar kan ik niet op
misschien rijdt clio(broer(tje) van Heros
) wel hetzelfde
dan lijkt clio me wel wat
![]()
h0rsii_tanii schreef:Parish kan heel gemeen bokken en doet die bijna altijd wel. Heb er wel eens op gereden.
In de winter staat die op de zwarte lijst als die nog niet los is geweest...
Sannetje schreef:Sophiee schreef:Muwaha dankjewel
Maarrrr
Wie ben jij
Misschien ken ik je wel
Haha.. ik rij ook op vrijdag van 6 tot 7, alleen dan in de les van Esther![]()
Vandaag hebben we in dezelfde les gesprongen.. ik denk dat je dan wel weet wie ik ben!
Enne.. onze moeders zijn bevriend.. vroeger was jij heel vaak op mijn feestje geweest!
Sophiee schreef:
HA JA!
Bij Esther Bennink.
Jaaa toen zat jij op Chianti.
En toen gingen we een kruisje springen maar dan op het hoogste gaatje en met een hele scherpe bocht
Sophiee schreef:Uhh normaal in de les bij Ninouschka? Verschilt, soms maar 60 cm, maar een paar week geleden ook een tripple van 90 cm.
Maar ik rij ook die springles op zaterdag he, en daar springen we wel veel hoger.
Sannetje schreef:Sophiee schreef:Uhh normaal in de les bij Ninouschka? Verschilt, soms maar 60 cm, maar een paar week geleden ook een tripple van 90 cm.
Maar ik rij ook die springles op zaterdag he, en daar springen we wel veel hoger.
Mmm.. okej.. Suzanne zei al dat jullie wel hoger sprongen, maar dit was voor Eshter best wel hoog hoor, en ook leuk omdat we zo'n krappe bocht moesten maken, doet ze normaal nooit!