Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 21:46

kooslover schreef:
En Juist nu we gaan springen

Jetje: Heb jij eigenlijk al gesprongen zaterdag?

Is het weer zo'n week dat iedere dag gaat springen? Dan kan ik me voor vrijdagavond alvast voorbereiden. En hopen dat ik niet op gerald zit. Hij kan wel springen, maar hem inhouden voor de sprong dat je niet met z'n 2en tegelijk gaat is moeilijker.

En is er misschien iemand die weet wie er op vrijdagavond van 19.30-20.30 rijden?

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 17:55

Geraldje mag geloof ik niet meer zoveel springen ofzo omdat ie te druk is daarmeej. De afgelopen dagen heeft ie in ieder geval niet gesprongen Duzzz als je daarop zit spring je waarschijnlijk (Je weet het natuurlijk nooit zeker) toch nie

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:37

kooslover schreef:
Geraldje mag geloof ik niet meer zoveel springen ofzo omdat ie te druk is daarmeej. De afgelopen dagen heeft ie in ieder geval niet gesprongen Duzzz als je daarop zit spring je waarschijnlijk (Je weet het natuurlijk nooit zeker) toch nie

Oke, maar de vorige keer met springen (en ook mijn eerste keer springen bij smit) zat ik dus op Gerald en heb ik ook gewoon gesprongen. Verder heeft hij toen niets gezegd, maar ik vind hem veel te sterk. Ik hoop niet dat ik op hem hoef. Ik vind oxana wel leuk en guus en verder moet ik nog een hoop paarden leren kennen. Pablo reed ook wel lekker dressuur, maar is kreupel.

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 09:40

Is Pablo alweer kreupel? Hij reed vorige week nog mee.

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 13:37

Jah Pablo is idd niet echt een superpaard wat dat betreft Fen
Maar hij is wel echt heel erg lief
horsefreak: Vind je koos niet leuk Of Fox
Durf geen nee te zeggen hoor hihihi

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:30

kooslover schreef:
horsefreak: Vind je koos niet leuk Of Fox
Durf geen nee te zeggen hoor hihihi

Fox is leuk, zolang je er niet op door hoeft te zitten. En koos vind ik in stal wel leuk. Met rijden wat minder leuk, hij kan soms zo stijf zijn en zijn hoofd altijd zo hoog als je maar een beetje aan de teugels zit. Nee, het zijn niet de paarden waar in graag op rijd.
En gelukkig toch dat je verschillende paarden leuk vind.

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:35

Ik vind Koos en Fox echt geweldige paarden ....Ook met rijden zijn ze echt geweldig! Fox zit inderdaad niet zo lekker en dat heb ik bij me wedstrijd dan ook wel effe goed gemerkt maar het blijft echt een schatje.
En dat stijve van Koos is ook fantastisch...Het beest kan helemaal nix hihihi. Leuk joh. Ook leuk aan Koos is dat hij niet van andere paarden houdt...(schatje )

Zo mijn aanprijzing voor me paarden zit erop

Welke paarden vind jij leuk dan?

p.s. Luna, Prins, Pablo, Bowie, Kanjer, Gerald, Guus en Xandra zijn ook leuk!

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 16:40

Luna
Luna
Luna
Luna
Lunaaaaaaaaaa

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:47

Guus, Bowie, Pablo, Oxana en verder heb ik er op een aantal nog niet gereden en sommige alleen buiten en andere alleen binnen. En Bram vond ik ook altijd leuk.
Op Luna heb ik nog nooit gezeten.

Vanavond rijden, we zullen zien wie ik vanavond krijg.

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:43

mmm... beetje favorietloos.

Kanjer, Koos, Prins wedstrijdpaardjes (vraag me niet waarom) en buiten vind ik Fox leuk, maar in de bak weer niet echt heel erg en Kanjer is af en toe leuk, Koos is eigenlijk gewoon te stijf, Prins deed bij het inrijden heel vervelend maar is wel lief, verder vind ik de rest eigenlijk ook gewoon wel leuk...

