Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipi schreef:Leuk man;Faust ken ik nog wel en Kim natuurlijk ook![]()
Jou ken ik trouwens ook(Sheila) maar dan van HCW.
Ik heb daar Lady altijd bijgereden en toen Frans stierf heb ik haar gekocht.
Het paardenwereldje is echt klein
KiWiKo schreef:heeei, leukhoe is het met Cendor???
lvanbattum schreef:Ik heb daar leren rijden en ook nog een paar jaar manegelessen gevolgd.
De manegepaarden die ik mij herinner zijn:
Punky, Heleentje, Arno, Jodokus, Jelle, Tristan, Farouche, Zevenhuizen, Checkmate, Silver Boy, Genoa, Bobby, Charley, Hippo, Lucky, Othello, Puck, Robbedoes, Cella, Babs, Savorinne, Jippie, en Halina.
Ik ben daar weggegaan omdat de sfeer niet gezellig meer was en nog steeds is.
En inmiddels volwassen, met een eigen paard en in de drafsport actief.
Pipi schreef:Ja,May fair Lady.
De zoon en schoondochter van Frans hebben haar gehouden.
Door die toestanden zijn wij toen vrienden geworden en inmiddels is Coby één van mijn beste vriendinnen.
Meef heeft ze nog steeds en we staan samen op Polanerduin,dus ik zie de uk nog elke dag![]()
Ze is toch een beetje mijn petekind
Halina schreef:Ik sta daar. Ik lease Halina nu bijna 3 jaar. Ze staat nu zo'n 12 jaar op de manege dus ik denk dat een aantal van jullie haar wel kennen![]()
Halina is overings dikke maatjes met Cendor als ze samen los gaan. Tja 2 polen bij elkaar he![]()
Overigens was ik vroeger helemaal verliefd op Puck
Wil iemand Erica en Cynthia de groetjes doen van mij (zeg maar van Halina)? Erica was gek op Halina en was erg blij dat ik haar ging leasen.
Denk dat ze het leuk zal vinden om te horen dat het goed gaat met oude theemuts.
Maris89 schreef:Jeetje, wat een mooierd zeg! Ben nu allemaal foto's aan het verzamelen. Heb nog veel foto's van Vladimir (heb ik een tijd verzorgt totdat ie helaas overleed), Igor, Jodocus, Indian. Wil ook nog steeds een keertje langs gaan.