Heb de eerste week op een hele grote merrie gereden met grijs bonte merrie gereden, Geloof dat ze Winnetou heet zou dat kunnen??
En de de 2e week op Daan.. Wat een leuk paard is dat zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
collendoorn schreef:Yoline schreef:Dankje Fjordielover .
Heb afgelopen zomervakantie een fjord gehuurd bij het fjordenpaard. Zadel zat voor geen meter, maar 't was wel een leuke fjord .
weet je ook nog welke fjord dat was of niet??

marianne18 schreef:haha laat me niet lachen het fjordenpaard haha
het is er zo slecht dat ik er niet weer heen wil.
zonde van je geld zoek een echte manege krijg je waar voor je geld haha

)
)

*OONK! wat is dit voor een plek!
_mistique_ schreef:marianne18 schreef:haha laat me niet lachen het fjordenpaard haha
het is er zo slecht dat ik er niet weer heen wil.
zonde van je geld zoek een echte manege krijg je waar voor je geld haha
Ik mag niet meer *snik* ik wil er egt graag naartoe maar mn ma vond het een zooitje dus mag niet meer
de leiding is aardig
het is niet echt een luxe kamp maar de ritten zijn erg leuk
Je krijgt geen les maar dat is des te beter! (ben een recreatie ruiter)
De spelletjes en voltige enzo waren erg leuk georganiseerd
Alleen contact in de groep is egt poedersuiker.
en gewoon de verzorging (dat je na het kamp allemaal een taak krijgt om het schoon te maken)
Maar de leiding en paardjes zijn super!(met name sax,rivella & o'neill)
Ik baal egt dat ik niet meer mag!!
Dit was het beste kamp voor mij (in m'n eentje vermaak ik me best)
De laatste dag was ook erg leuk mocht je kiezen met wie je mee wou was ik met Henk gegaan egt heel veel crossen enzo daarna paardjes vastzetten patatje eten en weer weg!
Groetjes,
Mariëlle
haffie_lover schreef:Over dat schoonmaken, tja je bent er de hele week geweest, je maakt troep. Je kan ook gewoon sociaal zijn en het mooi maken voor de volgende week zodat ook die groep als ze aankomen een schoon erf en schone slaapzalen te zien krijgen.
haffie_lover schreef:Tja dat kan wel wezen, bij het fjorden ligt het anders. Ik bedoel je hebt de hele week daar huis gehouden. Vind dan wel dat je wat voor die mensen terug mag doen. En zowiezo, wat moet je anders de laatste dag doen. Anders gaan mensen weer zeuren dat ze zich vervelen...
Je kan je ook gewoon sociaal opstellen en niet alles aan de leiding overlaten. Eefje een leiding daar (zus van Lise) is de hele week daar het erf wezen schoonmaken, stallen uitmesten en paarden verzorgen. Eefje wou toen mij gaan helpen met het deel wat ik schoonmaakte, toen had ik zoiets van, dat hoeft iet hoor. Je bent de hele week al zo druk geweest.
!!
!!!
mr k wil zooo graag fotos van ze zien...
het lijkt me egt vet leuk om op die 3 te rijden!! ennuh..collendoorn..wanneer ga jij op kamp dan??of ga je er nie heen..??en wie heeft r al op gereden..?? 

) en ook weer een superrace-fjordje om op te rijde! 

Mandiejjj!!!! gehe ik mis Darla