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:45

Wij hebben afgelopen zaterdag nog niet gesproken, we gaan misschien morgen en anders volgende week, marloes moest nog even kijken Vorige keer moest ik op Gerald springen, was wel leuk! alleen ook flink gecrosst

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 12:18

Nou we gaan waarschijnlijk volgende week springen, als ik het goed begrepen heb. En k heb gisterenavond weer op Jack gezet. Ik mocht weer hard aan het werk.

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 12:25

ik heb daar een keer mee gereden met een buitenrit ik moest geloof ik op jack ofzoiets?

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:15

Nou Jetje ben beniewd op wie je hep gesprongen hoor, als je dat hebt gedaan dan ...Krijgen jullie altijd les van Marloes?
Ennuh Horsefreak: Jack was 's middags een beetje irritant want toen gingen we wel springen maar hij werkte niet echt meej..
Wij hebben dus wel gesprongen en ik zat op koosje! (Die mag niet springen, maar Koosje is ALTIJD leuk )
En Gerald springt idd niet meer, Ook Pablo mag nog neit springen omdat ie kreupel is geweest...
Ennuh Fenniej sinds wanneer vind jij Fox in de bak niet meer leuk dan? Hijs arstikke lief
p.s. Kanjer sprong gister ook niet (zat Rianne op)

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:01

Rianne ree vandaag ook in onze les mee :S mag dr nog steeds niet whaha.. Ik zat eerst op Pablo maar aad wilde hem liever stil laten staan dus moest ik op Luna we gingen niet springen.. volgende week!

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:23

Luna....Zal je vast een ramp gevonden hebben

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:37

Ja echt he, moest er bijna van huilen ZO erg vond ik het whaha Ging wel super goed! geen gekke dingen gedaan en ze liep zelfs bijna aan de teugel, lekker ontspannen

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:50

Ook alweer bijna opgeven voor de wedstrijd (Naja bijna....) Duurt nog wel effe, maar ik moet nog een geschikt paard gaan bedenken hihihi. Op wie wil jij meej gaan doen dan Jet...Weer op Xanniej?

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 11:36

Ik weet het eigenlijk nog niet, wil het liefst iedere keer een ander dus misschien wel op Pablo ofzo!

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 15:02

Pablo is wel een leuk beest, maar hij is erg vaak kreupel hoor (risico ) Das echt wel poedersuiker eigelijk, dat ie zo vaak kreupel is...ik hoop dat het nu weer effe een tijdje goed gaat
Hep jij al op Djolly gereden?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:57

Zo, sinds 3 weken ben ik ook weer begonnen met rijden.
Op vrijdagavond bij de beginners en dat bevalt me heeeeeeeeel goed. Heerlijk rustig beginnen, 2 keer op oma gezeten en afgelopen vrijdag op oxidatie, wat ook heel erg leuk was, heerlijk paardje .....
12 maart ga mijn eerste buitenrit sinds bijna 5 maanden maken dus ook dat wordt heeeeeeel spannend.. gelukkig is mijn vriendje erbij

Sun1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 03:12

Hai,
ik rijd niet bij Smit, maar we hebben wel (heel lang geleden) met onze manege en Smit een carrousel wedstrijd gehad. Het was er erg gezellig!!!

Maar nou vroeg ik me af, of het paard Guus eerst een pensionpaard is geweest? Ik hoorde namelijk dat de Guus die ik ken, bij jullie manegepaard is geworden. Ben erg benieuwd hoe het met hem gaat....

Groetjes

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 10:11

Hee Sun,

met welke manege had je carousselwedstrijd?? Het kan dat ik dan ook heb meegedaan.....leuk!!!

Guus is eerst privépaard geweest ja....maar meer weet ik niet van hem. Misschien de andere meiden hier, ik ben er al een paar maanden niet geweest.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:09

Met Guusje gaat alles helemaal goed hoor! Makeert nix en is de laatste tijd lekker vrolijk (Ook in zijn stalletje!)

Afbeelding
Zoals je ziet doet ie het soms ook even rustig aan
Afbeelding

Yootje15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:32

Ik heb laatst een strandrit op manege Smit gemaakt. Ik reed toen om mr. Fox, en mn vriendinnen reden op: Guus, Bowie en nog eentje, mar die naam weet ik niet meer. Ik vond dat ze hele leuke paardjes hadden! Leuke manege hoor