nee.. Ik ben wel van plan hele mooie foto's te maken En ook van gewoon het hoofd enzo van antus.. Prachtige pics dus..en van antus en jou enzo (A) Een fotoshootje dus Vind je dat goed??
M'n paardje is verkocht aan een handelaar, en die zei me dat ze naar Nederland ging, wsl als manegepaard. En dat ze mss naar de manege van z'n broer ging, en die man noemde van Mensvoort, en dat is toevallig ook de achternaam van de eigenaar van jullie manege . Maar het kon ook dat ze naar een andere manege ging...
Het is een vosmerrie van 12 jaar, ze heet Margje. Ik denk eerlijk gezegd dat de kans niet groot is dat ze daar staat, maarja een kans, hoe klein zo ook is, is altijd een kans he . Alvast bedankt!
Haha heb ik nog niks gezegd.. Sorry..!! Maar morgen gaan we t wel gezellig maken hoor morgen zal ik tegen je praten (of vandaag.. ligt eraan wnr je dit leest.) Whaaa had echt te lang niet meer op n ander paard gereden.. was echt raaaar en toen sloeg de kramp toe haha naajaa.... ik ga vlug naar bed!! welterusten!
Jaaah ik ben volgende week weer van de partij hoor! In ieders geval, dat is wel de planning! Ga Dinsdagavond naar m'n vriend, dus als ie niet hoeft over te werken enz haha
Enne.. de foto's zijn mooi gelukt! Ga ze nu ff op mijnalbum.nl zetten, en dan plaats ik ze hier!