Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Was best n aangenaam rondje, Mijn eerste dikke buitenrit, incl mijn eerste galop buiten! Best heftig! schoot tijdens galop natuurlijk mijn poot weer uit de beugel
Lang leven het beginners bestaan. Was dus best leuk met zn 3tjes en Gradus op de fiets er naast
.
naadje24 schreef:haha ja wat een held he?![]()
als uzzi maar ging....![]()
we ging aan het eind van het rondje terug via het land...eenmaal bij de stallen aangekomen heb je daar zo'n draardje voor de manegepony's toch?(als je langs de trailers komt)
die lag op de grond maar daar dorst liquita niet overheen![]()
en wij vrolijk doorstappen
kwam ze er ineens achteraan.."echt zo'n "wacht op mij"
.
. Ik heb nu ook wat meer tijd, nu Liquita op het land staat
.
Heb geen haast hoor! LIQUITA
nijntje01 schreef:dan gaan we een keer met z'n drieën bas ..... of met meerdere een twiske rit maken..... ga ik wel op de fiets hahahahahaha
(ik heb nl geen eigen paard vandaar de fiets)
Als jullie binnen nu en een paar weken naar het Twiske gaan wil ik ook mee!!!
ben er gister voor t eerst in mijn leven daar geweest
rhenskuh schreef:Huuuuuu... Ginny staat te koop en ik heb geen geld om der te kopen..Als jullie binnen nu en een paar weken naar het Twiske gaan wil ik ook mee!!!
Maar er zijn nog 2 andere mensen waar ze eventueel ook heen kan.. countrybas80 schreef:Ja, t Twiske lijkt me best leuk te paardben er gister voor t eerst in mijn leven daar geweest
naadje24 schreef:nijntje01 schreef:dan gaan we een keer met z'n drieën bas ..... of met meerdere een twiske rit maken..... ga ik wel op de fiets hahahahahaha
(ik heb nl geen eigen paard vandaar de fiets)
Die regelen we wel
.