Van Flair ben ik 2 keer afgegaan ook al heeft ze me in de eerste jaren dat ik haar had flink wat rodeo's gegeven. 1 keer was het mijn eigen schuld, dat ging heel droog, we stonden stil en ik zat met mijn beugels uit en teugels los, toen haalde ik een papiertje uit mijn zak en toen kreeg ik van schrik een rodeo die ik niet lang uithield
En een keer in Dijkgatsbos toen ik daar met Gomir was
Ging ook weer heel droog, Flair kwam niet uit bij een sprongetje en toen hing ik op haar hals... Gomir stond een klein stukje voor de hindernis en Flair wilde daar natuurlijk niet voorbij dus stond in een keer stil. 

Ze zijn niet te zien, staan naast ons tankstation *Bethlehem*
Al die pony's aan de kletter bij Duinoord mensen die vielen bijna op de pier en die meegesleept werden doordat hun voet nog in de beugel zat.... Gelukkig kon in Manta op de een of andere manier rustig houden en dat zonder bit... Nog een paar pony's en mevr. Leijssen. Alleen moesten we toen dat hele stuk terug stappen, we gingen niet meer draven... 
) springen, en ik durfde niet want het was 80 cm haha vond ik eng, dus hij sprong en ik ging niet in verlichte zit ofzo omdat ik bang was en toen zat ik in zn nek en viel ik eraf